چرا آکادمی فروش ایران؟ چرا مدرسه فروش ایران؟ دکتر علی خویه khooyeh.ir مزیت رقابتی آکادمی فروش ایران و مدرسه فروش ایران چیست؟ چرا آکادمی فروش ایران؟ چرا مدرسه فروش ایران؟ ۱- در آکادمی فروش ایران مطالب فقط به صورت تئوری آموزش داده نمی شود بلکه کنار مطالب علمی و آکادمی مثال های کاربردی و عملیاتی از کسب و کار شما نشان داده و توضیح داده می شود ۲- آموزش ها بیشتر در محل کار شما برگزار می گردد که علاوه بر کاهش هزینه ها آموزش های ضمن خدمت در محل کار شما از اثربخشی بیشتری برخوردار بوده و فراگیران مواردی ...
ادامه متن »۱۴ تکنیک ساده اما موثر برای افزایش فروش
۱۴ تکنیک ساده اما موثر برای افزایش فروش تهیه و تدوین: دکتر علی خویه مشاور و مدرس اجرایی کاربری عملیاتی و با تجربه فروش و بازاریابی منبع: گروه مشاوره مجله فوربس مشاغل زیادی در سراسر جهان به دنبال رازورمز افزایش میزان فروش هستند. این کار آنقدر پردرآمد است که بسیاری از افراد با ارائه راهکار به شرکتها، جهت بهبود میزان فروش ، برای خود، شغل کاملی ایجاد کرده اند. با وجود همه این کمکها، بسیاری از شرکت ها به ندرت میتوانند میزان فروش خود را افزایش دهند. مشاغل گوناگون، ممکن است چندین بار تعاملات خود را با دقت مرور کنند ...
ادامه متن »برخی از دست نوشته ها و مطالب صفحات مجازی علی خویه
خنده تلخ اما واقعی. تحقیقات نشان داده ۴۲ درصد نابودی شرکت ها به خاطر مشکلات و مسائل داخلی است. به خاطر تبانی های رفتاری درونی و داخلی کارکنان و مدیران، به خاطر عدم توجه به قوانین و مقررات داخلی، به خاطر تعارض های مختلف درون واحدی. خود زنی ها و نقش بازی کردن های درون واحدی و غیره Khooyeh.ir به همین دلیل همیشه به شرکت ها و سازمان های کشورمان دو پیشنهاد همیشگی و کلی دارم مثل شرکت ها و برندهای بزرگ دنیا؛ 🛎اول آموزش همگانی 🛎دوم آموزش همیشگی و مستمر Khooyeh.com به داشتن همراهانی مثل شما افتخار می کنم. ...
ادامه متن »چرا آموزش و مشاوره در محل کار شما؟
چرا آموزش و مشاوره در محل کار شما؟ Khooyeh.ir Khooyeh.com چرا در حوزه کسب و کار،کوچ،مدیریت، بازاریابی، برندسازی، فروش و مذاکره اینقدر تاکید می کنند که مشاوره و آموزش در محل کار شما انجام گیرد و تاکید دارند که حتما مشاور ومدرس را به محل کار خود دعوت کنید و مسایل مشکلات و آموزش های خود را در محل کار و محیط کار خود دریافت کنید؟چرا شرکت های بزرگ و معتبر بین المللی تمامی آموزش های خود را ضمن خدمت و در محل کار خود انجام می دهند؟ به چند دلیل خیلی ساده صرفه جویی در وقت و هزینه های ...
ادامه متن »کارگاه آموزشی برنامه ریزی فروش مهندسی فروش، مدیریت و مهندسی فروش افزایش فروش
دوره آموزشی برنامه ریزی فروش Khooyeh.ir 🏅کارگاه آموزشی برنامه ریزی فروش تحلیلی عملیاتی کاربردی Marketingdoctor.ir مدیریت و مهندسی فروش و بازاریابی Doctorsales.ir 🏅 فروش یک عامل کمی و کیفی است و آموزش حرفه ای مدیران و کارشناسان ارشد فروش از مهم ترین وظایف هر بنگاه اقتصادی به شمار می آید، چرا که ارتباط مستقیمی با درآمد و سود خالص آن بنگاه اقتصادی دارد؛ در این دوره آموزشی شما با تکنیک های عملی افزایش فروش و ارتقاء سطح فروش به صورت کاربردی آشنا می شوید. Khooyeh.com 🧑🏻🏫نام استاد : جناب آقای دکتر علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ .مدرس دانشگاه. مولف ومترجم ۱۴ عنوان ...
ادامه متن »انتخاب مشاور فروش مشاور برند مشاور بازاریابی
انتخاب مشاور فروش مشاور برند مشاور بازاریابی یک مشاورفروش و بازاریابی، شخصی با مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری است که در زمینه های مدیریت، بازرگانی، بازاریابی، فروش تبلیغات و برند تحصیل کرده و دارای تجربه اجرایی است. دقت کنید حتما مشاور فروش هم تحصیلکرده مرتبط باشد هم تجربه اجرایی داشته باشد چون در کار فروش و بازاریابی تا شخصی تجربه اجرایی نداشته باشد نمی تواند یک مشاور خوبی برای شما باشد و ممکن است شما را با یک سری کاغذ و تئوری سرگردان کند حتما سوابق مشاورفروش را بررسی کنید. شما در زمینههای مختلفی میتوانید از کمک های یک مشاور ...
ادامه متن »مدیریت تحول، مدیریت بحران، مدیریت بهبود سازمانی، مدیریت پیشبرد و توسعه، دکتر علی خویه
مدیریت تحول، مدیریت بحران، مدیریت بهبود سازمانی، مدیریت پیشبرد و توسعه، مدیریت تغییر و بهبود سازمانی – دکتر علی خویه بهبود، تغییر و پیشبرد سازمان اصول . فرایندها . عملکرد بهبود، تغییر و پیشبرد سازمان چیست؟ بهبود، تغییر و پیشبرد سازمان به چه چیزی می پردازد؟ تغییر و پیشبرد سازمان همانند مدیریت تحول است؟ شرایط لازم برای انجام دادن کار بهبود، تغییر و پیشبرد سازمان مدلهای اجرای بهبود، تغییر و پیشبرد سازمان برای بهبود تغییر و پیشبرد سازمان و شرکت بهتر است مشاور داخلی داشته باشیم یا خارجی یک سازمان چرا و چه موقع از بهبود، تغییر و پیشبرد سازمان ...
ادامه متن »مهندسی مجدد مدرس فروش مشاور فروش دکتر فروش – دکتر علی خویه
باز تعریف و مهندسی مجدد مدرس فروش مشاور فروش دکتر فروش – دکتر علی خویه خصوصیات یک مشاور فروش خوب و حرفه ای چیست؟ ویژگی های یک مدرس فروش و بازاریابی خوب و حرفه ای چیست؟ شاید این سوال را خیلی از شما پرسیده باشید یک مدرس و مشاور فروش حرفه ای باید چه خصوصیتی داشته باشد؟ ویژگی های مدرس و مشاور فروش حرفه ای از چهار منظر قابل بررسی است. اول شخصیت مشاور ومدرس فروش، دوم نگرش و بینش یک مشاور و مدرس فروش، سوم مهارت یک مشاور و مدرس فروش و چهارم دانش یک مشاور و مدرس فروش ...
ادامه متن »بازاریابی و برندسازی آرایشی بهداشتی، مهندسی فروش و بازاریابی حرفه ای در صنعت آرایشی بهداشتی دکتر علی خویه
برندسازی به زبان ساده دکتر علی خویه مشاور و مربی و کوچ شرکت های معتبر در زمینه برند فروش بازاریابی ۵:۰۵ مدرس کوچ مربی و مشاور فروش بازاریابی و برندسازی دکتر علی خویه سرفصل های آموزشی دوره مدیریت فروش و مهندسی فروش حرفه ای در صنعت لوازم آرایشی بهداشتی، بازاریابی و برندسازی آرایشی بهداشتی مدرس ومشاور : دکتر علی خویه www.khooyeh.ir Www.khooyeh.com: Www.marketingdoctor.ir مهارت های فروشندگان حرفه ای در صنعت آرایشی بهداشتی آشنایی با جدید ترین فناوری های فروش حرفه ای در صنعت آرایشی بهداشتی تکنیک های مدرن فروش حرفه ای در صنعت آرایشی بهداشتی آشنایی با مدل های ...
ادامه متن »تشخیص و درمان بیماری های مدیریت بازاریابی فروش برند و بیماری های کسب و کار
خدمات مشاور و مدرس بازاریابی و فروش، استاد علی خوبه www.alikhoobeh.ir مشاور و مدرس بازاریابی و فروش – علی خوبه Khooyeh.ir خدمات مشاور و مدرس بازاریابی و فروش علی خوبه khooyeh.com • مشاور و مدرس بازاریابی و فروش جهت عارضه یابی ۳۶۰ درجه واحد بازاریابی و بازاریابی و فروش analyses 360 sales • مشاور و مدرس بازاریابی و فروش جهت معاینه فنی و تکنیکی کلیه سیستم های بازاریابی و فروش sales consulting system • مشاور و مدرس بازاریابی و فروش در راستای بررسی تحلیل و بهبود عملکرد واحد بازاریابی و فروش • مشاور و مدرس بازاریابی و فروش برای ...
ادامه متن »