خدمات پس از فروش

مشتریان امروزی

خود را “به روز رسانی” کنید… مشتریان امروز با مشتریان گذشته متفاوتند. عجول ترند. پر توقع تر و آگاه تر و حساس ترند. آنها گزینه های بیشتری برای انتخاب دارند. تنوع بیشتری در مقابل خود میبینند. کیفیت بالا، خدمات بیشتر، قیمت مناسب، مشتری مداری بالاتر، همه ی اینها گزینه هایی هستند که در ذهن مشتریان امروزی به عنوان اولویت ها وجود دارد. هر چقدر خود را در کسب و کار خویش قدرتمند، آگاه و زبردست بدانیم، می بایست خود را با شرایط بازار و رقابت امروزی تطبیق دهیم. می بایست دانش و اطلاعات خود را بالا ببریم و از ” ...

ادامه متن »

مدیریت خدمات پس از فروش

فروش » خدمات پس از فروش » مدیریت خدمات پس از فروش خدمات پس از فروش مدیریت خدمات پس از فروش علی خویه ۵ ساعت قبل خدمات پس از فروش, فروش, مقالات فروش نوشتن دیدگاه ۵ نمایش ۰ AFTER SALES SERVICE لزوم توجه به خدمات پس از فروش  خدمات پس از فروش با میزان رضایت مشتریان و افزایش احتمال خرید مجدد محصولات ارتباط مستقیم دارد. خدمات پس از فروش با وفاداری مشتری به یک برند خاص مرتبط است. درواقع کیفیت خدمات پس از فروش، شانس کنار زدن رقبا را افزایش می‌دهد. خدمات پس از فروش می‌تواند احتمال فروش محصولات جدید ...

ادامه متن »

خدمات پس از فروش

ثابت شده است حفظ و نگهداری مشتریان موجود و بالفعل نسبت به جذب مشتریان جدید و بالقوه دارای ۵ برابر هزینه  کم تر است. چنانچه سازمان ها در جذب مشتریان جدید خود طرح هایی را پیاده سازی نمایند که منجر به وفادار ساختن آن ها به سازمان شود، باصرفه تر و اقتصادی تر است و هزینه های جذب مشتریان جدید و احتمالا غیروفادار را نیز می توان به سایر بخش های سازمان اختصاص داد. به طور ذاتی، تولید و ارائه محصول جدید برای هر سازمان با هزینه های هنگفت و سرسام آوری همراه است و سازندگان با حفظ لایه های ابتدایی و میانی و با تغییر لایه های نهایی سعی در ایجاد شکل و شمایل ...

ادامه متن »

خدمات پس از فروش در صنعت خودرو

نمایشگاه خودرو

فروختن از ساختن به مراتب سخت‌تر است؛ این را هر خودروسازی که در یک بازار رقابتی و متنوع کار می‌کند به سرعت متوجه می‌شود. حتی برندهای بزرگ صنعت خودرو نیز ناگزیر از بازاریابی هستند چرا‌که‌ در هر سطحی از خودروسازی باشند، در نهایت رقبایی دارند که آماده هستند سهم بازار آنها را تصاحب کنند. در حال‌حاضر در میان استراتژی‌های فروش که از سوی خودروسازان مورد استفاده قرار می‌گیرد، دو استراتژی تست‌درایو یا همان آزمایش‌رانندگی با خودرو پیش از خرید و خدمات پس از فروش دو استراتژی برتر و دارای کارکرد سریع و مناسب شناخته شده‌اند. اگر تا یک دهه پیش ...

ادامه متن »

دوره خدمات پس از فروش- علی خویه

  **دانلود سرفصل های دوره خدمات پس از فروش- علی خویه  

ادامه متن »