فروش حرفه ای و اثربخش سرفصل ها: تکنیک های افزایش سطر فاکتور افزایش پوشش فروش روش های افزایش فروش ریالی و سطری تاکتیک های بهبود کمی و کیفی فروش تکنیک های بهبود وصول هدف تکنیکهای کاهش مرجوعی تکنیک های پوشش کمی و کیفی مسیر تکنیک های مدیریت زمان مسیر فروش تکنیک های چانه زنی موثر مهارت های مذاکرات اثربخش ویزیتوری
ادامه متن »سمینار پخش و توزیع مویرگی
موضوع نحوه نگرش و برخورد با محصولات یا گروه محصولات جدید شرکت تولیدی مادر در پخش مویرگی نمایندگان و شعبات زیر مجموعه
ادامه متن »شناخت عوامل کلیدی موفقیت CRM در بانک ها
شناخت عوامل کلیدی موفقیت CRM : با توجه به اهمیت روزافزون مشتریان در بانک وبالتبع اهمیت روزافزون مدیریت اثربخش ارتباطات با مشتریان ، شناسایی و الویت بندی عوامل کلیدی توفیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک بسیار مهم تلقی می شود. سازمانهایی که در پیاده سازی و اجرای برنامه هاو سیستم های مدیریت ارتباط با مشتریان موفق بوده اند ، مزایای اقتصادی و غیر اقتصادی متعددی را کسب نموه اند . این مزایا و منافع به راحتی ، سرمایه گذاریها و مخارج انجام گرفته در زمینه توسعه مدیریت ارتباط با مشتریان را پوشش داده ودر بلند مدت فراتر ازآن می رود. مزایای یک ...
ادامه متن »رضایتمندی مشتریان بانک ها
رضایتمندی مشتری : در رابطه با مفهوم رضایتمندی مشتری تعاریف مختلفی از سوی نظر یه پردازان بازاریابی ارائه شده است کاتلر، رضایتمندی مشتری را به عنوان درجه ای که عملکرد واقعی یک شرکت ، انتظارات مشتری را برآورده کند، تعریف می کند. به نظر کاتلر اگر عملکرد شرکت انتظارات مشتری را برآورده کند، مشتری احساس رضایت و در غیر این صورت احساس نارضایتی می کند.. چرا بانک ها نیازمند دستیابی به رضایت مشتری است و اهمیت رضایتمندی مشتری برای بانک ها چیست؟ برای پاسخ به این سوالات نیاز به دانستن این مطلب است که اگر مشتریان ناراضی باشند چه اتفاقی می ...
ادامه متن »CRM و رضایتمندی مشتری بانک ها
عملکرد هر کسب وکار به موفیت در حفظ مشتریان در دراز مدت بستگی دارد. با شدت گرفتن رقابت بین بانکها در مشتری یابی برای فروش محصولات و خدمات و هم چنین افزایش قدرت مشتری در دنیای رقابتی امروز ، بانکها نه تنها باید به دنبال جذب مشتریان جدید باشند ، بلکه حفظ و نگهداری مشتریان قبلی و برقراری روابطی مستحکم با آنان رانیز باید مورد توجه قرار دهند . دنیای امروز مملو از تغییرات و دگرگونی هاست . تغییردر فناوری ، تغییردر اطلاعات ، تغییر در خواسته های مردم ، تغییر در مصرف کنندگان و تغییر در بازارهای جهانی ، ...
ادامه متن »اخلاق بازاریابی توصیفی
اخلاق بازاریابی توصیفی این مقاله را بخوانید: اخلاق فروش اخلاق بازاریابی اخلاق توصیفی ، مطالعه وپژوهش در باب توصیف وتبیین اخلاق افراد ، گروه ها یا جوامع مختلف است . روش بحث و تحقیق در این نوع مطالعات اخلاقی تجربی و نقلی و نه استدلالی و عقلی است . هدف از آن نیزصرفا” آشنایی با نوع رفتار و اخلاق فرد ، گروه و یا جامعه ای خاص ونه توصیه و ترغیب افراد به عمل برطبق اخلاقیات گزارش شده و یا اجتناب از آن هاست . اخلاق بازاریابی توصیفی به دنبال پاسخ دادن به پرسش هایی نظیر پرسش های زیر ...
ادامه متن »اخلاق فروش اخلاق بازاریابی
اخلاق فروش اخلاق بازاریابی چالشی ترین حوزه مورد بحث در اخلاق حرفه ای ، اخلاق بازاریابی است ، بازاریابی متهم به این است که مسلتزم دروغ ، تقلب ، بی عدالتی ، و بی توجهی به رفاه اجتماعی است . اما ازطرف دیگر بازاریابی برای کمک به اقتصاد تمام کشورهایی که به سطحی از توسعه یافتگی رسیده اند مفید است . لذا حذف بازاریابی پاسخ مناسبی به مشکلات اخلاق آن نیست . بلکه باید به دنبال تدوین و اجرای یک تئوری اخلاقی برای بازاریابی باشیم . این مقاله در پی آن است که هم دید کلی از جریانات اصلی اخلاق ...
ادامه متن »۱۰ اصل مهم در بازاریابی
نظریههای بازاریابی تقریبا هر ۱۰ سال تغییر میکنند، مگر اینکه شما «دیوید آگیلوی» باشید و نظرات شما برای مدتی طولانی نزدیک به یک قرن، قابل اتکا باشند. با اینکه بیش از ۱۵ سال از مرگ او میگذرد، ایدههای دیوید آگیلوی دربارهی بازاریابی، امروز به همان اندازه کاربرد دارند که در زمان تأسیس «آگیلوی و مادر» در ۱۹۴۸ سودمند بودند. او با سبک و سیاق «مَد مِن»گونهاش، زمانی «پرطرفدارترین مرد دنیای بازاریابی» بود. اما امروزه، شرکتها، توصیههای او را چندان جدی نمیگیرند (اغلب به دلیل مسائل مالی). در ادامه ۱۰ نکتهی بازاریابی، توصیههای یکی از بزرگترین مردان دنیای کسبوکار، همراه با ...
ادامه متن »۳۰ نکته طلایی مدیریتی
۳۰ نکته طلایی مدیریتی ۱- در انجام کارها روی شیوه ای خاص تاکید نکنید. شاید کسی بتواند از مسیر کوتاه تر و بهتری شما را به مقصد برساند. ۲- توجه داشته باشید دانش و تجربه، هیچ کدام به تنهایی راه گشا نیستند، مثل اکسیژن و هیدروژن که از ترکیب معینی از آنها هوای تنفس ما تامین می شود، می توان با آمیختن دانش و تجربه، راهکارهای حیاتی و استثنایی خلق کرد. ۳- از هر فرصتی برای استخدام و به کارگیری افراد برجسته استفاده کنید. ۴- به خاطر داشته باشید رعایت استانداردهای محیط کار در کارآیی کارمندان موثر است. ۵- با ...
ادامه متن »نقش روابط عمومی در برند سازی
نقش روابط عمومی در برند سازی: امروزه دوره ی بازار های انحصاری به سر آمده است و اکنون بازاریابی رقابتی جایگزین بازارهای انحصاری شده اند.امروزه در بازارها،مردم سالاری مصرف کننده حاکم است و مصرف کنندگان انتخاب های متعددی دارند.در این بازار“مشتری“بیش از تولید کننده اهمیت دارد.اوست که انتخاب میکند کدام کالا و خدمات را از چه کسی بخرد.کافی است مشتری،کالایی را انتخاب نکند،آنگاه چرخه تولید با تمام دستگاهها و نیروهای انسانی آن از گردونه خارج میشوند.به همین دلیل است که سالها پیش برای”مشتری” نام و نشان برگزیدند.اروپایی ها گفتند:مشتری رییس است،ژاپنی ها گفتند:مشتری خداست و…. اینجاست که روابط عمومی بعنوان ...
ادامه متن »