دوره آموزش جامع مدیریت برند در صنعت مبلمان، دکوراسیون و صنایع وابسته استاد خویه: ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸-۰۹۳۷۲۹۹۱۶۰۸ www.khooyeh.com برخی از سرفصل ها روز برخی از سرفصل ها اول مفهوم برند نام و نشان تجاری اهمیت و ضرورت برند در صنعت مبلمان، دکوراسیون و صنایع وابسته کارگاه تحلیل نام و نشان های تجاری brand analyze عوامل فیزیولوژیکی و پزشکی برند دی ان ای(DNA) برند دوم اصول مهندسی برند معماری برند در صنعت مبلمان، دکوراسیون و صنایع وابسته brand engineering استراتژی نام تجاری Brand strategy اصول ساخت برند و نام و نشان تجاری تحقیقات برند ( تحلیل عوامل بازار محصول و مشتریان) ...
ادامه متن »هشت مرحله تجربه مشتری و وفادارسازی او
در زیر هشت مرحله تجربه مشتری را به همراه ایده هایی آموزنده برای شروع کار می بینید. ۱- ارزیابی در مرحله ارزیابی، مشتری تصمیم می گیرد که آیا می خواهد با شما کار کند یا خیر. این مرحله اساسا فرآیندهایی از قبیل بازاریابی، فروش، آموزش به مشتری و شناساندن شرکت تان به عنوان تنها پاسخگوی نیازهای مشتری را در برمی گیرد. ایده: ما پس از صحبت با چندین مشتری احتمالی متوجه شدیم که موافقت با یک شراکت بلند مدت بدون اطلاع از چیزی که در انتظارشان است برای شان بسیار سخت بوده است. در فرآیند فروش امید و آرزوهای فراوانی ...
ادامه متن »۶ گام برای جذب مشتریان دائمی
چون مشتری هست، من هستم امروزه بقا و دوام در دنیای کسب و کار امری بسیار مشکل است و این اصل که ادامه حیات صرفا به واسطه وجود مشتریان است بر کسی پوشیده نیست، بنابراین این شعار را هرگز فراموش نکنید، چون مشتری هست، من هستم اما فقط با دانستن یا تکرار شعار نمی توان به این مهم دست یافت. در این مطلب که در سایت گیل نگاه منتشر شده است به این مطلب بیشتر می پردازیم. حرف ها و سخنان مشتریان تان در خصوص کسب و کارتان باید به طور مداوم در گوش جاری و در ذهن شما زمزمه ...
ادامه متن »افزایش رضایت مشتریان
رضایت یک واژه ایهامی است ،یعنی دارای چند وجه تعریفی است ، معنی آن در فرهنگ لغت نامه معادل خوشحال ،رضایت دادن ،راضی شدن و…. است ، اما دقیقا ،نمی دانیم که رضایت از دیدگاه فرد مقابل ،چگونه ادارک می شود و چگونه قابل ارزش یابی است . برای اینکه بتوانیم بگویم سطح رضایت یک مشتری تغییر کرده باید بتوانیم آن را اندازه گیری نماییم ،در علوم تحقیقات بازار مدل های برای این شاخص معرفی شده از قبیل مدل های (کانو- سراکوال- فورنل- شاخص رضایت مدل امریکایی )که ما با توجه به محدودیت بحث اشاره ای جزیی به مدل کانو و مدل شاخص ...
ادامه متن »تجزیه و تحلیل بازار تجاری و رفتار خریدار تجاری
با مشتری خود همچون دارایی که هرروز بر قیمت آن افزوده میشود رفتار کنید تام پیترز مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر تجزیه و تحلیل بازار تجاری و رفتار خریدار تجاری منظور از خرید سازمانی چیست ؟ وبستر و وایند خرید سازمانی را این چنین تعریف کرده اند: خرید سازمانی فرایند تصمیم گیری است که سازمان های رسمی به وسیله آن ،نیاز به خرید کالا و خدمات را به وجود آورده و آنگاه به تشخیص ، ارزیابی و انتخاب بین نام های تجاری و فروشنده اقدام میکنند. بازار تجاری و مقایسه آن با ...
ادامه متن »رفتار مصرف کننده
رفتار مصرف کننده ویژگی های رهبران عقیده Opinion Leaders آمیختگی و درگیری ذهنی طولانی مدت (در مقایسه با سایر افراد گروه) با رده خاص یک محصول نسبت به سایر افراد یک گروه اجتماعی تر بیش از سایر افراد در معرض تماس با رسانه های مرتبط داشتن تخصص ویژگی های مصرف کنندگان خبرۀ بازار (Market Maven) پاسخ دهی به درخواست اطلاعات بحث و تبادل نظر با دیگران در بازار در مورد ویژگی های محصولات و بازارها دسترسی به اطلاعات در مورد دامنه وسیعی از محصولات و خدمات و نوع مراکز خرید عدم تفاوت از نظر ویژگی های جمعیتی (سن، و …) ...
ادامه متن »انتخاب رنگ سازمانی و رنگ برند
یک قوطی قرمز نوشابه را در نظر بگیرید، یا حروف راه راهی به رنگ آبی، سیبی سیاه و سفید یا قوسهایی زرد رنگ، تصویر و نام چه برندهایی به ذهنتان رسید؟ در هر نمونه، رنگ عنصر اصلی شناسایی و ارتباط با نامهای تجاری است. این رنگها ما را در تشخیص و برقراری ارتباط با برند یاری میرسانند. در انتخاب استراتژی موثر و جامع برای برند، باید اهمیت رنگ را همواره در نظر داشت. اهمیت رنگ به مراتب چیزی بیش از جنبه زیباشناختی آن است. مشتریان با کمک رنگ اولین درک و شناخت از نام تجاری شما را کسب مینمایند و ...
ادامه متن »نحوه ایجاد یک تجربه عالی برای مشتری
مشتریان مقدم بر هر چیز دیگرند. شرکتها نیاز دارند که بفهمند مشتریانشان چه کسانی هستند، میخواهند چه کاری انجام دهند و به چه چیزهایی نیاز دارند تا از سفر خریدشان احساس رضایت کنند. خدمات، پس از مشتریان مطرح میشود. کارآفرینان باید دریابند مصرفکنندگان چگونه به حل مساله میپردازند و هنگام درخواست کمک چه انتظاراتی دارند. مکان در مرحله آخر قرار میگیرد. مهم است که بدانیم خریداران ترجیح میدهند در چه مکانهایی با کسبوکار ما در تعامل باشند. بازاریابهایی که از این اصول بنیادین درک کاملی دارند، نسبت به بقیه افراد دارای یک مزیت رقابتی مهم هستند. در عصر دیجیتال ...
ادامه متن »دوره ی آموزشی اصول بازاریابی
اصول بازاریابی پوشش اصول اساسی و مفاهیم بازاریابی، در این دوره نشان میدهد که چگونه بازاریابان می توانند موفقیت شرکت را با جذب مشتریان وفادار را تحت تاثیر قرار دهند. با بررسی نظریه اساسی بازاریابی، به بررسی مطالعات موردی از موفقیت در بازاریابی پرداخته می شود. همچنین نکات طراحی برنامه ی بازاریابی به شرکت کنندگان در این دوره آموزش داده می شود که می تواند تفاوت فوری در شرکت های خود را ایجاد نمایند . این دوره علاوه بر بازاریابان تازه کار به بازاریابان با سابقه نیز توصیه می شود، می توان با بهره گیری از مطالب این دوره نگرش جدید ...
ادامه متن »١٠ گام ایجاد اعتماد در مشترى
قول چیزی را که ندارید به مشتری ندهید. بعضی متخصصان فروش بر این باورند که نه گفتن به مشتری درباره درخواستشان دشوار است. به مشتری بگویید که یک روش معین با ویژگیهای معین پیشنهاد دهید که قادر به انتقال ارزشهای آن به مشتری در یک محدوده معین باشید. اگر قادر به این کار نباشید، وعده دادن و عمل نکردن به قولتان نزد مشتری پلی برای تخریب برند شماست. ایجاد اطمینان در مشتریان احتمالی و جلب اعتماد آنان یکی از پیچیدهترین کارها برای سازمانهایی است که کالا یا خدماتی را برای عرضه در بازار دارند. اگر خواهان ایجاد اعتماد و اعتبار ...
ادامه متن »