CRM مدیریت ارتباط با مشتری

رابطه رضایت مشتری و رضایت کارکنان

Happy-Customer2

رابطه بین رضایت مشتری و رضایت کارکنان   پیتر دراکر رضایت مشتری را ناشی از درست انجام شدن کارها می داند. تا اینجا مشاهده شد که تحقیقات تجربی بسیاری رابطه علی و معلولی بین کیفیت خدمات و رضایت را تائید می کنند. در مطالعه ای که توسط کرونین وتیلور انجام شد، رابطه علی و معلولی بین کیفیت خدمات و رضایت مشتریان مورد آزمون قرار گرفت . این دو در مطالعاتشان به این مطلب اشاره کرده اند که محققان بازاریابی درباره رابطه علی و معلولی بین کیفیت خدمات و رضایت مشتریان توافق ندارند و پیشنهاد کردند که مطالعات تجربی بیشتری برای ...

ادامه متن »

سیستم‌های ارتباط با مشتریان CRM

crm

انعطاف در سیستم‌های ارتباط با مشتریان رویکرد برخی شرکت‌های نرم‌افزارcrm در تأکید بر حفظ اطلاعات و داده‌های مشتریان در یک نرم افزار است، اما آیا این رویکرد می‌تواند اثربخشی بالایی داشته باشد؟ چه سیستم crm و ارتباط با مشتریانی را ایجاد بکنیم که علاوه بر پوشش هزینه خود، برایمان سودآور باشد؟ این پرسشِ بسیاری شرکت‌ها و مدیران در مواجه با انبوه تبلیغات شرکت‌ها و مؤسسات فعال در حوزه ارتباط با مشتری و crm است. بگذارید از تجربه خودم برایتان بگویم. در پنج سال اخیر بسیاری مجموعه ها و افراد ارائه دهنده خدمات سرویس مدیریت امور امور مشتریان(crm) بر این نکته ...

ادامه متن »

بازاریابی ازدیدگاه مدیریت ارتباط مشتری CRM

crm2

به منظور پوشش ادبیات عملکرد بازاریابی و اهمیت آن در پی آن هستیم که با استفاده از روش های کیفی شاخص ها و سنجه های کلیدی عملکرد بازاریابی را مشخص و از دیدگاهای متفاوت به بررسی آن بپردازیم. لذا به بررسی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با عملکرد بازاریابی و از طرفی دیگر به بررسی تاثیربنیان های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان در بانک های خصوصی و دولتی می پردازیم .در ساختار کلی پژوهش ابعاد مشتری ،برند ، بازار ، نو آوری وبعد مالی در تعیین عملکرد بازاریابی تعیین می شود و در ادامه crm بعنوان مدلی مشتری مدار ...

ادامه متن »

اصول و فنون مذاکره, اقناع مشتری , ویزیتوری حرفه ای.

اصول و فنون مذاکره. تکنیک های متقاعد سازی مشتری. تاکتیک های اقناع مشتری . اصول و فنون ویزیتوری حرفه ای.

دوره ی یک روزه اصول و فنون مذاکره. تکنیک های متقاعد سازی مشتری. تاکتیک های اقناع مشتری . اصول و فنون ویزیتوری حرفه ای. در شرکت پخش سایه سمن- پخش مویرگی مدرس: علی خویه مدرس دانشگاه، ۱۸ سال تجربه ی احرایی و آموزشی، مولف ۱۲ عنوان کتاب تخصصی در زمینه های مدیریت، برندینگ،بازاریابی، فروش و…

ادامه متن »

تدریس CRM (مدیریت ارتباط با مشتری)

تدریس CRM مدرس بازاریابی، مدرس فروش، استاد بازاریابی، دوره های بازاریابی و فروش، کلاس اصول و فنون مذاکره، مدرس مذاکره، مدرس زبان بدن، مدرس مدیریت، مدرس MBA ، دوره های تخصصی بازاریابی و فروش، مشتری مداری و افزایش فروش، افزایش مشتری، جذب مشتری

تدریس و آموزش مدیریت ارتباط با مشتری crm در بندر شهید رجایی- بزرگترین منطقه ی اقتصادی کشور-هرمزگان-بندرعباس  

ادامه متن »

مشتریان را شیفته ی خود کنید!

custo

چگونه مشتریان به شیفتگان سازمان تبدیل می‌شوند؟ بر طبق گزارشات سایت trendwatching این که مشتریان احساس کنند خدمات خوبی را از یک مؤسسه دریافت کرده‌اند، درست شبیه به احساس عاشق شدن است! چرا که وقتی خدمات مشتریان به خوبی ارائه شود، در مشتری ایجاد حس مهم بودن و ارزشمند بودن می‌کند و اینها همان احساساتی است که در یک عشق اتفاق می‌افتد. سه روش وجود دارد که به ایجاد این حس در مشتریان کمک می‌کند: • کارهایی فراتر از خواسته و نیاز مشتریان انجام شود. • آسایش مشتریان به خوبی درک شود. • «در دسترس بودن» یک نوع سرمایه‌گذاری لحاظ ...

ادامه متن »

برگزاری دوره ی CRM مدیریت ارتباط با مشتریان

photo_2016-11-22_00-59-10

برگزاری دوره ی crm مدیریت ارتباط با مشتریان  در اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر باشگاه مشتریان . روانشناسی ارتباط با مشتریان. اصول و مهارت های مدیریت ارتباط با مشتریان crm  

ادامه متن »

ارتباط با مشتری

job interview

هرچند امروزه بر مدیریت ارتباط با مشتریان (crm) تاکید زیادی صورت می‏گیرد، عده کمی از سازمان‏ها واقعا آموخته‏اند که چگونه این مقوله را به درستی مدیریت کنند. صرف‌نظر از اینکه یک شرکت خصوصی، یک بنگاه خیریه یا یک سازمان دولتی هستید، احتمال آن وجود دارد که رویکرد شما به مدیریت ارتباط با مشتریان در یک سطح گسترده سیستمی در استفاده از یک نرم‏افزار crm خلاصه شود؛ هرچند اتکای صرف به این نرم‏افزارها تاثیر اندکی در ایجاد ارتباطات حقیقی با مشتریان دارد. به‌عنوان یک مشاور، ده‏ها نمونه از پیاده‏سازی سیستم‏های ارتباط با مشتریان را در طیف گسترده‏ای از سازمان‏ها شاهد بوده‏ام ...

ادامه متن »

مدیریت رفتار مشتری

customers-shoppers

مدیریت رفتار مشتری ماهنامه خبری، علمی، آموزشی و تحلیلی «سرآمد» در شماره شهریورماه خود در مطلبی با عنوان «با مدیریت رفتار، انرژی را مدیریت کنید» به سخنرانی «آلکسی لاکسی» مدیر یک شرکت تجاری تولیدکننده نرم افزار مدیریت مصرف انرژی می پردازد. آنچه این مطلب را جالب می کند این است که نشان می دهد یک شرکت تجاری چگونه به داده ها و تحقیقات دانشگاه در جهت رشد فضای کسب و کار خود کمک می کند. شاید بتوان گفت عصاره و افشره کلام این کارآفرین در سخنرانی‌اش خطاب به کارآفرین ها، ایده پردازها و شرکت ها این است که اگر می ...

ادامه متن »

سمینار تکنیک های متقاعد سازی مشتری

تکنیک های متقاعد سازی مشتریان , اصول و فنون مذاکره , روش های وفادارسازی مشتریان , نحوه ی افزایش مشتری

شرکت پخش سایه سمن (سن ایچ، رد بول، نستله، شریستا) – مدرس: علی خویه Customer satisfaction seminar techniques

ادامه متن »