بازاریابی موسسات آموزشی بازاریابی آموزشی برندسازی آموزشگاه ها دوره های آموزشی استاد علی خویه برای آموزشگاه ها دوره های آموزشی بازاریابی فروش و برندسازی در آموزشگاه ها و موسسات آموزشی چرا کارگاه ها و کلاس های خصوصی و سازمانی در محل شرکت شما www.khooyeh.ir ۱- صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و هزینه های جانبی ۲- اثربخشی بالای کلاس ها و کارگاه های در محل به علت درگیری آموزش با کار و آموزش ضمن خدمت ۳- هماهنگی بیشتر و مورد کاوی سازمانی و بررسی مورد های مطالعاتی سازمانی ۴- رضایت بیشتر مخاطبان و کارکنان، تمرکز مخاطبان و کارکنان ...
ادامه متن »برندسازی، بازاریابی و فروش در صنعت مبل و دکوراسیون
دوره آموزش جامع مدیریت برند در صنعت مبلمان، دکوراسیون و صنایع وابسته استاد خویه: ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸-۰۹۳۷۲۹۹۱۶۰۸ www.khooyeh.com برخی از سرفصل ها روز برخی از سرفصل ها اول مفهوم برند نام و نشان تجاری اهمیت و ضرورت برند در صنعت مبلمان، دکوراسیون و صنایع وابسته کارگاه تحلیل نام و نشان های تجاری brand analyze عوامل فیزیولوژیکی و پزشکی برند دی ان ای(DNA) برند دوم اصول مهندسی برند معماری برند در صنعت مبلمان، دکوراسیون و صنایع وابسته brand engineering استراتژی نام تجاری Brand strategy اصول ساخت برند و نام و نشان تجاری تحقیقات برند ( تحلیل عوامل بازار محصول و مشتریان) ...
ادامه متن »برخی از فیلم های آموزشی استاد علی خویه
فیلم های آموزشی بازاریابی و فروش و مدیریت استاد علی خویه https://www.aparat.com/drkhooyeh علی خویه، اصول مدیریت، مدرس مدیریت، مشاور مدیریت، علی ۱:۰۳ علی خویه مدرس و مشاور مهندسی فروش و بازاریابی حرفه ای، ۳۱ بازدید ۵:۴۴ علی خویه. مشاور و مدرس شرکت های معتبر ملی و بین المللی. ۲۲۳ بازدید ۴:۲۳ روش های افزایش فروش، فروش حرفه ای، علی خویه مدرس فروش ۱۰۳ بازدید ۱:۳۰ مدرس و مشاور تکنیک های بازاریابی مدرن، تکنیک های نوین ۱۲۰ بازدید ۳:۴۴ مدیریت فروش، مهندسی فروش، فروشنده و ویزیتور حرفه ای، ۲۵۵ بازدید ۵:۱۰ استاد علی خویه، مدرس و مشاور مدیریت، برند، بازاریابی ۸۴ ...
ادامه متن »آموزش بازاریابی صنعتی
برگزاری کلاس های آموزشی بازاریابی و فروش در محل چرا کارگاه ها و کلاس های خصوصی در محل: ۱- صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و هزینه های جانبی ۲- اثربخشی بالای کلاس ها و کارگاه های در محل به علت درگیری آموزش با کار و آموزش ضمن خدمت ۳- هماهنگی بیشتر و مورد کاوی سازمانی و بررسی مورد های مطالعاتی سازمانی ۴- رضایت بیشتر مخاطبان، تمرکز مخاطبان، مشارکت بیشتر مخاطبان
ادامه متن »اصول حرفه ای در قیمت و قیمت گذاری کالا و خدمات
قیمت و قیمت گذاری ساده ترین تعریف برای قیمت آن است که قیمت، ارزشی پولی و مادی محصولات و خدمات است. شرکتها، تولیدکنندگان، فروشندگان و عرضه کنندگان محصولات قیمت را تعیین می کنند تا: هزینه های خود را بپوشانند. سود مناسبی به دست آورند و به هدفهای قیمت گذاری خود عمل کنند. به آنها اجازه دهد که در بازار رقابت کنند. بنابراین قیمت گذاری فرآیند تعیین ارزش پولی مناسب برای محصولات و خدمات است. قیمت نقش حساسی در فعالیتهای تولیدی و عرضه محصولات و خدمات دارد. تا مدتی پیش شرکتها، واحد حسابداری را مسئول تعیین قیمت می دانستند و این ...
ادامه متن »ارزیابی عملکرد بازاریابی
ارزیابی عملکرد بازاریابی سیستم های ارزیابی عملکرد بازاریابی بازخوردی را، با توجه به نتایج تلاش های بازاریابی و ورودی هایی را برای تصمیم گیری و برنامه ریزی برای آینده فراهم می آورند . در طی دهه های گذشته، سیستم های ارزیابی عملکرد بازاریابی به طور درخور توجهی توسعه یافته اند. بررسی تاریخی ارزیابی عملکرد بازاریابی بیانگر آن است که معیارهای بازاریابی در طی سال های اخیر در سه جهت سازگار تکامل یافته اند. -۱از معیار های مالی به معیار های غیر مالی؛ -۲از معیار های خروجی به معیارهای ورودی؛ -۳از معیارهای تک بعدی به معیار های چندبعدی. شاخص سهم بازار، ...
ادامه متن »بازاریابی در صنعت فولاد، مدرس و مشاور بازاریابی و فروش فولاد
برای دستیابی به جایگاه مناسب در بازار و کسب موفقیت، لازم است عوامل مختلفی دست به دست هـم دهند. کالا، قیمت، توزیع و ترفیع فروش مجموعه عواملی هستند که در بازاریابی نقـش اساسـی دارنـد و تولید کننده میتواند آنها را در کنترل خود داشته باشد. ضعف هر یک از این عناصر، منجر به ایجاد خدشه در کل سیستم میشود. بنابراین هر شرکت تولید کننده کالا با استفاده از مدیریت بازاریابی، تلاش میکند تا با توجه به شرایط داخلی و محیطی آمیخته بازاریابی مدیریت کرده و به موفقیت بالایی دست یابـد. بـا توجه به اهمیت صنعت فولاد به عنوان یک صنعت مادر و وجود ...
ادامه متن »اصول بازاریابی صنعتی
مبانی نظری بازاریابی صنعتی و تفاوتهای آن با بازاریابی مصرفی حوزه های اصلی تصمیم گیری که بازاریان با آن مواجه میشـوند دارای چـارچوبی جـامع بـه نـام آمیختـه بازاریابی است که عبارتند از: محصول، قیمـت، ترفیـع، و توزیـع کـه هـر کـدام متـشکل از یـک سـری تصمیمات با وابستگی متقابل۱ هستند. در مجموع اجزاء آمیخته بازاریابی بـرای تعیـین ارزش درک شـده توسط مشتری از یک محصول با هم ترکیب میشوند. یعنی تصمیمات در یکی از این حوزه ها باید کـاملا با حوزه های دیگر هماهنگ باشند. (موریس، ۱۹۸۸، ۶) به طور کلی بازاریابی صنعتی شامل فعالیتهایی است که هدف آن مصرفکنندگان نهایی که کالاها و ...
ادامه متن »معیارهای ارزیابی صنعت مایکل پورتر
مدل نیروهای پنج گانه پورتر “Porter five forces analysis” این تکنیک بیشتر جنبه نگرشی دارد. تجزیه و تحلیل رقابت: الگوی مبتنی بر پنج نیروی پورتر مایکل پورتر این پنج عامل را در تجزیه و تحلیل صنعت لازم میداند. تاثیر و تاثر این پنج عامل بر روی یکدیگر ماهیت و یا شدت رقابت در صنعت را مشخص مینماید. این قدرت جمعی نیروها استکه ظرفیت سودآورینهایی یک تجارت را معین مینماید. پورتر معتقد استکه تمامی شرکتها به دنبال سود هستند و عاملی که میزان سود را تعیین مینماید، عامل شدت رقابت است و اگر شدت رقابت مشخص باشد، سودآوری نیز مشخص میگردد. ...
ادامه متن »آشنایی تولیدکنندگان با فنون بازاریابی
آشنایی تولیدکنندگان با فنون بازاریابی رونق و پیشرفت صنعت داخلی نقش مهمی در اشتغال، رشد اقتصادی و توسعه کشورها دارد. رکود نسبی در بازار که چندی قبل آغاز شده بود، همچنان ادامه دارد و در حال حاضر عرضه و تقاضا در بازار هماهنگ نیست. کارشناسان عقیده دارند که مردم هنوز در انتظار کاهش قیمتها هستند و امیدوارند منابع مالی زیادی وارد کشور شود و منجر به کاهش قیمت برخی کالاها شود. البته عدهای از کارشناسان اقتصادی بر این باورند که کاهش قدرت خرید مردم و ناتوانی مالی آنها، رکود بازارها را درپی داشته است. در چنین شرایطی نباید تولیدکنندگان را ...
ادامه متن »