کتاب الکترونیک راه های افزایش فروش و فروش موفق دانلود کتاب۸۷ راه فروش موفق .
ادامه متن »کتاب مدیریت فروشگاه، خرده فروشی،چیدمان فروش
به نام هستی بخش هستی آفرین مدیریت فروشگاه، مدیریت خرده فروشی retail management چیدمان فروش merchandising مدیریت مراکز خرید mall اصول و تکنیک های فروشگاه داری و مغازه داری چیدمان فروش، مدیریت فروش، مدیریت فروشگاه های زنجیره ای، اصول و تکنیک های سوپرمارکت داری و مدیریت سوپرمارکت و مغازه های خرده فروشی، تجهیزات و مواد غذایی، پزشکی، آرایشی، بهداشتی، مصالح صنعتی و ساختمانی،کیف و کفش و پوشاک، تجهیزات صوتی تصویری و منزل، دکوراسیون و معماری فروشگاه ها و مرکز خرید mall, store های مختلف مولف ومترجم: علی خویه مدرس دانشگاه، مولف و مترجم کتب تخصصی با بیش ...
ادامه متن »روش افزایش اثربخشی سازمان و شرکت
فرهنگ سازمان مقدمه: سه رویکرد بنیادی در تعریف ویژگیهای فرهنگ سازمانی مورد بررسی قرار میگیرند و در پایان چگونگی استفاده از فرهنگ سازمانی جهت افزایش اثربخشی سازمان مورد بحث واقع میشود. ماهیت فرهنگ سازمانی در اول سالهای ۱۹۸۰ فرهنگ سازمان در محور مطالعات رفتار سازمانی قرار گرفت. صدها محقق در این زمینه شروع به تحقیق و مطالعه کردند. کتابهای متعددی منتشر شد. نشریات دانشگاهی مشهور، همه شمارههای خود را به بحث دربارهی فرهنگ اختصاص دادند و تقریباً یک شبه، آن دسته از کتابهای رفتار سازمانی که فاقد فصلی درباره فرهنگ سازمانی بودند، بلامصرف ماندند. فرهنگ سازمان چیست؟ در حقیقت، چنین ...
ادامه متن »اشتباهات بازاریابی و فروش
هفت باور غلط در مورد فروش و بازاریابی با وجود اینکه فروش و بازاریابی در سالهای اخیر از نظر علمی پیشرفت زیادی داشتهاند اما هنوز هم باورهای غلطی در بین فروشندگان و بازاریابان وجود دارد که باعث میشود نتوانند به اهداف موردنظر خود و شرکتشان دست یابند. در ادامه به تعدادی از این باورهای غلط اشاره شده است: ۱٫ قیمت اصلیترین فاکتور افراد برای گرفتن تصمیم خرید است هرگز نمیتوان این واقعیت را که قیمت یک عامل مؤثر در همهی تصمیمات خرید مشتریان است، رد کرد اما اگر بتوانید ذهن مشتریان را به سمت ارزش محصول خود ببرید دیگر ...
ادامه متن »روش های عملی جذب مشتری
چرا مشتریان از دیگران خرید میکنند نه از شما؟ چرا مشتریان از شما خرید نمیکنند؟ این پرسش به ظاهر ساده، پاسخهای دشواری دارد. اثر حاضر بدون کمترین حاشیه، این پرسش را با ۵ دلیل پاسخ میدهد. البته دلایل فراوان دیگری نیز دارد که این اثر به دلیل اختصارگزینی، به آن دلایل نپرداخته است. برخی از دلایل بر این موضوع تأکید ورزیدهاند که مشتری از منافعی که با خرید کالای شما به دست میآورد، آگاه نیست. پس وظیفهی شما است که این منافع را برای مشتری برشمارید. گاه مشتری از این منافع کاملاً آگاه است، اما کالای شما در دسترس ...
ادامه متن »چرا مشتری از من خرید نمی کند؟
برخلاف موردی که مشتری امکان خرید ندارد، در این مورد مشتری اجازه و قدرت خرید دارد، اما نمیخواهد از آن استفاده کند. در مجموع، من با افراد دودل و مردد میترسم که معامله کنم. بخشی از وجودم از من میخواهد که روی میز خم شوم، یقه آنها را بگیرم و فریاد بزنم: «آنچه من از شما میخواهم چیز پیچیدهای نیست، علم فضایی نیست، فقط تصمیم بگیر و خریدت را انجام بده!» خوشبختانه در طول دوره شغلیام که سالهای زیادی از آن میگذرد، هرگز این کار را نکردهام. در عوض، یاد گرفتهام که عصبانیتم را پنهان کنم و فقط به این ...
ادامه متن »کانال تلگرام بازاریابی، فروش، مدیریت، برندینگ، مذاکره و تبلیغات
کانال تلگرام بازاریابی، فروش، مدیریت، برندینگ، مذاکره و تبلیغات جهت عضویت روی لینک زیر کلیک کنید: https://telegram.me/mmsbc
ادامه متن »کارگاه اموزشی اصول و مهارت های غرفه داری و مدیریت غرفه و نمایشگاه
کارگاه اموزشی اصول و مهارت های غرفه داری و مدیریت غرفه و نمایشگاه مدرس : علی خویه www.khooyeh.ir سرفصل های دوره: غرفه داری چیست؟ هدف از برگزاری نمایشگاه چیست؟ بایدها و نبایدهای غرفه داری اهمیت و ضرورت مدیریت اثربخش غرفه وظایف غرفه داران ویژگیها و شایستگی های حرفه ای غرفه داران ویژگیهای مدیر غرفه ویژگیهای کارشناس پاسخگویی (راهنمای بازدیدکنندگان) ویژگیهای پوشش غرفه داران اطلاعات غرفه داران (اطلاعات عمومی نمایشگاه، اطلاعات تخصصی غرفه) اصول ارتباطات صمیمانه ارتباطات حرفه ای در غرفه اصول گوش کردن به بازدیدکنندگان کلیدهای طلایی پاسخگویی حضوری (مثبت) روشهای فعال کردن غرفه (مسابقه، هدایا و …) مخاطب ...
ادامه متن »نحوه ی مدیریت جلسه
مدیریت اثربخش جلسات مولف/مترجم: صمد عالی امروزه عواملی چون بزرگ شدن سازمانها، پیچیدگی ساختار و فعالیتهای آنها، افزایش متغیرهای محیطی تاثیرگذار و… مدیران را ناگزیر کرده است. برای انجام بهتر وظایف و اداره موثر سازمان، از سایر اعضا کمک بگیرند. بدینمنظور، مدیران معمولاً جلساتی را تشکیل میدهند و با همفکری و تعامل درمورد موضوعهای مطرح شده به تبادل اطلاعات میپردازند یا تصمیماتی را به صورت گروهی اتخاذ میکنند. تشکیل جلسات نه تنها منجر به تبادل اطلاعات و اتخاذ تصمیمات مطلوب میشود بلکه تا اندازه زیادی به بهبود ارتباطات و درک متقابل واحدها از همدیگر نیز کمک میکند. البته موارد ...
ادامه متن »چرا معامله فروش شما به سرانجام نمیرسد؟
چرا معامله فروش شما به سرانجام نمیرسد؟ ۱٫ شما خریداران را توجیه نمیکنید. این کافی نیست که فقط به آنها بگویید که شما چه میخواهید. شما باید به آنها توضیح دهید که چرا این پیشنهاد قانونی و منطقی است. مهم نیست که چقدر پیشنهاد شما از نظر خودتان منطقی به نظر میرسد، اگر قادر به توجیه آن نباشید دلیل خوبی برای رد یا نادیدهگرفتن آن ایجاد میکنید. پیشنهادات خودشان صحبت نمیکنند، باید آنها را توضیح دهید. چرا پیشنهاد شما برای یک دوره مذاکره انحصاری با مشتریان مناسب است؟ اگر به زمان بیشتری برای فکرکردن در مورد پیشنهاد احتیاج دارید، چرا ...
ادامه متن »