بازاریابی

وفاداری مشتریان در بانک های خصوصی و دولتی

ارزیابی عملکرد بازاریابی از دیدگاه مدیریت ارتباط مشتری و ایجاد وفاداری مشتریان در بانک های خصوصی و دولتی به منظور پوشش ادبیات عملکرد بازاریابی و اهمیت آن در پی آن هستیم که با استفاده از روش های کیفی شاخص ها و سنجه های کلیدی عملکرد بازاریابی را مشخص و از دیدگاهای متفاوت به بررسی آن بپردازیم. لذا به بررسی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با عملکرد بازاریابی و از طرفی دیگر به بررسی تاثیر بنیان های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان در بانک های خصوصی و دولتی می پردازیم .در ساختار کلی پژوهش ابعاد مشتری ،برند ، بازار ، ...

ادامه متن »

بازاریابی خدمات بانکی

بازاریابی بانک و بیمه bank marketing

نیاز روز افزون مردم به خدمات بانکی به علل مختلف از جمله گسترش شهرها ، ناامن بودن حمل پول ، تسریع در کار ، لزوم کنترل موجودی و پرداخت ها از یک طرف و همچنین لزوم برآورده نمودن انتظارات مردم، نگهداری مشتریان موجود و جذب مشتریان جدید ، از طرف دیگر ، موجب اهمیت وظیفه بازاریابی در بانک ها شده است .دلایل اهمیت بازاریابی بانک ها را می توان عمدتا به شرح ذیل دانست : رقابت در حال افزایش بانک ها ، نیاز به آگاهی و اطلاع از خدمات بانک ، گسترش شهرها و لزوم پوشش گسترده مخاطبین ، انعکاس ...

ادامه متن »

افزایش فروش لوازم خانگی

بازاریابی و فروشندگی لوازم خانگی - یخچال ، اجاق گاز، فر و ماکروویو، لباس شویی، ظرف شویی

عوامل موثر در وفاداری مشتریان در صنعت لوازم خانگی سبک تصمیم گیری مشتریان در خرید لوازم خانگی به شکل زیر می باشد در واقع به این قضیه می پردازیم که مشتریان لوازم خانگی هنگام خرید، بر چه مبنایی انتخاب می کنند و به چه علت هایی خرید می کنند؟ تمرکز روی هر یک از عوامل زیر می تواند موجب افزایش فروش و وفاداری مشتریان شود. ایده آل خواهی و حساسیت نسبت به کیفیت کالا حساسیت مشتریان به نام تجاری و برند لوازم خانگی حساسیت مشتریان نسبت به جدید بودن و مد بودن کالا لذت گرایی و تمایل به خرید به ...

ادامه متن »

دوره فروش اثربخش

دوره فروش اثربخش مدرس: علی خویه  khooyeh.ir سرفصل ها: تکنیک های افزایش مشتری تکنیک های افزایش سطر فاکتور فروش افزایش پوشش فروش و مشتریان روش های افزایش فروش ریالی و سطری تاکتیک های بهبود کمی و کیفی فروش تکنیک های بهبود وصول هدف فروش تکنیکهای کاهش مرجوعی تکنیک های پوشش کمی و کیفی مسیر تکنیک های مدیریت زمان در فروش تکنیک های چانه زنی موثر و اثربخش مهارت های مذاکرات اثربخش ویزیتوری تکنیک های ویزیتوری علمی و عملی تکنیک های بازاریابی حضوری حرفه ای    

ادامه متن »

خدمات پس از فروش در صنعت خودرو

نمایشگاه خودرو

فروختن از ساختن به مراتب سخت‌تر است؛ این را هر خودروسازی که در یک بازار رقابتی و متنوع کار می‌کند به سرعت متوجه می‌شود. حتی برندهای بزرگ صنعت خودرو نیز ناگزیر از بازاریابی هستند چرا‌که‌ در هر سطحی از خودروسازی باشند، در نهایت رقبایی دارند که آماده هستند سهم بازار آنها را تصاحب کنند. در حال‌حاضر در میان استراتژی‌های فروش که از سوی خودروسازان مورد استفاده قرار می‌گیرد، دو استراتژی تست‌درایو یا همان آزمایش‌رانندگی با خودرو پیش از خرید و خدمات پس از فروش دو استراتژی برتر و دارای کارکرد سریع و مناسب شناخته شده‌اند. اگر تا یک دهه پیش ...

ادامه متن »

CRM چیست

معنی حقیقی CRM چیست؟   CRM واژه ای است که معانی مختلفی نزد افراد مختلف دارد و عموما” کاربرد آن در حدود متغیری از دستورالعملها است که از انباره های اطلاعاتی گرفته تا نیازهای مشتری،محیط های تجاری رقابتی،شبکه های الکترونیکی خصوصی و سطوح نرم افزاری،متغیر خواهد بود. در حالیکه این موارد تماما ارزش بررسی و قابلیت اجرا را دارا می باشد،ولی،نه می توانند آن را شرح دهند و نه می توانند فعالیت بالقوه آن را نشان دهند. پس حقیقت CRM چیست؟کاملا ساده است که CRM مرحله طراحی شرکت حول مشتری است بدین منظور که برآورده نمودن نیاز و خواسته های ...

ادامه متن »

بازاریابی بانک ها

بازاریابی و برندسازی بانک

اهمیت توجه به مشتری در شاخصهای مربوط به اثربخشی بازاریابی بانکی مفهوم اثربخشی بازاریابی وابسته یا در ارتباط قوی، جهت دستیابی بانک به نتایج ارزشمندی مانند:رشد بلند مدت،افزایش رعایت مشتری،افزایش سهم از منابع مالی، مزیت رقابتی و جهت گیری استراتژیک بانک، سهم بازار بیشتر از رقبا، تبلیغات و سهم تبلیغاتی از بازار را ایجاد می کند. در نمودار زیر به اختصار به معرفی مؤلفههایی که موجب افزایش قدرت بانک ها درجذب منابع مالی و مشتریان می شوند می پردازیم. ،شاخص های بازاریابی بانکی ازطریق تحقیق ونظر خواهی علمی ازکارکنان و مدیران با تجربه درسیستم بانکی ومشتریان بانک ها شناسایی شده ...

ادامه متن »

دوره جامع مهندسی فروش و بازاریابی

  دوره جامع مهندسی فروش و بازاریابی مهمترین مباحث این دوره: تکنیک های مهندسی فروش تکنیک های کاربردی مدیریت بازاریابی تکنیک های ارتباطی در فروش موفق تکنیک های برقرای و حفظ ارتباط با مشتری فنون و خلاقیت های جذب مشتریان روانشناسی تبلیغات و فروش تکنیک های کاربردی جذب مشتریان بیشتر و تداوم فروش انواع مشتریان و راه های افزایش فروش اشتباهات و خطاهای فروش و دلایل فروش ناموفق

ادامه متن »

آموزش نوشتن برنامه ی بازاریابی marketing plan

    دانلود فایل   چگونه یک مارکتینگ پلن تهیه کنیم ؟   طرح بازاریابی ( Marketing Plan ) یکی از بخشهای مهم طرح کسب و کار (Business Plan) به شمارمی آید. برنامه بازاریابی یک سند مکتوب است که وضعیت کنونی شرکت را با توجه به مشتریان، رقبا و محیط بیرونی به تفصیل تشریح کرده و با توجه به آن رهنمودهایی برای محقق ساختن اهداف، اجرای اقدامات بازاریابی و تخصیص منابع طی دوره برنامه ریزی ارائه می کند. مزایای طرح بازاریابی مراحل آماده سازی طرح بازاریابی تعیین اهداف شرکت ( بیانیه ماموریت ) ماموریت سازمان همان فلسفه وجودی سازمان است. ...

ادامه متن »

بازاریابی و برندسازی بانک

برندسازی برندینگ

برند در صنعت بانکداری در گذشته ارزش یک سازمان برحسب املاک، دارایی های ملموس، کارخانه ها و تجهیزاتش اندازه گیری می شد، اما اخیراً خبرگان بازاریابی به این نتیجه رسیده اندکه ارزش واقعی سازمان، جایی بیرون از آن، یعنی در اذهان خریداران بالقوه قرار داشته و این برند است که ارزش واقعی را در ذهن مشتریان ایجاد می کند. بنابراین توجه به فعالیت های بازاریابی به عنوان ابزاری برای حضور در ذهن مشتریان و ایجاد دارایی معنوی به نام برند، دیدگاه نسبتاً جدیدی در علم مدیریت بازاریابی محسوب می شود. باتوجه به موارد مطرح شده برند، بخش مهمی از تمامی ...

ادامه متن »