راه های افزایش فروش در فروشگاه فرش پادری کف پوش و مبلمان تکنیک های افزایش فروش فرش و مبلمان مشاوره و آموزش بازاریابی و فروش فرش و مبلمان دکتر علی خویه khooyeh.ir مشاور و مدرس شرکت های معتبر فرش و مبلمان در سطح خاورمیانه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ وبلاگ بازاریابی فروش و برندسازی در صنعت فرش و مبلمان http://carpetmarketing.blogfa.com/ https://carpetmarketing.blog.ir/ پرسش ها: من یک فروشگاه فرش و کف دارم و می خواهم راهی برای جذب مشتری جدید پیدا کنم. باید چکار کنم؟ من در زمینه تولید فرش و قالیچه و پادری فعالیت دارم. چگونه می توانم مشتریان جدیدی برای کسب و کار خود ...
ادامه متن »بازاریابی خدمات service marketing کتاب بازاریابی خدمات مدرس بازاریابی خدمات خویه
دانلود کتاب بازاریابی خدمات علی خویه مشاور و مدرس دوره های بازاریابی خدمات سرویس مارکتینگ http://khooyeh.ir/wp-content/uploads/%D8%AE%D9%84%D8%A7%D8%B5%D9%87-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AAkhooyeh.ir_.pdf علی خویه مدرس دانشگاه با ۲۱ سال تجربه اجرایی مولف و مترجم ۱۴ کتاب تخصصی کاربردی www.khooyeh.ir www.khooyeh.com ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ صفحه اینستاگرام Khooyeh.ir در فرهنگ لغت آکسفورد “کیفیت به عنوان درجه مناسب بودن یا ارزش” تعریف شده است. در بحث مدیریت کیفیت فراگیر، کیفیت به معنی برآوردن خواستههای تصریحی یا صنعتی مشتریان به طور کامل ذکر شده است. در اینجا بهبود کیفیت مستمر، یک سفر است نه یک مقصد. آنچه مهم است برقراری رابطه متناظر میان کیفیت ورضایت مندی مشتریان است. به عبارت دیگر اگر ...
ادامه متن »فیلم های آموزشی و مشاوره ای دکتر علی خویه
در این صفحه سعی کرده ام تا تمامی فیلم های مرتبط با دوره های آموزشی و مشاوره ای دکتر علی خویه را یک جا جمع کنیم به کلیک برروی لینک های زیر می توانید این فیلم های را تماشا کنید ۰۳:۵۶ مدیریت منابع انسانی دکتر علی خویه ۵ بازدید۱ هفته پیش ۰۷:۲۳ معرفی کتاب اسرار تجارت بین الملل دکتر علی خویه khooyeh.ir ۱۳ بازدید۲ هفته پیش ۱۵:۰۲ هوش مالی- هوش کارآفرینی – دکتر علی خویه مدیریت کسب و کار khooyeh.ir ۱۰ بازدید۳ هفته پیش ۱۳:۵۷ برنامه پولدار شو ۱- دکتر علی خویه -موفقیت در کسب و کار khooyeh.ir ...
ادامه متن »برخی از فیلم های آموزشی استاد علی خویه
فیلم های آموزشی بازاریابی و فروش و مدیریت استاد علی خویه https://www.aparat.com/drkhooyeh علی خویه، اصول مدیریت، مدرس مدیریت، مشاور مدیریت، علی ۱:۰۳ علی خویه مدرس و مشاور مهندسی فروش و بازاریابی حرفه ای، ۳۱ بازدید ۵:۴۴ علی خویه. مشاور و مدرس شرکت های معتبر ملی و بین المللی. ۲۲۳ بازدید ۴:۲۳ روش های افزایش فروش، فروش حرفه ای، علی خویه مدرس فروش ۱۰۳ بازدید ۱:۳۰ مدرس و مشاور تکنیک های بازاریابی مدرن، تکنیک های نوین ۱۲۰ بازدید ۳:۴۴ مدیریت فروش، مهندسی فروش، فروشنده و ویزیتور حرفه ای، ۲۵۵ بازدید ۵:۱۰ استاد علی خویه، مدرس و مشاور مدیریت، برند، بازاریابی ۸۴ ...
ادامه متن »قوانین برندسازی در صنعت نساجی
لزوم اصلاح قوانین برندسازی در صنعت نساجی اقتصاد ایران سالهاست که در زمینه ایجاد نشان(برند) در صنایع با مشکلاتی مواجه بوده و روند درستی در این زمینه به وجود نیامده است، این درحالی است که نمیتوان نشان(برند)سازی را تشویق و از سوی دیگر قیمتها را کنترل کرد زیرا این دو، مقولهای است که در تضاد با یکدیگر قرار میگیرند. در تمام اقتصادها، نشان(برند)ها ایجاد میشوند تا تولیدکننده از آنها سود کسب کند. درحالحاضر سازمان حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان مقولهای به نام نشان(برند) را قبول ندارد و در محاسبه قیمت تمام شده تنها مواد اولیه، دستمزد و سربار تولید را محاسبه ...
ادامه متن »مدیریت بازاریابی در صنعت پوشاک و نساجی
مدیریت بازاریابی در صنعت نساجی صفیه رضایی – گروه صنعت: حفظ و ماندگاری بازار محصولات نساجی بسیار مهمتر از پیدا یا ایجاد کردن آن است؛ چراکه بازار محصولات نهایی این صنعت همواره گرفتار کالاهای مشابه خود میشود که ممکن است تولیدکنندگان را با ضرر مواجه کند. واحدهای صنعتی قبل از تولید محصولات و نهایی کردن آنها از دل چرخه تولید باید بازار مصرف را تعریف و مشخص کرده باشند. به عبارتی متقاضیان آن محصولات باید از ابتدا مشخص شده باشند. این مهمترین نکتهای است که مدیران واحدهای صنعتی که کالاهای نهایی تولید میکنند باید به آن توجه کنند. از این رو ...
ادامه متن »چرا باید برندسازی کنیم؟
اسکات گودسان بنیانگذار شرکت strawberryfrog» و نویسنده کتاب Uprising»، در باره برندسازی در مراحل رشد کسبوکار راهکارهایی را برای شما بیان میکند: اگر نگاهی گذرا به دنیای امروز بیندازیم به آسانی متوجه دلایل اهمیت امروزه برندها نسبت به صد سال اخیر میشویم، برندهایی که روانشناسانه و علمی در کنار هم همانند یک علامت تجاری مخالف حضور دارند، محصولاتی که منحنی عمر دارند، برندهایی که عمرشان از محصولاتشان بالاتر است، برندهایی که یک کیفیت یکنواخت، اعتبار و تجربه را میرسانند، برندهایی که دارای ارزش هستند، اما چرا؟ لازم نیست راه دوری برویم زمانی که شرکت تاتا موتور هند، شرکت جگوار و ...
ادامه متن »سرفصل های کلی دوره های آموزشی
سرفصل های کلی دوره های آموزشی حسابداری | کسب و کار و محیط زیست | کسب و کار و روابط دولتی | کارآفرینی | مالی | مدیریت عمومی | بهداشت و درمان | مدیریت منابع انسانی | بین المللی کسب و کار | بازاریابی | رفتار سازمانی | فروش | اجتماعی شرکت | استراتژی | مدیریت زنجیره تامین Accounting | Business and Environment | Business and Government Relations |Entrepreneurship | Finance | General Management | Health Care | Human Resource Management| International Business | Marketing | Organizational Behavior | Sales | Social Enterprise |Strategy | Supply Chain Management حسابداری بر ...
ادامه متن »دوره ی آموزشی اصول بازاریابی
اصول بازاریابی پوشش اصول اساسی و مفاهیم بازاریابی، در این دوره نشان میدهد که چگونه بازاریابان می توانند موفقیت شرکت را با جذب مشتریان وفادار را تحت تاثیر قرار دهند. با بررسی نظریه اساسی بازاریابی، به بررسی مطالعات موردی از موفقیت در بازاریابی پرداخته می شود. همچنین نکات طراحی برنامه ی بازاریابی به شرکت کنندگان در این دوره آموزش داده می شود که می تواند تفاوت فوری در شرکت های خود را ایجاد نمایند . این دوره علاوه بر بازاریابان تازه کار به بازاریابان با سابقه نیز توصیه می شود، می توان با بهره گیری از مطالب این دوره نگرش جدید ...
ادامه متن »کارگاه اموزشی اصول و مهارت های غرفه داری و مدیریت غرفه و نمایشگاه
کارگاه اموزشی اصول و مهارت های غرفه داری و مدیریت غرفه و نمایشگاه مدرس : علی خویه www.khooyeh.ir سرفصل های دوره: غرفه داری چیست؟ هدف از برگزاری نمایشگاه چیست؟ بایدها و نبایدهای غرفه داری اهمیت و ضرورت مدیریت اثربخش غرفه وظایف غرفه داران ویژگیها و شایستگی های حرفه ای غرفه داران ویژگیهای مدیر غرفه ویژگیهای کارشناس پاسخگویی (راهنمای بازدیدکنندگان) ویژگیهای پوشش غرفه داران اطلاعات غرفه داران (اطلاعات عمومی نمایشگاه، اطلاعات تخصصی غرفه) اصول ارتباطات صمیمانه ارتباطات حرفه ای در غرفه اصول گوش کردن به بازدیدکنندگان کلیدهای طلایی پاسخگویی حضوری (مثبت) روشهای فعال کردن غرفه (مسابقه، هدایا و …) مخاطب ...
ادامه متن »