برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما
shopping khooyeh (21)

نکات مهم در فروش

‼️نکات مهم در فروش‼️

دوره های آموزش و همایش ها و سمینارهای مهندسی فروش، بازاریابی و تبلیغات ، برندینگ و اصول و فنون مذاکره

۱٫ به مشتریان بالقوه همیشه با این دید نزدیک شوید که به آنها خواهید فروخت.

۲٫ همیشه به توصیه دیگران درباره سر و وضع و نحوه حضورتان گوش کنید.

۳٫ اگر می خواهید دیگران به حرفتان اعتقاد پیدا کنند اعتماد به نفس داشته باشید.

۴٫ سخنان خود را ضبط و اشکالات آن را برطرف کنید.

۵٫ مطالب و مهارتهایی را که فرا می گیرد مرتبا مرور و تمرین کنید.

۶٫ نیاز واقعی مشتری را سریعا شناسایی کنید و آن را برآورده سازید.

۷٫ به مشتری به چشم یک دوست نگاه کنید نه به چشم دشمن

۸٫ ممکن است چیزهایی که برای مشتری اولویت دارد با آنچه شما انتظار داشتید تفاوت داشته باشد.

۹٫ هرگاه به مشتری قولی دادید به آن عمل کنید.

۱۰٫ با هدفمند کردن و برنامه ریزی کردن در وقت و نیروی خود صرفه جویی کنید.

۱۱٫ به مشتریان جدید و فعلی به یک میزان توجه کنید.

۱۲٫ پی گیری را در دستور کار خود قرار دهید.

۱۳٫ عادت داشته باشید که پس از هر فروش به مشتری خود زنگ زده و ببینید که آیا رضایت او جلب شده است.

۱۴٫ لحظه ای تامل کنید و از دید مشتری نگاه کنید که شرکت شما چگونه تماس های تلفنی را پاسخ می دهد.

۱۵٫ برای ترغیب مشتری به خرید مزایای رایگان و دیگر مزایای محصولاتتان را به وی گوشزد کنید.

۱۶٫ به مشتریان اطلاعاتی را بدهید که واقعا نیاز دارند.

۱۷٫ قبل از آنکه به مشتری قولی بدهید مطمئن شوید که شرکت قادر به انجام قول های شما می باشد.

۱۸٫ تا آنجا که ممکن است کوتاه صحبت کنید. فقط به موضوع اصلی بپردازید و پایانی مثبت داشته باشید.

۱۹٫ تجزیه و تحلیل کنید که اگر به جای طرف مقابل بودید چه کار می کردید.

۲۰٫ از رفتار مخالفت آمیز و ستیزه جویانه اجتناب کنید و با مشتری همفکری کنید.

۲۱٫ هرگز از رقبای خود انتقاد نکنید بلکه سعی کنید عملکردی بهتر از آنها داشته باشید.

۲۲٫ سعی کنید همیشه جو مذاکرات را دوستانه نگه دارید.

۲۳٫مشکلاتی را که نمی توانید حل کنید سریعا با مدیر خود در میان بگذارید.

۲۴٫ فارغ از نتیجه ای که به دست می آورید از مشتری به گرمی تشکر کنید

۲۵٫ انتقادهای جدی مشتری را مد نظر قرار داده و از شکست درس بگیرید.

 

علی خویه استاد دانشگاه، مشاور، محقق و مدرس در زمینه های مدیریت،بازاریابی، فروش، برندسازی، تبلیغات، اصول و فنون مذاکره با ۱۸ سال تجربه ی احرایی موفق تالیف و ترجمه ۱۲ عنوان کتاب تخصصی و مرجع

اجرای پروژه های QS ، بازاریابی، مدیریت و مهندسی فروش، برندینگ و تبلیغات، باشگاه مشتریان و CRM، دپارتمان بازاریابی، توزیع و پخش و فروش مویرگی، اجرای جشنواره های فروش، پیاده سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی، استقرار فرآیند های فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش، اجرای ساده ترین و مناسب ترین روش های فروش و بازاریابی در جهت ارتقا فروش و رضایت مشتری، بهبود عملکرد تیم فروش و بازاریابی، ایجاد واحد CRM، استخدام و بکارگیری منابع انسانی مناسب و اثر بخش با متدهای روز دنیا و آموزش و استقرار آنها در سازمان،تحقیقات بازار و بازاریابی، بازارشناسی و بازارسنجی، منابع انسانی، رفتار مصرف کننده، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روانشناسی فروش،مشاوره در حوزه های مدیریت، QS، بازاریابی، فروش، تبلیغات و ارتباطات، راهکارهای افزایش فروش

 
کانال تلگرام بازاریابی و برندسازی کانال تلگرام آکادمی مذاکره کانال آموزش اصول و فنون مذاکره - فن بیان و زبان بدن کانال تلگرام انجمن برند ایران - آموزش برندسازی، روش های برندسازی  

درباره علی خویه

علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….
x

این مطلب را نیز بخوانید

استراتژی بازاریابی، استراتژی فروش، استراتژی برند

استراتژی بازاریابی

TNT در ارائه خدمات پستی ویژه بین شرکتی (B2B) پیشرو بازار است. ...