برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما
Stethoscope and Marketing Report, concept of business

حرف های یک مشاور مدیریت، دکتر مدیریت، دکتر بازاریابی فروش و تبلیغات

حرف های یک مشاور مدیریت، دکتر مدیریت، دکتر بازاریابی فروش و تبلیغات

مشاور فروش مشاوره ی تخصصی و اثر بخش فروش قلب سازمان شماست، پس مراقب قلب خود باشید. درمان بیماری های سازمان و شرکت شما- عارضه یابی سازمان فروش در شرکت شما- بهبود عملکرد واحد فروش در سازمان شما

معاینه و تشخیص درست نیمی از معالجه و درمان است. همیشه در جلسات مشاوره خود به شرکت های مختلف به این مساله تاکید می کنم که باید دلایل اصلی مسائل و مشکلات مدیریت، کاهش فروش، عدم بازاریابی مناسب، عدم تبلیغات اثربخش، نارضایتی مشتریان و …. مشخص شود مشاور بازاریابی مانند یک دکتر متخصص باید دلیل اصلی درد و بیماری را تشخیص دهد حتی اگر این موضوع زمان زیادی از سازمان بگیرد . معاینه یک سازمان کار راحتی نیست اگر مشاوری همان جلسه اول بگوید که مشکل شما این و آن است به نظر من مانند پزشکی می ماند که سریع و بدون دقت تشخیص داده است، یک مشاور حرفه ای، دکتر سازمان، دکتر مدیریت، دکتر بازاریابی و تبلیغات و فروش، مانند یک دکتر دلسوز باید بتواند با بیمار خود ارتباط خوبی برقرار نماید و حتی اگر امکان دارد باید زمان گذاشته و مانند یک مشتری درون سازمان به گشت و بازرسی و آنالیز مشغول باشد. یادم می آید سال گذشته شرکتی از ما خواست که در زمینه مشاور سازمان خدمتشان باشیم فردای آن روز یکی از کارکنان این شرکت در مرخصی بود ما به جای ایشان نشسته و خدمات ارایه کردیم تا درگیر مسائل سازمان آن شرکت شویم گاهی در پروژه های خود لازم بوده تا کت و شلوار شیک خودمان را درآورده و مانند پرسنل شرکت به داخل آنها نقوذ کرده و مشکلات و مسائل را از نزدیک بررسی کنیم . من این سوال را دارم که یک پزشک با آزمایش خون تشخیص درمان می دهد به نظر شما یک دکتر بازاریابی فروش تبلیغات CRM.IMC.QS, و … باید از طریق چه ابزارها و آزمایشاتی باید یک تشخیص درست و صحیح داشته باشد؟ ….

یا برای تشخیص بهترین نرم افزارها و سخت افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری CRM باید چگونه به سازمان کمک کرد؟ چرا بیشتر نرم افزارهای مستقر در سازمان ها کارایی و اثربخشی ندارند؟ چرا فرایند های بازاریابی و متدهای فروش و تبلیغات شرکت جواب نمی دهند؟ یک دپارتمان بازاریابی و فروش باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ چرا فروش شرکت به شدت کاهش پیدا کرده است؟ چرا مشتریان شرکت از نظر کمی و کیفی کاهش داشته است؟ چرا تبلیغات شرکت اثربخش نمی باشد؟ چرا بهره وری پرسنل کاهش یافته است؟

منبع : کتاب اصول مشاوره مدیریت و کتاب مشاوره بازاریابی و فروش تالیف و ترجمه : علی خویه

برچسب‌ها: مشاور مدیریت, مشاور بازاریابی و فروش, اصول مشاوره مدیریت

درباره مشاور فروش و بازاریابی

علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….
x

این مطلب را نیز بخوانید

دکتر علی خویه مشاور و مدرس برندسازی مدیریت برند دکتر برند

دکتر علی خویه از دغدغه‌ های برندینگ جشنواره فجر می‌ گوید / جشنواره‌ای که برند نیست

گزارشات و مطالبی از دکتر علی خویه مشاور و مربی در حوزه ...