مدیران مارکتینگ برای موفقیت به درک چه نکاتی نیاز دارند؟ مدیران مارکتینگ، افرادی هستند که اصلی ترین وظیفه آنها، مدیریت منابع مارکتینگ یک محصول یا یک کسب وکار است.مدیر مارکتینگ می تواند صرفا مسئول یک محصول یا خدمات باشد یا مسئولیت طیف وسیعی از کالاها و خدمات یک برند را به عهده بگیرد. شاید مهم ترین مشکلات مدیران مارکتینگ این باشد که از وظایف خود اطلاع دقیقی نداشته باشند. به گزارش هورموند، وظایف مدیران مارکتینگ بسته به فضای کاری کسب وکار و شرکتی که در آن مشغول هستند متفاوت بوده و ممکن است تغییر کند. در ادامه به بیان فهرستی ...
ادامه متن »تبدیل فالوور به مشتری
بهترین راه برای تبدیل هواداران به مشتریان امروزه یکی از مهم ترین مسائلی که با آن روبه رو هستیم روش های تبدیل هواداران به مشتریان است، یعنی وقتی شما هواداران زیادی دارید، چگونه آنها را حفظ و سپس آنها را تبدیل به مشتری کنید. در سال ۲۰۱۴، بنیانگذار، رئیس و مدیرعامل فیس بوک، مارک زاکربرگ اعلام کرد که ایمیل مرده است. مسلما این باید مربوط به زمانی باشد که این شرکت اپلیکیشن واتس اپ را که براساس متن بود، قبلا فروخته باشد، اما تأیید شد که زاکربرگ فعلا آن را به عنوان فقط یک رسانه زائد می بیند. سه سال ...
ادامه متن »دلایل مهم برای همکاری با یک مشاور بازاریابی و فروش با تجربه
۱۰ دلیل برای اینکه باید یک مشاور بازاریابی را برای کسب و کارمان استخدام کنیم بسیاری از شرکت ها برای رشد اقتصادی و زدن یک رکود اقتصادی تصمیم می گیرند بازاریابی را به عنوان یک اقدام سریع برای صرفه جویی در هزینه ها کاهش دهند. با توجه به این که بیشتر طرح های بازاریابی برای نشان دادن بازگشت قابل ملاحظه ی سرمایه گذاری زمان می گذارند، این واکنش سریع می تواند تا حدودی این موضوع را حل کند. با این حال، این یک دیدگاه کوتاه مدت است و مدیران کسب و کارهای هوشمند می دانند که بازاریابی موثر، کلید ...
ادامه متن »برخی از ضعف های شرکت های مشاوره بازاریابی و تبلیغات
شرکت های مشاوره بازاریابی نیز در ایران دارای شکل های متفاوتی هستند. برخی از نقاط ضعفی که در این شرکت ها وجود دارد، عبارتند از: ۱- نبود تحصیلات مرتبط با حوزه مدیریت بازاریابی دانش بازاریابی، دانشی است که از آزمایشگاه بیرون نیامده و بیشتر تئوری های آن نتیجه مستند سازی دقیق و علمی تجربیات شرکت های بزرگ بوده است و این تئوری ها طی آزمایشاتی که صورت پذیرفته است، به اثبات رسیده یا رد شده اند، لذا تجربه کوتاه یک نفره یا سه نفره بدون در نظر گرفتن دانش موجود در مورد علم بازاریابی، قطعا ریسک زیادی را به دنبال ...
ادامه متن »حقایق جدید در بازاریابی (مارکتینگ)
حقایق جدید در بازاریابی (مارکتینگ) می توانیم با اطمینان خاطر بگوییم که بازار دیگر تعریف گذشته خود را از دست داده است. تعریف امروز بازار تا حد بسیار زیادی با تعریف حتی ۱۰سال قبل از آن فرق دارد. به گزارش هورموند، امروزه نیروهای اجتماعی اصلی و گاهی از درون مرتبط باعث به وجود آمدن رفتارها، فرصت ها و چالش های جدی بازاریابی شده اند. فناوری اطلاعات شبکه انقلاب دیجیتال باعث به وجود آمدن عصر اطلاعات شده است که وعده آن را می دهد که به سطوح دقیق تری از تولید، ارتباطات هدفمندتر و قیمت گذاری مرتبط تر بینجامد. در ادامه ...
ادامه متن »دوره ی آموزشی فروش و بازاریابی حرفه ای . مهندسی فروش اثربخش
دوره ی آموزشی فروش و بازاریابی حرفه ای . مهندسی فروش اثربخش در شرکت محترم عالیفرد (سن ایچ) برگزار شد.
ادامه متن »فواید مشاور فروش و بازاریابی
فواید مشاور فروش و بازاریابی مشاوره بازاریابی، فروش و برندینگ مدیران شرکت ها اغلب این سوال را از ما می پرسند که: “چه نیازی به مشاور فروش است ؟” یا “چرا باید به یک مشاور بازاریابی استخدام کنیم ؟” یا “مشاوره بازاریابی موجب چه تحولی در شرکت یا سازمان ما میشود ؟” و همواره پاسخ ما این است که به نگرش شما بستگی دارد که آیا می خواهید از مشاوران بازاریابی استفاده کنید یا خیر. مشاوران می توانند به جای کارکنان یا در حمایت از یک کارکنان دائمی استخدام شوند. با این حال، منظور مدیران در مورد هزینه های استخدام ...
ادامه متن »مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات
کارگاه آموزشی مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات همراه با بازدید و آموزش در محل
ادامه متن »بازاریابی سنگ تزیینی،کاشی و سرامیک
دانلود سرفصل های دوره ی آموزشی دوره ی مربوط به فعالان صنعت سنگ تزیینی،کاشی، سرامیک و سایر صنایع تزیینی ساختمان
ادامه متن »بازاریابی رویدادی
بازاریابی رویدادی چیست؟ در میان هزاران روش بازاریابی آنلاین و آفلاینی که امروزه پدید آمده اند، برخی از روش ها از بازگشت سرمایه بسیار بالایی برخوردار هستند. امروزه بسیاری از افراد به روش ها و تاکتیک های بازاریابی اینترنتی روی آورده اند، چون برای بسیاری از کسب وکارها نتیجه بخش بوده است. با این حال، یک استراتژی صحیح بازاریابی از ترکیبی از استراتژی آنلاین و آفلاین را استفاده می کند. به گزارش ibazaryabi بازاریابی رویدادی یکی از بهترین انواع بازاریابی آفلاین است که برندها از آن برای تبلیغ محصول یا خدمات شرکت خود بهره می گیرند. رویداد در واقع به ...
ادامه متن »