۳۲ نکته ای که شما را به یک فروشنده حرفه ای تبدیل میکند : – سعی کنین استارت مکالمه رو طوری شروع کنین که از مشتری بخواین در مورد شما و محصولاتتون به چه اطلاعاتی نیاز داره. – در صورت توهین مشتری به خدمات و محصولات شما، خونسردی خودتون رو حفظ کنین. قطعا دلیلی دارین که مشتری رو قانع کنه. همچنین از مشتریتون دلیل قانع کننده بخواهید. – با دیگر همکاران و کارمندان همیشه هماهنگ باشین. ضد و نقیض میان حرفای شما و همکاراتون پیش مشتری جلوه خوبی نداره. – طول مکالمه با مشتری رو زیاد نکنین. مکالمه زیاد مشتری ...
ادامه متن »پرسش هایی حرفه ای برای فروش بیشتر(متا مدل)
پرسش هایی حرفه ای برای فروش بیشتر(متا مدل) تیم مشاوره علی خویه هدف ما ارائه خدمات مشاوره مدیریت در زمینه بازاریابی و مهندسی فروش و برند با تمرکز بر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در قالب ارائه راهکار، تعیین استراتژی، برنامه ریزی، پیاده سازی و آموزش با استفاده از متدلوژیها و تکنولوژیهای معتبر جهانی می باشد. وظیفه ما افزایش فروش و سهم بازار شرکت شما، استفاده بهینه از فرصتهای تجاری، کاهش هزینه های بازاریابی و فروش و بهره مندی از سیستمها و راهکارهای نوین مدیریت بمنظور رویارویی با چالشهای پیش رو در دو سطح ملی و بین المللی می باشد. ...
ادامه متن »نکات مهم در فروش
‼️نکات مهم در فروش‼️ ۱٫ به مشتریان بالقوه همیشه با این دید نزدیک شوید که به آنها خواهید فروخت. ۲٫ همیشه به توصیه دیگران درباره سر و وضع و نحوه حضورتان گوش کنید. ۳٫ اگر می خواهید دیگران به حرفتان اعتقاد پیدا کنند اعتماد به نفس داشته باشید. ۴٫ سخنان خود را ضبط و اشکالات آن را برطرف کنید. ۵٫ مطالب و مهارتهایی را که فرا می گیرد مرتبا مرور و تمرین کنید. ۶٫ نیاز واقعی مشتری را سریعا شناسایی کنید و آن را برآورده سازید. ۷٫ به مشتری به چشم یک دوست نگاه کنید نه به چشم دشمن ۸٫ ...
ادامه متن »