برندینگ

علی خویه

مشاور برند با 18 سال تجربه ی اجرایی موفق
مشاور برند و بازاریابی
ساخت ، توسعه و تقویت برند
مجری و مشاور طرح های مهندسی فروش
همکاری با بیش از صدها برند مطرح در زمینه ی توسعه و تقویت سیستم فروش
ارائه ی راهکارهای عملی و مشاور اثر بخش در زمینه بازاریابی و فروش و توسعه ی برند

راهنمای کاربردی ثبت برند

برندسازی برندینگ

دانلود فایل راهنمای کاربردی ثبت برند    راهنمای کاربردی ثبت برند مدرس: علی خویه مدیر انجمن برند

ادامه متن »

فواید مشاور فروش و بازاریابی

فواید مشاور فروش و بازاریابی  مشاوره بازاریابی، فروش و برندینگ مدیران شرکت ها اغلب این سوال را از ما می پرسند که: “چه نیازی به مشاور فروش است ؟” یا “چرا باید به یک مشاور بازاریابی استخدام کنیم ؟” یا “مشاوره بازاریابی موجب چه تحولی در شرکت یا سازمان ما میشود ؟”  و همواره پاسخ ما این است که به نگرش شما بستگی دارد که آیا می خواهید از مشاوران بازاریابی استفاده کنید یا خیر. مشاوران می توانند به جای کارکنان یا در حمایت از یک کارکنان دائمی استخدام شوند. با این حال، منظور مدیران در مورد هزینه های استخدام ...

ادامه متن »

الگو های بازاریابی برندهای بزرگ

برندهای بزرگ در عرصه بازاریابی از چه الگوهایی پیروی می کنند؟ / بازاریابی به وسعت جهان به لطف اینترنت و شبکه های اجتماعی دسترسی به مخاطب جهانی دیگر نیازمند صرف هزینه های گزاف نیست. این امر به معنای خروج انحصاری مخاطبان جهانی از دست برندهای بزرگ و اولویت برنامه هدفمند است. در واقع امروزه عرصه بازاریابی روی تمامی برندها با ایده های خلاقانه باز است. اکنون آنچه تفاوت ها را رقم خواهد زد، ایده برتر است. در ادامه به بررسی سازوکار بازاریابی برخی برندهای معتبر خواهیم پرداخت. آشنایی با نحوه بازاریابی جهانی نیازمند کسب آگاهی در زمینه های مختلف است. ...

ادامه متن »

کارگاه آموزشی برندسازی شخصی | مدرس: علی خویه

کارگاه آموزشی برندسازی شخصی | مدرس: علی خویه http://personalbranding.blog.ir/ برندسازی پزشکان، وکلا، هنرمندان

ادامه متن »

نکات مهم در برندینگ داخلی

برندسازی و ساخت برند- برندینگ

تحلیل نتایج نکته ها نکته اول:((بین برندسازی داخلی با تشخیص برند رابطه دارد. )) رابطه مستقیم و معناداری بین برندسازی داخلی با تشخیص برند وجود دارد و این بدان معناست که هر چه فرایند برند سازی داخلی بالاتر و قوی تر باشد تشخیص برند نیز در سطح بالاتری قرار می گیرد و بهبود می یابد که این شرایط منطبق با نتایجحاصل از تحقیق ملک اخلاقی و همکارانش(۱۳۸۲) می باشد. نکته دوم : (( بین برندسازی داخلی با تعهد به برند رابطه وجود دارد. )) رابطه مستقیم و معناداری بین برندسازی داخلی با تعهد به برند وجود دارد و این بدان ...

ادامه متن »

ارزش ویژه برند

برندسازی، ساخت برند ، برندینگ

ارزش ویژه برند از دیدگاه کلر ارزش ویژه برند عبارت است از عکس العملهای متفاوتی که مصرف کنندگان نسبت به برند دارند . ارزش ویژه برند مزایای بسیاری برای شرکتها و تولید کنندگان دارد. ارزش ویژه برند با ایجاد وفاداری در مصرف کنندگان احتمال انتخاب برند را بالا می برد، شرکتها می توانند از این مزیت برای توسعه مجموعه محصولات خود بهره ببرند . در ارزیابی ارزش ویژ ه برند از دیدگاه مشتریان برخلاف دیدگاه مالی خود برند دارای ارزش نیست بلکه باید توسط مصرف کنندگان ارزش گذاری شود. در این شیوه ارزیابی قدرت برند بستگی به اطلاعاتی دارد که ...

ادامه متن »

نقش CRM در بازاریابی بانک ها

CRM-marketing

به منظور پوشش ادبیات عملکرد بازاریابی و اهمیت آن در پی آن هستیم که با استفاده از روش های کیفی شاخص ها و سنجه های کلیدی عملکرد بازاریابی را مشخص و از دیدگاهای متفاوت به بررسی آن بپردازیم. لذا به بررسی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با عملکرد بازاریابی و از طرفی دیگر به بررسی تاثیر بنیان های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان در بانک های خصوصی و دولتی می پردازیم .در ساختار کلی پژوهش ابعاد مشتری ،برند ، بازار ، نو آوری و بعد مالی در تعیین عملکرد بازاریابی تعیین می شود و در ادامه crm بعنوان مدلی ...

ادامه متن »

مدیریت بازاریابی Marketing Management

مدیریت بازاریابی قسمتی از فعالیتهای عمده بازاریابی به کارهای پیش تولیدی معطوف میشود ازجمله فعالیتهای بازاریابی پیش تولیدی، شناخت مصرف کنندگان و رفتار آنان در بازار را میتوان نامبرد. فعالیت دیگر شامل بررسی بازار کالا جهت تولید و فروش مقرون به صرفه آنها میباشد باز هم قبل از اینکه واحد تولیدی به ساخت محصول اقدام کند مدیر بازاریابی باید کالا را طوری طرحریزی کند که پس از تولید موردپسند مصرفکنندگان قرار گرفته و نیازها و خواستههای آنها را برآورده سازد. نوآوری محصولات و خرید کالا و قطعات به منظور تولید و فروش نیز از جمله فعالیتهای بازاریابی پیش تولیدی میباشد. ...

ادامه متن »

نکاتی در مورد مشاوره

نکاتی در مورد مشاوره برای بسیاری افراد قرار گذاشتن با یک مشاور چندان آسان نیست. بسیاری از افراد فکر می کنند اگر برای رفع مشکلات خود به مشاور مراجعه کنند، همکاران آنها فکر میکنند که آنها افرادی نالایق هستند و توانایی انجام دادن کار را ندارند. در نتیجه بسیاری از افراد نسبت به فرآیند مشاوره بی میل هستند مگر آنکه در چنان موقعیت آشفته ای قرار بگیرند که توانایی آنها برای انجام دادن وظایفشان صدمه دیده باشد. اغلب اوقات مراجع با انتظارات غیرواقعی نسبت به آنچه در جلسه مشاوره روی میدهد مراجعه میکند. در نتیجه در پایان جلسه انتظار دارد ...

ادامه متن »

رابطه برندینگ داخلی با عملکرد برند

برندسازی برندینگ

امروزه برخورداری از برند قوی از اولویتهای بسیاری از سازمانهاست، از این حوزه همواره آن را از جنبه های مختلفی کردهاند. برند سازی میتواند در دو وجه داخلی و خارجی انجام شود. رویکرد برندسازی در خارج از سازمان موضوعی است که تا کنون مورد توجه محققان بیشماری بوده است و البته مشتریان را هدف قرار میدهد. از این رو شیوههای را برای این کار انتخاب میکنند که به طور مستقیم به مشتری مربوط میباشد از طرفی کارکنان از عوامل بسیار مؤثر در شکل گیری برند سازمان یعنی همان کارکنان بیان شده است نقش غیرقابل انکار کارکنان باعث شده تا نیروی ...

ادامه متن »