برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما
استراتژی‌های بازاریابی
ز

دوره ی تدوین استراتژی بازاریابی | برنامه بازاریابی

با درک به اهمیت و کاربرد استراتژی های بازاریابی، بازاریابان قادر به تصمیم گیری های بهتری در مورد محصولات، خدمات، مشتریان، نام تجاری، و آینده ی سازمان خود هستند. این دوره به تشریح اهمیت تمام مراحل در فرآیند برنامه ریزی بازاریابی، از جمله تصمیم گیری، اجرا، مدیریت و نظارت بر عملکرد سازمان خواهیم پرداخت. پس از اتمام این دوره شما را قادر به تدوین و دستیابی به اهداف استراتژیک خود هستید.

مدرس: علی خویه

توجه: این دوره به درخواست مدیران سازمان ها می تواند در محل سازمان شما برگزار شود.

f1s

 محتوای دوره

بخش اول : تحلیل وضعیت کنونی – Situation analysis

درک چگونگی تجزیه و تحلیل محیط خارجی فعلی و آینده یک سازمان
درک چگونگی تجزیه و تحلیل محیط داخلی فعلی و آینده یک سازمان
بخش دوم : برنامه ریزی –  Planning

آنالیز اطلاعات مربوط به تصمیم گیری استراتژیک
تدوین توسعه یک طرح بازاریابی استراتژیک برای تحقق بخشیدن به اهداف سازمانی
بخش سوم: اجرا و کنترل – Implementation and control

مدیریت منابع برای ارائه طرح بازاریابی استراتژیک
نظارت، اندازه گیری و انطباق طرح بازاریابی برای بهبود مستمر

 

در پایان این دوره، شما قادر خواهد بود به:

درک چگونگی به کار گیری تکنیک های تجزیه و تحلیل بازار برای ایجاد بینش بازار –  analysis techniques
درک چگونگی دستیابی به مزیت رقابتی از طریق ایجاد و ارائه ارزش
بررسی چگونگی اجرا و پیاده سازی طیف وسیعی از اقدامات مالی که می توان برای ارزیابی عملکرد نسبی یک سازمان مورد استفاده قرار گیرد
شناخت و رفع محدودیت های منابع  یک سازمان به عنوان یک مانع برای دستیابی به مزیت رقابتی پایدار – Recognise the limitations of an organisations
شناسایی و ارزیابی گزینه های استراتژی برای دستیابی به ارزش بازار – Identify and evaluate strategy options
توصیه و حمایت از تصمیمات استراتژیک بر اساس اطلاعات بازار و پویایی درونی یک سازمان
توصیه های تاکتیکی برای تصمیم گیری های استراتژیک
توصیه هایی برای اجرا مکانیسم های کنترل مناسب برای اندازه گیری و نظارت بر پیشرفت استراتژی بازاریابی – measure and monitor the progress of the implemented marketing strategy
ایجاد یک طرح بهبود مستمر موثر
این دوره برای چه کسانی مناسب می باشد؟

مدیران میانی که مایل به پیشرفت حرفه خود هستند
بازاریابان که می خواهند درک درستی از استراتژی بازاریابی داشته باشند
مدیران ارشد که به دنبال پی ریزی برنامه ی استراتژیک سازمان خود هستند

مدرس: علی خویه

معرفی مدرس:

علی خویه : مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از ۱۸سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….

www.khooyeh.ir

تماس با ما:
drkhooyeh@gmail.com

سوابق گروه:
ارایه بیش از ۵۰۰۰ ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر،

اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، crm، مهندسیفروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطاتبازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی وفروش، برنامه بازاریابی،مشاوره فروش، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابیمویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش، دوین شرح وظایف سطوح مدیریتی و مهندسی فروش، پیاده سازی و بهینه سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی در سازمان، طراحی تدوین و استقرار فرآیندهای فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش سازمان با هماهنگی مدیران، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روان شناسی فروش، تحقیقات رفتار مصرف کنندگان، اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی، آنالیز دلایل شکست روشهای اجرایی در جذب مشتریان جدید، بهبود سطح حفظ مشتری جهت افزایش فروش و ایجاد جریان درآمد اضافی، ایجاد واحد crm اثربخش و اجرایی در شرکت و سازمان ، شناسایی نیازهای مشتریان و جلب اعتماد آنها برای خرید، آموزش تیم فروش در جهت بهبود عملکرد، تکنیک های رفتار شناسی و رفتارسنجیمشتریان در فروش، طبقه بندی انواع مشتریان و تکنیک های فروش به آنها، طراحی و نظارت بر چرخه عملیاتفروش، طراحی عملیات ستادی فروش، اجرای مناسب ترین وساده ترین روشهای فروش و بازاریابی، مشاوره در جهت کاهش هزینه های بازاریابی و فروش

درباره مشاور فروش و بازاریابی

علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….

پاسخی بنویسید

ایمیل شما منتشر نمی شود.

x

این مطلب را نیز بخوانید

دکتر علی خویه مشاور مدرس و مربی کسب و کار بین الملل khooyeh.ir

شرح خدمات تیم دکتر علی خویه

تیم مشاوران مهندسی مدیریت ipmbok تیم مشاوران مهندسی مدیریت دکتر علی خویه ...