برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما
mooyragi

شرکت پخش و فروش مویرگی

علی خویه

مشاور فروش و پخش مویرگی

مدرس دانشگاه، مولف و مترجم اولین کتاب حوزه پخش و توزیع و مدیریت استراتژیک توزیع و پخش مویرگی، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی، مشاور و مدرس شرکت های پخش و توزیع خاورمیانه، عضو انجمن های معتبر جهانی، با ۱۸ سال تجربه اجرایی در حوزه فروش

 

 

 

 

پخش و فروش مویرگی، فروش مویرگی، بازاریابی مویرگی

پخش و فروش مویرگی، فروش مویرگی، بازاریابی مویرگی

 

 

پخش مویرگی

فرآیند پخش مویرگی

همواره یکی از مشکلات موجود در شرکتهای فعال در عرصه صنعت پخش، تصور ذهنی نادرست از فرآیند پخش است. این موضوع باعث می‌شود تا شرکتها در مسیری غلط گام بردارند و هر چقدر تلاشهای خود را توسعه می‌دهند علاوه بر صرف منابع بیشتر (به دلیل بزرگ شدن شرکت‌ها) دچار مشکلات بیشتری شوند.

همواره یکی از مشکلات موجود در شرکتهای فعال در عرصه صنعت پخش، تصور ذهنی نادرست از فرآیند پخش است. این موضوع باعث می‌شود تا شرکتها در مسیری غلط گام بردارند و هر چقدر تلاشهای خود را توسعه می‌دهند علاوه بر صرف منابع بیشتر (به دلیل بزرگ شدن شرکت‌ها) دچار مشکلات بیشتری شوند.فرآیند عمومی شرکتهای توزیع و پخش مویرگی شامل یازده فرآیند عمومی است. نکته قابل تامل این است که ممکن است در یک فرآیند پرسنل واحدهای مختلف درگیر باشند، به عنوان مثال در فرآیند انبارداری علاوه بر مدیر انبار، مدیر فروش و کارشناس بازرگانی شرکت نیز درگیر خواهد بود. شناخت صحیح از فرآیند پخش به عنوان یکی از اصول پایه‌ای خدمات مشاوره خواهد بود، لذا سعی کرده‌ایم با دانش روز کلیه نیازها و اجزای هر فرآیند را شناسایی نموده و سعی نمایید با توجه به زمینه فعالیت و ابعاد شرکت پخش، وضعیت مناسب آن شرکت را برای مدیران شرکت پخش ارائه نماییم.


در همکاری‌هایی که در این مدت با شرکتهای توزیع و پخش داشته‌ایم بارهای مشاهده کرده‌ایم که دیدگاه مدیران این شرکتها نسبت به فرآیند پخش دچار نقصان می‌باشد که منجر خواهد شد فرآیندهای فروش و توزیع در این شرکتها به خوبی طراحی نشود. این موضوع همچنین باعث افزایش هزینه‌های شرکت پخش و کاهش راندمان فروش خواهد شد که به مرور ممکن است حتی موجب ورشکستگی گردد.

 فرآیند پخش مویرگی

کانالهای توزیع مویرگی ، مزایا و معایب آن

کانالهای توزیع مویرگی ، مزایا و معایب آن

نویسندگان :دکتر شهباز برآهویی فرزام بحرینی

تصمیم درباره کانال توزیع و فروش کالا، از جمله مهم‌ترین تصمیماتی است که فرا روی مدیران قرار دارد. تصمیم درباره توزیع کالا بر سایر تصمیمات بازاریابی تأثیر مستقیم می‌گذارد. نبض یک شرکت در دست شبکه توزیع و فروش آن است، اما با همه این شرایط اغلب شرکت‌ها به کانال‌های توزیع کالاهای خود توجه کافی ندارند و این امر گاه عواقب زیان‌باری برای آنان به دنبال دارد و در مقابل، بسیاری از شرکت‌های با استفاده از سیستم‌های توزیع خلاق، به مزیت رقابتی دست یافته‌اند. بدون شک شرکت‌های پخش مویرگی یکی از اساسی‌ترین نقش‌ها را در توزیع کالا در سطح کشور انجام می‌دهند. نقش اساسی این شرکت‌ها در توزیع کالاها و رساندن آن‌ها به دست مصرف کنندگان بر هیچ کس پوشیده نیست. امروزه با پیشرفت تکنولوژی بدون شک شرکت‌هایی در دنیای تجارت موفق خواهند بود که از سرعت عمل، دقت و کیفیت مناسبی در ارائه محصولات خود برخوردار باشند.

 

 

 

واژگان کلیدی : کانالهای توزیع ، توزیع مویرگی ، توزیع عمده فروشی

 

 

مقدمه
اساساً صاحبان سرمایه و کارشناسان بازار به خوبی از معایب اساسی شرکت‌های پخش بزرگ آگاه هستند و از سال‌های گذشته کشور همواره شاهد تولد شرکت‌های پخش مختلف در مجتمع‌های تولیدی بوده است. در گذشته مجتمع‌های مختلف تولیدی که حجم وسیعی از کالاها با برند معتبر این کشور را تولید می‌کنند، با آگاهی از اهمیت فوق‌العاده استراتژی توزیع و به مصرف رسانی کالا و ایجاد دسترسی آسان به کالا برای مشتری و کنترل شیوه توزیع و بازار محصول و بسیاری از موارد دیگر، مجموعه ای از شرکت‌های توزیع تخصصی خود را راه اندازی کردند که این مجموعه‌ها در حال حاضر از شرکت‌های قوی و معتبر پخش در کشور محسوب می‌شوند. نکته حائز اهمیت این است که به طور معمول مجتمع‌های تولید و شرکت‌های تولیدی بزرگ که دارای شبکه های توزیع مستقل هستند، معمولاً از برندهای معتبرتر و حضور فعال‌تری در بازار برخوردارند و سود های کلانی از محل فروش محصولات برای کارخانه خود ایجاد می‌کنند. در حالی که شرکت‌هایی که با شبکه های توزیع دیگر فعالیت دارند، از این مزیت‌ها برخوردار نیستند و یا کم بهره‌اند و هزینه های سرسام آوری را برای توزیع محصولات و تقویت جایگاه برند خود در بازار می‌پردازند.
توزیع، رساندن محصول مناسب در زمان مناسب و مکان مناسب، به مشتریان هدف است. توزیع یکی از ارکان اساسی تاکتیک‌های بازاریابی است که به همراه دیگر عوامل همچون محصول، قیمت، و ارتباطات، برای متقاعد‌ ساختن مشتریان به کار گرفته می‌شود. توزیع مؤثر می‌تواند مزیت رقابتی یک بنگاه اقتصادی نسبت به رقبای خودش باشد.‌

علی خویه

مدرس دانشگاه، مولف و مترجم اولین کتاب حوزه پخش و توزیع و مدیریت استراتژیک توزیع و پخش مویرگی، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی، مشاور و مدرس شرکت های پخش و توزیع خاورمیانه، عضو انجمن های معتبر جهانی، با ۱۸ سال تجربه اجرایی در حوزه فروش

 

 

 

 

 

 

 

علی خویه

مشاور فروش و پخش مویرگی

مدرس دانشگاه، مولف و مترجم اولین کتاب حوزه پخش و توزیع و مدیریت استراتژیک توزیع و پخش مویرگی، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی، مشاور و مدرس شرکت های پخش و توزیع خاورمیانه، عضو انجمن های معتبر جهانی، با ۱۸ سال تجربه اجرایی در حوزه فروش

 

خرده فروشی و فروش مویرگی

راه اندازی و استقرار فروشگاه زنجیره ای
مدیریت فروشگاه
آموزش و مشاوره فروشگاه داری
خرده فروشی و فروش مویرگی
هایپرمارکت
مشاور هایپر مارکت
توزیع مویرگی توزیع و پخش مویرگی
فروش حضوری
راه اندازی و استقرار سازمان فروش و شرکت پخش و توزیع مویرگی
پخش گرم، پخش سرد
پخش مویرگی

رتبه بندی عوامل موثر درافزایش کارایی کانالهای توزیع و پخش

رتبه بندی عوامل موثر درافزایش کارایی کانالهای توزیع و پخش کالاهای دسته FMCG

 

 

کالاهای دسته FMCG هر نوع از محصولات تجاری هستند که در تیراژ بالا و با هزینه پایین تولید می شوند و میبایست  به سرعت به فروش برسند. عمده ترین مشخصه این کالاها  این است که مصرفی بوده و حجم پول در گردش برای خرید و فروش این محصولات قابل توجه میباشد لذا تصمیم گیری در خصوص چگونگی طراحی کانال توزیع این دسته از محصولات برای تولید کنندگان آنها بسیار حائز اهمیت میباشد .

امروزه در بین تولید کنندگان کالاهای دسته FMCG ، یک روند رو به رشد به سمت تنوع محصول و کوتاه کردن چرخه رساندن محصول به دست مصرف کننده وجود دارد. از این رو، تولید کنندگان به دنبال ایجاد هماهنگی بهتری در  فعالیت های تولید و توزیع خود هستند تا از انباشت بیش از حد موجودی محصول در انبار تولید کننده یا توزیع کننده جلوگیری شود .  از اینرو شناخت عوامل تاثیر گذار بر کارائی کانال توزیع و برنامه ریزی جهت کنترل و بهینه سازی آنها در سالهای اخیر مورد توجه بوده  و شرکتهای بسیاری را به عکس العمل در این زمینه وا داشته است بعنوان مثال در حال حاضر بخش توزیع شرکتهای معظم تولید کننده فرآورده های لبنی تحت مالکیت ومدیریت خود این شرکتها قرار دارد .

مقاله حاضر به شناخت و رتبه بندی ۴۲ عامل موثر بر کارایی کانال توزیع محصولات گروه FMCG  پرداخته که  عواملی همچون اندازه بازار ، شدت فساد پذیری محصول ، نظم در توزیع ، تبلیغا ت تلویزیونی ، پایین بودن هزینه حمل ونقل ، حسن شهرت  برند ، میزان حضور در بازار ، تخفیف برای توزیع کننده ، حاشیه سود فروش بالا برای خرده فروش و عمده فروش بعنوان ۱۰ فاکتور برتر موثر در کارایی کانال توزیع شناخته شدند  .

این مقاله نشان میدهد که عوامل  تاثیر پذیر از  روابط ، جریانات و وظایف بین اعضای کانال توزیع محصولات گروه FMCG  دارای اولویت بیشتری نسبت به سایر فاکتور های تاثیر گذار بر کارایی کانال توزیع میباشند لذا ﭘﯿﺸﻨﻬﺎد ﻣﯽ ﺷﻮد در ﻃﺮاﺣﯽ ﮐﺎﻧﺎل ﺗﻮزﯾﻊ برای محصولات گروه  FMCG ﺑﺮ ﺑﺮﻗﺮاری رواﺑﻂ ﮐﺎرا و ﻣﻮﺛﺮ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺗﺎﮐﯿﺪ ﺷﻮد.

واژگان کلیدی: کانال توزیع ،FMCG ،محصولات تند مصرف،محصولات فاسد شدنی

 

 

 

 

 

علی خویه

مدرس دانشگاه، مولف و مترجم اولین کتاب حوزه پخش و توزیع و مدیریت استراتژیک توزیع و پخش مویرگی، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی، مشاور و مدرس شرکت های پخش و توزیع خاورمیانه، عضو انجمن های معتبر جهانی، با ۱۸ سال تجربه اجرایی در حوزه فروش

 

راه اندازی فروش مویرگی، استقرار فروش مویرگی، راه اندازی سیستم پخش و فروش مویرگی استقرار سیستم، کانال های توزیع و پخش، مدیریت استراتژیک توزیع و پخش، فروش مویرگی، کانال های بازاریابی، مدیریت استراتژیک توزیع و پخش در ایران، مشاور فروش مویرگی، کتاب فروش مویرگی، کتاب مدیریت فروش مویرگی، فروش مو، distribution channale marketing، مدیریت خرده فروشی، انجمن شرکت های صنعت پخش، توزیع مویرگی، کانال های توزیع بازاریابی، توزیع و پخش مویرگی، فروش مویرگی در ایران، آموزش فروش مویرگی، یک نرم افزار فروش مویرگی توزیع و پخش مویرگی باید چ، انتظارات از نرم افزار پخش مویرگی توزیع و پخش مویرگ، اجرای فروش مویرگی، مشاور و مجری فروش مویرگی، کلینیک فروش مویرگی، راه اندازی سیستم و سازمان پخش و فروش مویرگی به صور، راه اندازی سیستم پخش و فروش مویرگی راه اندازی

کانال های توزیع و روشهای پخش

کانال های توزیع و روشهای پخش

نویسندگان :دکتر شهباز براهویی حمید علامه زاده

کالاهای که ما شاهد عرضه آنها هستیم فقط بخشی از صدها قلم کالاهایی هستند که از فواصل دور و نزدیک فراهم شده است.مدیران بازاریابی بهترین روش و مسیر رسیدن کالا را به مصرف کننده تعیین میکنند. کالا یا خدمات مورد عرضه ممکن است،اتومبیل، مواد غذایی، اثاثیه منزل، خدمات پلیس، مشاوره حقوقی و …. بازاریابی باید مناسب ترین روش انتقال کالا و خدمات ازتولید کننده به مصرف کننده بالقوه را تعیین کنند. تصمیم مناسب در این زمینه به افزایش سرعت انتقال محصول، راحتی مصرف کننده و هزینه کمتر منجر خواهد شد. این امر خود به تکرار خرید منجر می گردد. در جهان امروز عرضه مستقیم محصول به مصرف کنندگان از سوی تولیدگنندگان به ندرت صورت می پذیرد و این واسطه ها هستند که در این میان نقش آفرینی می کنند.

بعضی واسطه ها کالا را خریداری نموده و مجدداً می فروشند. بعضی دیگر فقط به جستجو و شناسایی مصرف کننده بالقوه اقدام می نمایند. تصمیم گیری در مورد ساختار کانال توزیع حداقل به دو دلیل از اهمیت خاصی برخوردار است. نخست اینکه انتخاب کانال توزیع تأثیر قابل ملاحظه ای بر دیگر برنامه های شرکت دارد. برای مثال سیاست قیمت گذاری محصول شرکت، بستگی داردبه اینکه آیا امتیاز فروش محصول به تعداد معدودی واسطه با در صد سود زیاد واگذار شده و یا محصول به صورت گسترده توزیع می شود، و نیز به میزان تبلیغ در مورد محصول، به همکاری اعضاء در کانال توزیع بستگی خواهد داشت. دوم اینکه تصمیم انتخاب کانال توزیع مستلزم تعهدی بلند مدت است. در این مقاه تلاش داریم مباحثی از قبیل ساختارهای متفاوت، چگونگی انتخاب وکنترل انواع سیستم های جدید کانال توزیع را مورد بررسی قرار دهیم.

مقدمه : 

کانال توزیع که گاهی کانال تجاری نامیده می شود، مسیری است که از آن برای انتقال کالا از تولید کننده به مصرف کننده نهایی استفاده می شود. نکته حائز اهمیت آن است که در طی مسیر کانال توزیع، انتقال مالکیت محصول صورت می گیرد. یک کانال توزیع همیشه شامل تولید کننده و مصرف کننده نهایی است. بانک ها و مؤسسات حمل و نقل که نقش عمده ای درمذاکره انتقال مالکیت ندارند و فقط خدمات ارائه می دهند از جمله اعضاء کانال توزیع محسوب نمی شوند. گاهی باید بین کانال مالکیت و کانال توزیع فیزیکی کالا تفاوت قائل شد، برای مثال یک مقاطعه کار سفارش مقداری مصالح را به مصالح فروش می دهد. به منظورکاهش هزینه حمل، کالای مزبور مستقیماً از تولید کننده به مقاطعه کار فرستاده می شود. درحالی که مسیر کانال مالکیت ازشیوه توزیع آنها تفاوت های بسیاری وجود دارد. برای مثال کانال توزیع یک محصول مثلاً هواپیما کاملاً متفاوت از کانال توزیع یک اسباب بازی، یا مواد غذایی است.

کانال توزیع شامل افراد، یا سازمانهایی است که در جریان انتقال مالکیت کالا از تولید کننده به مصرف کننده مشارکت دارند.

 

دانلود مقاله با لینک مستقیم 

 

 

 

 

 

 

 

 

علی خویه

مدرس دانشگاه، مولف و مترجم اولین کتاب حوزه پخش و توزیع و مدیریت استراتژیک توزیع و پخش مویرگی، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی، مشاور و مدرس شرکت های پخش و توزیع خاورمیانه، عضو انجمن های معتبر جهانی، با ۱۸ سال تجربه اجرایی در حوزه فروش

 

مدیریت کانال های توزیع

مدیریت کانال های توزیع

 

 

نویسندگان : دکتر شهباز برآهویی،محسن مقیمی
یکی از مهمترین چالشهای مدیران بازاریابی و تولیدکنندگان، انتقال کالاهای تولیدی خود به بازارهای هدف است. بر این اساس تصمیم‌گیری در خصوص شیوه انتقال کالا به محل خرید یا مصرف، از جمله تصمیمات مهمی است که مدیر بازاریابی با آن مواجه است. اهمیت تصمیمات اتخاذ شده در خصوص کانالهای توزیع، به این دلیل است که شرکت مجبور است برای مدتی طولانی به این تصمیمات پایبند و متعهد بماند. چراکه چندین سال طول می‌کشد یک سیستم توزیع بطور مطلوب مستقر شود و به آسانی قابل تغییر نیست.
بر اساس تعریف انجمن بازاریابان آمریکا یک کانال توزیع « ساختاری از واحدهای سازمانی درون شرکت و واسطه های برون شرکت، عمده فروش و خرده فروشی هایی هستند که کالا یا خدماتی را بازاریابی می کنند.»
تصمیم درباره کانال توزیع و فروش کالا، از جمله مهمترین تصمیماتی است که فرا روی مدیران قرار دارد. تصمیم درباره توزیع کالا بر سایر تصمیمات بازاریابی تاثیر مستقیم می گذارد. نبض یک شرکت در دست شبکه توزیع و فروش آن است، اما با همه این شرایط اغلب شرکتها به کانال های توزیع کالاهای خود توجه کافی ندارند و این امر گاه عواقب زیانباری برای آنان به دنبال دارد و در مقابل، بسیاری از شرکتهای با استفاده از سیستم های توزیع خلاق، به مزیت رقابتی دست یافته اند.

واژگان کلیدی: توزیع،کانال توزیع،مواد مصرفی،کالای صنعتی،توزیع گسترده،توزیع گزینشی ،توزیع انحصاری

 

علی خویه

مدرس دانشگاه، مولف و مترجم اولین کتاب حوزه پخش و توزیع و مدیریت استراتژیک توزیع و پخش مویرگی، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی، مشاور و مدرس شرکت های پخش و توزیع خاورمیانه، عضو انجمن های معتبر جهانی، با ۱۸ سال تجربه اجرایی در حوزه فروش

 

بررسی عوامل موثر بر انتخاب کانال های توزیع

نویسندگان :

مجید اسماعیل پور

رقیه ابراهیمی

 

TMBAچکیده:

یکی از مهمترین چالشهای مدیران بازاریابی و تولیدکنندگان، انتقال کالاهای تولیدی خود به بازارهای هدف است. بر این اساس تصمیم‌گیری در خصوص شیوه انتقال کالا به محل خرید یا مصرف، از جمله تصمیمات مهمی است که مدیر بازاریابی با آن مواجه است.اهمیت تصمیمات اتخاذ شده در خصوص کانالهای توزیع به این دلیل می­باشد،که شرکت مجبور است برای مدتی طولانی به این تصمیمات پایبند و متعهد بماند. چراکه چندین سال طول می‌کشد یک سیستم توزیع بطور مطلوب مستقر شود و نیز به آسانی قابل تغییر نیست. تصمیم گیری درباره انتخاب کانال توزیع از جمله مهمترین تصمیماتی است، که فرا روی مدیران قرار دارد. توزیع فیزیکی کالا بر سایر تصمیمات بازاریابی تاثیر مستقیم داشته و خط مشی قیمت گذاری و تبلیغات کالابه سیستم توزیع و کانالهای واسطه فروش وابستگی کامل دارد. انتخاب کانال توزیع مناسب منجر به ایجاد مزیت برای تولید کننده خواهد شد. از جمله مزایایی که با انتخاب مناسب کانال توزیع نصیب تولیدکننده می­گردد، می­توان به ایجاد مزیت رقابتی، ایجاد رضایت در مشتریان و در نتیجه وفاداری مشتریان نسبت به محصولات و خدمات و درنهایت سودآوری اشاره کرد. طبق بررسی­های انجام شده، نتایج مطالعات نشان می­دهند که، ویژگی­های محصول، مشتری، شرکت و بازار از جمله مهمترین عوامل موثر بر انتخاب کانال توزیع می­باشند.

 

واژگان کلیدی:  انتخاب کانال توزیع، ویژگیهای مشتریان،  ویژگی­های محصولات، ویژگی­های بازار، ویژگی­های شرکت

دانلود مقاله کانالهای توزیع مویرگی ، مزایا و معایب آن

کانالهای توزیع مویرگی ، مزایا و معایب آن

نویسندگان :

دکتر شهباز برآهویی
فرزام بحرینی

تصمیم درباره کانال توزیع و فروش کالا، از جمله مهم‌ترین تصمیماتی است که فرا روی مدیران قرار دارد. تصمیم درباره توزیع کالا بر سایر تصمیمات بازاریابی تأثیر مستقیم می‌گذارد. نبض یک شرکت در دست شبکه توزیع و فروش آن است، اما با همه این شرایط اغلب شرکت‌ها به کانال‌های توزیع کالاهای خود توجه کافی ندارند و این امر گاه عواقب زیان‌باری برای آنان به دنبال دارد و در مقابل، بسیاری از شرکت‌های با استفاده از سیستم‌های توزیع خلاق، به مزیت رقابتی دست یافته‌اند. بدون شک شرکت‌های پخش مویرگی یکی از اساسی‌ترین نقش‌ها را در توزیع کالا در سطح کشور انجام می‌دهند. نقش اساسی این شرکت‌ها در توزیع کالاها و رساندن آن‌ها به دست مصرف کنندگان بر هیچ کس پوشیده نیست. امروزه با پیشرفت تکنولوژی بدون شک شرکت‌هایی در دنیای تجارت موفق خواهند بود که از سرعت عمل، دقت و کیفیت مناسبی در ارائه محصولات خود برخوردار باشند.

 

 

دانلود در ادامه ی مطلب

 

ویژگی های نرم افزارهای پخش و فروش مویرگی

ویژگی های نرم افزارهای پخش و فروش مویرگی

نقاط قوت و ضعف نرم افزارهای موجود پخش و فروش مویرگی

گردآوری و تالیف: علی خویه www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، مولف و مترجم اولین کتاب حوزه پخش و توزیع و مدیریت استراتژیک توزیع و پخش مویرگی، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی، مشاور و مدرس شرکت های پخش و توزیع خاورمیانه، عضو انجمن های معتبر جهانی، با ۱۶ سال تجربه اجرایی در حوزه فروش

 

مقدمه: بیشتر نرم افزارهای موجود در زمینه پخش مویرگی و کانال های توزیع به دلیل اینکه توسط نرم افزارکاران و شرکت های تولیدی IT تولید می شوند به همین دلیل تاکنون نتوانسته اند به طور کامل و موفق در صنعت پخش و توزیع جایگاه ویژه ای داشته باشند اگر این شرکت ها به مدت زیادی تجربه پخش و توزیع مویرگی داشته باشند و به طور تجربی و اجرایی درگیر فعالیت های ویزیتورها و فروشنده ها قرار گیرند می توانند نرم افزارهای خود را کاربردی تر از آنچه که در بازار وجود دارد ارایه کنند در واقع نرم افزارهای موجود در بازار امروز بیشتر نرم افزارهای ثبت سفارش هستند تا نرم افزار کاملا کاربردی در حوزه صنعت پخش و توزیع در ادامه خصوصیات ویژگی ها و ساختار یک نرم افزار کامل در حوزه پخش و توزیع ارایه می گردد.

مشتری گرایی در فروش مویرگی

مشتری گرایی در فروش مویرگی چیست ؟

– درک ، اندازه گیری و برآورد کردن نیاز های مشتری در جهت رضایت او

– آمادگی برای نیاز های متغیر و تغییر در نیاز ها

– تلاش برای ارائه بی عیب و نقص

مشتری گرایی مسئله ای است در حد سازمان ، برای همه رده ها همه وظایف و همه نقش ها

سازمان مشتری گرا

– به تمام فعالیتها و خروجی های خود از دید مشتری نگرد .

– تمام فعالیتها را در جهت بالا بردن رضایت مشتری ساماندهی می کند .

– فلسفه مشتری گرایی باید در عمل ، چه در بیرون و چه در درون سازمان پیاده شود .

راه اندازی سیستم پخش و فروش مویرگی

راه اندازی سیستم و سازمان پخش و فروش مویرگی به صورت کاملا علمی حرفه ای و بر اساس آخرین متدهای جهانی و به روز

استقرار سیستم پخش و فروش مویرگی

توسط: مهندسی علی خویه – ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ – ۰۹۱۲۳۹۹۸۰۲۷

 

علی خویه. مدرس دانشگاه، مشاور و مجری شرکت های پخش و توزیع، مولف و مترجم اولین کتاب تخصصی حوزه پخش توزیع و فروش مویرگی در کشور، بیش از ۱۸ سال تجربه اجرایی از فروشندگی تا سمت های مختلف اجرایی، مولف مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی- مشاور و مجری راه اندازی بیش از ده ها شرکت پخش و توزیع موفق کشور، تدریس و آموزش و مشاوره در بیش از صدها شرکت پخش و توزیع فروش مویرگی در سراسر خاورمیانه

www.khooyeh.ir

www.mdc.persianblog.ir

علی خویه استاد دانشگاه، مشاور، محقق و مدرس در زمینه های مدیریت،بازاریابی، فروش، برندسازی، تبلیغات، اصول و فنون مذاکره با ۱۸ سال تجربه ی احرایی موفق تالیف و ترجمه ۱۲ عنوان کتاب تخصصی و مرجع

اجرای پروژه های QS ، بازاریابی، مدیریت و مهندسی فروش، برندینگ و تبلیغات، باشگاه مشتریان و CRM، دپارتمان بازاریابی، توزیع و پخش و فروش مویرگی، اجرای جشنواره های فروش، پیاده سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی، استقرار فرآیند های فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش، اجرای ساده ترین و مناسب ترین روش های فروش و بازاریابی در جهت ارتقا فروش و رضایت مشتری، بهبود عملکرد تیم فروش و بازاریابی، ایجاد واحد CRM، استخدام و بکارگیری منابع انسانی مناسب و اثر بخش با متدهای روز دنیا و آموزش و استقرار آنها در سازمان،تحقیقات بازار و بازاریابی، بازارشناسی و بازارسنجی، منابع انسانی، رفتار مصرف کننده، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روانشناسی فروش،مشاوره در حوزه های مدیریت، QS، بازاریابی، فروش، تبلیغات و ارتباطات، راهکارهای افزایش فروش

 
کانال تلگرام بازاریابی و برندسازی کانال تلگرام آکادمی مذاکره کانال آموزش اصول و فنون مذاکره - فن بیان و زبان بدن کانال تلگرام انجمن برند ایران - آموزش برندسازی، روش های برندسازی  

درباره علی خویه

علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….
x

این مطلب را نیز بخوانید

customers-shoppers

مدیریت رفتار مشتری

مدیریت رفتار مشتری ماهنامه خبری، علمی، آموزشی و تحلیلی «سرآمد» در شماره ...