توزیع و لجستیک

Distribution and Logistics
صنعت پخش و توزیع

کانال تلگرام پخش مویرگی، عمده فروشی، کانال های توزیع و لجستیک

کانال تلگرام مخصوص مدیران و پرسنل، ویزیتور ها، بازاریاب های شرکت های پخش و توزیع مویرگی کالا   ✅ @moyragi ارایه مطالب آموزشی در حوزه صنعت عمده فروشی و خرده فروشی، پخش و توزیع گرم و سرد،فروش مویرگی شبکه ای هیبریدی، ویزیتوری ، کانالهای بازاریابی و فروش، لجستیک و انبار به ما بپیوندید⬇️ ✅ @moyragi

ادامه متن »

راه اندازی شرکت پخش گرم و مویرگی

علی خویه …. در حال راه اندازی و استقرار یک شرکت پخش گرم و مویرگی.

ادامه متن »

کنفرانس توزیع و پخش مویرگی

کنفرانس توزیع و پخش مویرگی برج میلاد تهران سخنران علی خویه  

ادامه متن »

دوره مهارت های توزیع و پخش و لجستیک

سرفصل های دوره مهارت های توزیع و پخش و لجستیک مدرس: علی خویه تکنیک ها و مهارت های برخورد با مشتریان ناراضی تکنیک ها مهارت های تحویل اجناس به مشتریان مهارت های برخورد با مشتریان حین توزیع نکات مهم اخلاقی و رفتاری در لجستیک نکات مهم اخلاقی و رفتاری در حین توزیع و فروش محصولات به انواع مشتریان آشنایی با انواع مشتریان و شیوه برخورد با آنها مهارت های یک موزع حرفه ای مهارت های یک راننده حرفه ای در شرکت های پخش و توزیع مهارت های یک سرپرست توزیع و پخش و لجستیک آشنایی با تکنیک های توزیع و ...

ادامه متن »

طراحی و بهینه‌سازی شبکه لجستیک

لجستیک معکوس ارسال توسط : علی خویه در پخش و توزیع کالا, پخش و توزیع مویرگی, توزیع و لجستیک, دوره های آموزشی فروش مویرگی ۱۲ روز قبل۰ ۲۳ بازدید اجرای سیستم های توزیع و پخش مویرگی، راه اندازی و استقرار سیستم ها و برنامه های توزیع و فروش مویرگی، آموزش توزیع و پخش مویرگی علی خویه مدرس دانشگاه سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از ۱۸ سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی ...

ادامه متن »

راه اندازی ساختار فروش مویرگی

پخش و توزیع کالا

راه اندازی ساختار فروش مویرگی (کلیات سیستم) در این طرح سعی شده با شکل دهی به محصولات برای رفع نیازهای مشتریان، قیمت گذاری صحیح و کارآی محصولات، بررسی شکل صحیح معرفی محصولات به مشتریان و نحوه اطلاع رسانی در مورد مکان های دسترسی به این محصولات، ‌تحویل بهینه به مراکز فروش، اطمینان از رضایت‌مندی مجتمع تولید کننده،فروشندگان و مصرف کنندگان نهایی به دست آید. در این روش که بر اساس تکنیک های موثر بازاریابی طراحی شده است، ‌فرآیندی پاسخ‌گو برای شناسایی‌، پیش‌بینی و برآورده ساختن سودآور نیازهای مشتریان به وجود می آید. با این شیوه سازمان قادر خواهد بود محصولات ...

ادامه متن »

žکانال های توزیع و پخش صنعتی

پخش و توزیع مویرگی- لجستیک

žکانال های توزیع صنعتی و تدارکات بازاریابی . ماهیت خاص کانال های صنعتی کانال های توزیع صنعتی تفاوت بسیار زیادی با کانال های مورد استفاده در کالاها و خدمات مصرفی دارند. توزیع جغرافیایی – واسطه های صنعتی از لحاظ جغرافیایی شدیداً متمرکز هستند. اندازه کانال – کانال های صنعتی کوتاه هستند و برای فروش محصولات و پیگیری امور مربوط به آن وجود یک نوع واسطه ضرورت دارد. ویژگی های واسطه ها – واسطه های صنعتی معمولاً از قابلیت های فنی برخوردارند و روابط نزدیکی با سازمان های صنعتی دارند. سیستم ترکیبی – بعضی بازاریاب های صنعتی برای پاسخگویی به الزامات ...

ادامه متن »

مدیران شرکت های پخش بخوانند

مدیریت فروش مویرگی- پخش و توزیع مویرگی

توصیه برای بهبود عملکرد فروشندگان و مدیران فروش در شرکتهای پخش ۱- توجه و باز هم توجه بفرمائید که در اغلب موارد کالایی را که به مشتری تحویل داده اید در واقع فروخته اید. پس کالای تحویلی امانی محسوب نمی شود و بدون رضایت مشتری یا حکم مرجع قضایی نمی توانید آن را از فروشگاه او خارج کنید. با این توصیف در فروش های غیر نقدی هرگز به امید مرجوع نمودن کالا از مشتری نباشید. به فروش های غیر نقدی توجه ویژه همیشگی داشته باشید. ۲- چه درمقام فروشنده چه به عنوان سرپرست فروش و چه در مقام مدیر مرکز ...

ادامه متن »

لجستیک معکوس

طراحی و بهینه‌سازی شبکه لجستیک معکوس     در زنجیره تأمین، مدیریت برگشتی، در قالب لجستیک معکوس اعمال می‌شود. به دلایل مختلف، جریان مواد و کالاها در خلاف جهت عادی زنجیره، اجتناب‌ناپذیر است. پرداختن به موضوع شبکه لجستیک معکوس و مدیریت و هدایت موثر و ضروری است. با توجه به بررسی‌ها یکی از مواردی که تأثیر بسیاری بر مدل‌سازی شبکه لجستیک معکوس دارد، در نظر گرفتن شرایط عدم قطعیت است. در لجستیک معکوس، پارامترهایی مثل ظرفیت مراکز، تقاضا، هزینه و کیفیت و… غیرقطعی هستند. با توجه به این موارد، در این تحقیق، یک مدل برنامه‌ریزی خطی عدد صحیح آمیخته احتمالی برای ...

ادامه متن »

دوره اصول و مبانی لجستیک و زنجیره‌ی تامین

اصول و مبانی لجستیک و  زنجیره‌ی تامین شناسایی و یادگیری زنجیره تامین ، آشنایی با عوامل محیطی در کلیه اجزا زنجیره شامل طراحی محصول، تامین، ارسال …، معرفی روشهای کمی کاربردی در این حوزه   مدزس: علی خویه   مدرس دوره: علی خویه مدرس دانشگاه، مولف و مترجم اولین کتاب حوزه پخش و توزیع و مدیریت استراتژیک توزیع و پخش مویرگی، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی، مشاور و مدرس شرکت های پخش و توزیع خاورمیانه، عضو انجمن های معتبر جهانی، با ۱۸ سال تجربه اجرایی در حوزه برند ، بازاریابی و فروش   موارد مورد بحث معرفی تاریخچه و مبانی زنجیره‌ی تامین تحلیل عدم انطباق ...

ادامه متن »