برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما

شناخت عوامل کلیدی موفقیت CRM در بانک ها

شناخت عوامل کلیدی موفقیت CRM :
با توجه به اهمیت روزافزون مشتریان در بانک وبالتبع اهمیت روزافزون مدیریت اثربخش ارتباطات با مشتریان ، شناسایی و الویت بندی عوامل کلیدی توفیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک بسیار مهم تلقی می شود. سازمانهایی که در پیاده سازی و اجرای برنامه هاو سیستم های مدیریت ارتباط با مشتریان موفق بوده اند ، مزایای اقتصادی و غیر اقتصادی متعددی را کسب نموه اند . این مزایا و منافع به راحتی ، سرمایه گذاریها و مخارج انجام گرفته در زمینه توسعه مدیریت ارتباط با مشتریان را پوشش داده ودر بلند مدت فراتر ازآن می رود. مزایای یک برنامه موثر CRM ، بهبود رضایت مشتریان ، افزایش رشد ودرآمد و دستیابی به مزیت رقابتی به عنوان نتیجه حفظ مشتریان می باشد.

چالشهای پیش رو :
مروزه بازاریابی تنها توسعه، تامین و فروش صرف نیست، بلکه توسعه مداوم و خدمات پس ازفروش به همراه رابطه ی بلندمدت با مشتری نیزبه آن اضافه شده است . جذب، راضی نگاه داشتن و حفظ مشتریان به چالش اصلی بسیاری از سازمانها تبدیل شده است. از این رو تعداد فزاینده ای از سازمانها به بهره گیری از سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری روی آورده اند . مدیریت ارتباط با مشتری تصویری کلی و روشن و در عین حال همراه با تمامی جزئیات مورد نیاز از مشتریان را به دست داده و این امکان را فراهم می سازد که با هر مشتری ارتباطی ویژه و کارساز برقرار ساخت.

CRM-Implementation

درباره مشاور فروش و بازاریابی

علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….

پاسخی بنویسید

ایمیل شما منتشر نمی شود.

x

این مطلب را نیز بخوانید

بازاریابی بانک ها افزایش مشتریان بانک ها برندسازی بانک ها

ارزیابی عملکرد بازاریابی بانک های خصوصی و دولتی

نیاز روز افزون مردم به خدمات بانکی به علل مختلف از جمله ...