مذاکره تجاری و اقتصادی

اصول فنون مذاکره مدیران صنعت نفت

پژوهشگاه صنعت نفت کشور. در بین مدیران ارشد پتروشیمی و صنعت نفت کشور.

ادامه متن »

برگزاری سمینار آموزشی اصول و فنون مذاکره در شرکت رایتل

آموزش اصول و فنون مذاکره و موفقیت در مذاکره-مذاکره حرفه ای-تکنیکهای مذاکره فروش آموزش اصول و فنون مذاکرات حرفه ای، سخنرانی و فن بیان

ادامه متن »

بررسی مهارت های مذاکره ی شما در آکادمی مذاکره

آکادمی بازاریابی فروش و مذاکره آماده دریافت فیلم های مذاکره شما می باشد این فیلم های پس از دریافت توسط داوران آکادمی مورد تجزیه تحلیل و بررسی قرار گرفته سپس از بهترین مذاکره کنندگان برای شرکت در مسابقات مذاکره و فروش درهمایش های سالیانه دعوت به عمل می آید در ضمن به شرکت کنندگان بر اساس توانایی آنها در فروش و مذاکره ستاره اهدا می گردد نمونه فیلم های ارسالی از دانشجویان کارگاه های مذاکره و فروش و بازاریابی علاقمندان می توانند جلسه مدیریتی پرزنتی بازاریابی فروش یا مذاکره یا جلسات دیگر خود را به شکل تصویری ضبط و ارسال ...

ادامه متن »

نحوه جلب توجه سرمایه گذار

 چهار اصل برای جلب توجه سرمایه گذار هر ساله ایده های بسیاری برای استارتآپ به سرمایه گذاران و نهادهای تامین سرمایه داده می شود که اکثر آنها چندان جلب توجه نمی کند. برای سرمایه گذاران بیش از این که ایده ها اهمیت داشته باشد نحوه ارائه آن و نحوه پیکربندی آن و برنامه اجرایی آن اهمیت دارد.  در ادامه ۴ اصل ضروری برای جلب توجه یک سرمایه گذار معرفی می شود: ۱- یک مشکل را با یک راه حل متفاوت و بهتر حل کنید استارتآپ هایی موفق می شوند که بتوانند یکی از مشکلات مردم را حل کنند. هر چه این مشکل مهمتر ...

ادامه متن »

اصول وفنون فن بیان در مذاکرات ، فضای کسب و کار

کشف استعدادهای بیان و استفاده از آن در مناسبات اجتماعی آگاهی نسبت به ضعف های گفتاری و رفع آن شناخت و اشرافیت به ضعفهای گفتاری تقویت تنفس و مدیریت آن چگونگی شروع یک مکالمه ساده محیط مذاکره فرایند مذاکره حرفه ای مذاکرات به روش سنتی مذاکرات مبتنی بر موضع گیری مذاکره نرم و ملایم مذاکره سخت و تهاجمی مذاکرات به روش علمی پیشرفته : ارکان مذاکره علمی جهت‌گیری مذاکرات علمی عناصر اصلی روی میز مذاکره تدابیر اضا کننده نیازها و خواسته‌ها تدابیر متوقف کننده نیازها و خواسته‌ها روانشناسی مذاکره رفتار شناسی در مذاکره زبان بدن اصول ارتباطات حرفه ای در ...

ادامه متن »

خدمات و برنامه های جدید گروه مشاوره و آموزش دکتر علی خویه

خدمات  و برنامه های جدید گروه مشاوره و آموزش دکتر علی خویه     www.khooyeh.com www.khooyeh.ir برای شرکت ها و موسسات طرف قرارداد همکاری در سال ۱۳۹۵ خدمات گروه مشاوره و آموزش استاد خویه به شرکت های طرف قرارداد در سال ۱۳۹۵ ۱٫     تدوین و تبیین ساختار شرکت  مبتنی بر مشتری . ۲٫     آموزش فروشندگان . ۳٫     طراحی سیستم نظارت بر کار فروشندگان . ۴٫     تعیین مشتریان هدف . ۵٫     تعیین مشتریان بالقوه . ۶٫     تدوین استراتژی برخورد با مشتری . ۷٫     طراحی و تدوین سیستم نظام مند خدمات قبل از فروش .رسیدگی به شکایات مشتری .سنجش رضایت مشتری . ۸٫     ...

ادامه متن »

استراتژی‌های چهارگانه مذاکره

فرو کردن سر در برفاجتناب و دوری گزیدن، نخستین استراتژی از استراتژی‌های مذاکره‌ای است که در اینجا به آن می‌پردازیم اما باید دانست که این استراتژی را تا آنجا که ممکن است باید به تعویق انداخت و به‌عنوان آخرین راه حل به‌کار گرفت؛ چرا که یک استراتژی باز فعالانه و با رویکردی مملو از همکاری کم است و استراتژی اجتناب کمک چندانی به مقابله با مذاکره هراسی نمی‌کند و کسانی که دچار این مشکل هستند، به دفعات از آن در جریان مذاکراتشان بهره می‌برند.کبک، حیوانی است که مظهر و نماد استفاده از این استراتژی در برخورد با عوامل بیرونی است ...

ادامه متن »

مهارت‌های لازم برای بهبود مذاکرات در کسب و کار

مهارت‌های لازم برای بهبود مذاکرات در کسب و کار مذاکره یک فن خاص در کسب و کار نیست. هر کسی نمی‌تواند با آن احساس راحتی داشته باشد. دلایل زیادی در این زمینه وجود دارند: چه بسا ترسناک و نگران‌کننده باشد اگر بخواهیم چیزی را به ارباب رجوع یا فروشنده بگوییم که او هیچ تمایلی به شنیدن آن حرف ندارد. شاید مساله‌ای فرهنگی در این مورد وجود دارد، زیرا برخی از فرهنگ‌ها ما را به مذاکره ترغیب می‌کنند، اما برخی دیگر از فرهنگ‌ها به فرآیند مذاکره همچون بحث و جدل نگاه می‌کنند و از آن طفره می‌روند.   ولی برای اینکه ...

ادامه متن »

روش و استراتژی مذاکره‌کننده

    واقعیت این است که اکثر افراد در زمان مذاکره به‌گونه‌ای رفتار می‌کنند که افکار درونی‌شان به‌راحتی قابل شناسایی است و در نتیجه می‌توان واکنش‌ها و تصمیم‌گیری‌های بعدی‌شان را تا حد زیادی پیش‌بینی کرد، ‏ همان‌طور که یک شطرنج‌باز حرفه‌ای، هر چقدر هم تلاش کند تا نیت و هدف اصلی از حرکت دادن مهره را پنهان کند، باز هم این امکان وجود دارد که دست او را خواند و فهمید که او چه استراتژی و هدفی را دنبال می‌کند. بنابراین شما هم می‌توانید بر اساس گفته‌ها و واکنش‌های طرف مقابلتان در مذاکره، به تمایلات و استراتژی‌های مورد استفاده او ...

ادامه متن »

مزیت طولانی شدن یک مصاحبه کاری

به عنوان بخشی از تحقیقات میدانی برای کتاب ما با عنوان « به رشد آنها کمک کنید و شاهد موفقیت آنها باشید»، از کارمندانی در آمریکای شمالی در مورد آخرین مکالمه شغلی فوق‌العاده خود با مدیرشان پرسیدیم. پاسخ‌ها به‌طور قابل‌توجهی قابل پیش‌بینی بود و چیزی بین «هرگز» و «آنقدر دور بوده که اصلا یادم نمی‌آید» می‌شد. مدیران استعدادیابی باید پس از مصاحبه اولیه با کارمندان به پرسش و گفت‌و‌گو با آنها تا مدت‌ها ادامه ‌دهند تا اطمینان یابند که آنها در محیط کار شاد و بهره‌ور هستند.   یکی از این افراد گفت: «مکالمه فوق‌العاده‌ای بود. رئیس من بسیار به‌کار ...

ادامه متن »