مهندسی فروش

برندسازی بازاریابی و فروش در تجهیزات پزشکی آزمایشگاهی و بیمارستانی

برندسازی فروش و بازاریابی تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی توسط استاد علی خویه با 19 سال تجربه اجرایی

  دوره آموزشی و کارگاه آموزشی مدیریت بازاریابی محصولات تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی          بازاریابی محصولات تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی        تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش   بازاریابی محصولات  تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی    راهکارهای علمی و عملی در بازاریابی، فروش و تبلیغات صنعت محصولات تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی        مدرس : استاد علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ مدرس دانشگاه، مولف ومترجم کتاب مدیریت بازاریابی محصولات تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی  ، عضو انجمن های ملی و بین­المللی تخصصی، دارای بیش از ۱۸ سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، مهمان و کارشناس برنامه های ...

ادامه متن »

دوره های آموزشی استاد علی خویه برای آموزشگاه ها و موسسات آموزشی

استاد علی خویه مدرس و مشاور در حوزه بازاریابی فروش و برندسازی در آموزشگاه ها و موسسات آموزشی فرهنگی با 19 سال تجربه اجرایی

بازاریابی موسسات آموزشی بازاریابی آموزشی برندسازی آموزشگاه ها دوره های آموزشی استاد علی خویه برای آموزشگاه ها دوره های آموزشی بازاریابی فروش و برندسازی در آموزشگاه ها و موسسات آموزشی چرا کارگاه ها و کلاس های خصوصی و سازمانی در محل شرکت شما www.khooyeh.ir ۱- صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و هزینه های جانبی ۲- اثربخشی بالای کلاس ها و کارگاه های در محل به علت درگیری آموزش با کار و آموزش ضمن خدمت ۳- هماهنگی بیشتر و مورد کاوی سازمانی و بررسی مورد های مطالعاتی سازمانی ۴- رضایت بیشتر مخاطبان و کارکنان، تمرکز مخاطبان و کارکنان ...

ادامه متن »

برندسازی، بازاریابی و فروش در صنعت مبل و دکوراسیون

برندسازی بازاریابی و فروش در صنعت مبلمان و دکوراسیون توسط استاد علی خویه

    دوره آموزش جامع مدیریت برند در صنعت مبلمان، دکوراسیون و صنایع وابسته استاد خویه: ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸-۰۹۳۷۲۹۹۱۶۰۸ www.khooyeh.com برخی از سرفصل ها روز برخی از سرفصل ها اول مفهوم برند نام و نشان تجاری اهمیت و ضرورت برند در صنعت مبلمان، دکوراسیون و صنایع وابسته کارگاه تحلیل نام و نشان های تجاری brand analyze عوامل فیزیولوژیکی و پزشکی برند دی ان ای(DNA) برند دوم اصول مهندسی برند معماری برند در صنعت مبلمان، دکوراسیون و صنایع وابسته brand engineering استراتژی نام تجاری Brand strategy اصول ساخت برند و نام و نشان تجاری تحقیقات برند ( تحلیل عوامل بازار محصول و مشتریان) ...

ادامه متن »

اصول مذاکره تجاری و فروشنده ی حرفه ای

جلسه مذاکره

_ کسی که می خواهد در دیگران نفوذ و بر آنها اثر گذاری داشته باشد، باید به منابع قدرت دسترسی داشته باشد. بدون داشتن قدرت نمی توان دیگران را همراه کرد. قدرت جز لاینفک مدیریت، رهبری و نفوذ و اثر گذاری است. کانال های مختلفی برای نفوذ بر دیگران وجود دارد که در این مقاله به بررسی آن پرداخته ، رهبری پایدار در مذاکرات فروش را تحلیل کرده و میزان اثربخشی مذاکره در فروش را تبیین می کنم. با مشتری رابطه ای و برخورد صمیمانه و دوستانه ای داشته باشید فروشنده های حرفه ای توانایی ایجاد رهبری پرورش یافته را ...

ادامه متن »

فیلم های آموزشی و مشاوره ای علی خویه

علی خویه، www.khooyeh.ir، مدرس دانشگاه، مولف ومترجم 12 کتاب تخصصی، www.khooyeh.com، با 19 سال تجربه اجرایی حرفه ای، کانال تلگرام @alikhoobeh و مدرس بازاریابی، مدرس فروش، مشاور فروش، sales consulting، sales teacher، مدرس و مشاور برند و برندسازی، مدرس برند، مدرس CRM، مدرس مذاکره، مدرس مدیریت، مشاور مدیر عامل، مشاور مدیریت، مشاور برند، مشاور و مدرس کسب و کار، مشاور و مدرس مدیریت، مشاور استات اپ، مدرس استارت اپ، start up teacher، مدرس MBA، مدرس DBA، استاد علی خویه، سخنران فروش، سخنران بازاریابی، سخنران برند،

علی خویه. مشاور و مدرس شرکت های معتبر ملی و بین المللی. با ۱۹ سال تجربه اجرایی و تالیف و ترجمه ۱۲ کتاب تخصصی. صفحه اینستاگرام instagram.com/khooyeh.ir و کانال تلگرام @alikhoobeh وب سایت khooyeh.com روش های افزایش فروش، فروش حرفه ای، علی خویه مدرس فروش، علی خویه، www.khooyeh.ir، مدرس دانشگاه، مولف ومترجم ۱۲ کتاب تخصصی، www.khooyeh.com، با ۱۹ سال تجربه اجرایی حرفه ای، کانال تلگرام @alikhoobeh و مدرس بازاریابی، مدرس فروش، مشاور فروش، sales consulting، sales teacher، مدرس و مشاور برند و برندسازی، مدرس برند، مدرس CRM، مدرس مذاکره، مدرس مدیریت، مشاور مدیر عامل، مشاور مدیریت، مشاور برند، https://www.aparat.com/v/KPeHz http://www.namasha.com/myVideos ...

ادامه متن »

آموزش های مشاوره ای به مدیران همراه اول

یاد ایام از آلبوم خاطرات … سخنرانی چند ماه پیش اینجانب در بین مدیران شرکت های ict ارتباطاتی و مخابراتی A post shared by www.khooyeh.com (@khooyeh.ir) on Feb 16, 2017 at 12:21pm PST   آکادمی مذاکره ایران, چند تعریف ساده : مذاکره : مذاکره فرآیندی است که طی آن از طریق گفتگو و تعامل هدفمند به نقاط مشترک، تایید و رضایت برسند. پیش قرارداد : دوره قبل از انعقاد قرارداد نهایی است که طرفین با اعلام درخواست اولیه و قبول شرایط مقدماتی تا حدی به نظرات هم آشنا شده اند و سعی بر این دارند که ضمن حفظ شرایط موجود ...

ادامه متن »

مدرس و مشاور مدیریت کیست و مشاوره چیست؟

مشاور مدیریت کیست؟ کار مشاور مدیریت چیست؟ مشاور کسب و کار چه کسی است؟ مشاور بازاریابی و فروش کیست؟ مشاور برند و شرکت چه وظایفی دارد؟ مشاورین نگاهی سیستمی از خارج به داخل داشته و به مسایل از زاویه دیگری می نگرند که صاحبان مشاغل و یا افراد دارای مسئله به سبب مشغله فکری، ذهنی و همچنین درگیری با عناصر اصلی مسئله، به درستی نمی توانند مشاهدات لازم را داشته، تشخیص و تفکیک لازم را اعمال فرمایند. کار مشاور مدیریت ارایه مشاوره به مدیران ارشد در خصوص انتخاب راه های بهبود کارایی سازمان است. او به مدیران در حوزه های ...

ادامه متن »

دوره ی مهندسی فروش

دوره ی مهندسی فروش ، مدیریت فروش حرفه ای، فروش اثر بخش، بازاریابی حرفه ای در جمع مدیران یکی از شرکت های پخش مطرح در سالن بانک سپه  

ادامه متن »

راهکارهای تضمین شده در زمینه فروش موفقیت آمیز

بررسی راهکارهای کلیدی فروشندگی از سوی مجله INC / فروشندگان موفق چه می کنند؟ بخش فروش یکی از ارکان مهم در زمینه بازاریابی است. به هر حال تمام فعالیت های یک شرکت یا موسسه در نهایت به نقطه فروش ختم می شود. توانایی اعضای این بخش در جذب مشتری و کسب درآمد برای شرکت ضمانت تداوم فعالیت آن برند را در پی دارد. در این مقاله «آماندا آبلا» در مجله INC  به بررسی راهکارهای تضمین  شده در زمینه فروش موفقیت آمیز در حوزه کسب وکار پرداخته است. به عنوان یک متخصص در حوزه فروش اخیرا تجربه ای که برای بسیاری از فعالان حوزه صنعت آشناست از سر گذرانده ام؛ شکست در یک معامله فروش بزرگ. فرآیند ...

ادامه متن »

دوره ی آموزش مهندسی فروش

دوره ی آموزش مهندسی فروش با تدریس علی خویه برگزار شد.    

ادامه متن »