برندینگ

علی خویه

مشاور برند با 18 سال تجربه ی اجرایی موفق
مشاور برند و بازاریابی
ساخت ، توسعه و تقویت برند
مجری و مشاور طرح های مهندسی فروش
همکاری با بیش از صدها برند مطرح در زمینه ی توسعه و تقویت سیستم فروش
ارائه ی راهکارهای عملی و مشاور اثر بخش در زمینه بازاریابی و فروش و توسعه ی برند

بازاریابی و برندسازی در صنایع دستی و محصولات فرهنگی

میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری

فایل صوتی دوره ی بازاریابی و برندسازی در صنایع دستی و محصولات فرهنگی برای مدیران، مسئولین و پرسنل سازمان مدرس علی خویه محل: سازمان میراث فرهنگی و گردشگری   دانلود فایل صوتی       متن فایل صوتی: روشهای ارتباطی روی سیستم شما تأثیر می گذارد یعنی شما باید روشهای ارتباطی خودتان و مخاطبان را هم بشناسید که مخاطبان شما در حال حاضر در چه فضا و چه جایگاهی هستند. اکنون دورانی که شما فکر می کردید رسانه های عمومی بتوانند کار شما را انجام دهند گذشت. ما یک تحقیق خیلی جالبی انجام دادیم، هر فرد در یک روز به ...

ادامه متن »

مشاور و مدرس بازاریابی و فروش

مشاوره بازاریابی، مشاور بازاریابی، مشاوره فروش، مشاوران بازاریابی، مشاور بازاریابی تبلیغات فروش و ارتباطات، مرکز مشاوره بازاریابی، وظایف مشاور فروش، کلینیک مشاور بازاریابی، علی خویه، مشاوره تبلیغات، عارضه یابی در مشاوره بازاریابی، مدرس crm، مشاور ارشد مدیر عامل، مشاوره بازاریابی اثربخش، مشاوره بازاریابی تبلیغات و فروش، مدرس بازاریابی، مدرس فروش، مشاور مدیر عامل، مشاور بازاریابی و تبلیغات، مشاور مدیریت بازاریابی، مشاور مدیریت فروش، مشاور مهندسی فروش، مشاوره روانشناسی فروش، مشاوره روانشناسی ارتباط با مشتری، مشاوره مدیریت بازاریابی، وظایف مشاور بازاریابی و فروش، وظایف مشاور بازاریابی، مشاور بازاریابی خوب، مشاور بازاریابی حرفه ای، مشاوره مدیریت، تحقیقات بازاریابی، مشاور تبلیغات، مهارت های مشاور بازاریابی، ترفند های مشاور بازاریابی، مشاوره crm، مشاوره پیشبرد فروش، مشاوره قیمت گذاری، مشاوره مدیریت محصول، مشاوره تحقیقات بازاریابی، مشاور صادرات، مشاوره تبلیغات بازرگانی، مشاور بازاریابی صادرات، سبک های مشاوره بازاریابی، تکنیک های مشاوره بازاریابی و فروش، علی خوبه، وظایف مشاور بازاریابی و تبلیغات، آکادمی مشاوره بازاریابی، کتاب اصول مشاوره مدیریت، مشاور رفتار مصرف کننده، مشاور تصمیم خرید، مشاور افزایش فروش، وظایف و مسولیت های مشاوران مدیریت، مشاوره بازاریاب، فهرست کتاب مشاور بازاریابی، اصول مشاوره بازاریابی،، مدرس برند، مشاور پورسانت، مشاور و مجری مهندسی فروش، کتاب مدیر، بیماری های بازاریابی و فروش و روش های درمان آن عار، عارضه یابی فروش، عارضه یابی بازاریابی، عارضه یابی سازمان فروش، دوره های تخصصی بازاریابی، فروش ، مدیریت ، برندینگ، راه اندازی سیستم و سازمان پخش و فروش مویرگی به صور، بازاریابی و فروش در شرایط بحران، مصاحبه با آقای علی خویه مدرس و مشاور در زمینه مدیر، مشاور مارکتینگ، مدر س بازاریابی marketing، مشاور بازاریابی marketing، تدریس بازاریابی marketing، مدرس بازاریابی و فروش marketing & sales، مدرس بازاریابی marketing، تدریس مدیریت بازاریابی، مدرس و مشاور مدیریت بازاریابی marketing، • معاینه سیستم مشتریان مشاوره

      مشاوره بازاریابی، مشاور بازاریابی، مشاوره فروش، مشاوران بازاریابی، مشاور بازاریابی تبلیغات فروش و ارتباطات، مرکز مشاوره بازاریابی، وظایف مشاور فروش، کلینیک مشاور بازاریابی، علی خویه، مشاوره تبلیغات، عارضه یابی در مشاوره بازاریابی، مدرس crm، مشاور ارشد مدیر عامل، مشاوره بازاریابی اثربخش، مشاوره بازاریابی تبلیغات و فروش، مدرس بازاریابی، مدرس فروش، مشاور مدیر عامل، مشاور بازاریابی و تبلیغات، راه اندازی سیستم و سازمان پخش و فروش مویرگی به صور، بازاریابی و فروش در شرایط بحران، مصاحبه با آقای علی خویه مدرس و مشاور در زمینه مدیر، مشاور مارکتینگ، مدر س بازاریابی marketing، مشاور بازاریابی marketing، تدریس بازاریابی marketing، ...

ادامه متن »

افزایش اعتبار و شهرت برند

co-branding1

یکی از این واژه های پر کاربرد سالهای اخیر واژه برندینگ می باشد. برندینگ در موفقیت اکثر قریب به اتفاق کسب و کارها از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است که متاسفانه آنطور که باید مورد توجه صاحبان کسب و کارها و حتی مشاوران بازاریابی و تبلیغات قرار نگرفته است. به جرات می توان گفت توجه به برندینگ و قائل شدن جایگاه مناسب برای آن می تواند در افزایش فروش تاثیر بسزایی داشته باشد. برندینگ دانشی است که با برتری دادن به یک برند (Brand) باعث افزایش اعتبار و شهرت آن برند در بازار رقابت میشود، اعتبار و شهرت یک برند به ...

ادامه متن »

برند سازی شخصی یا پرسنال برندینگ(personal branding)

manag

  برند سازی شخصی یا پرسنال برندینگ(personal branding) روشهائی برای برند سازی شخصی وجود دارد که بعضی از آنها بصورت خلاصه به آنها اشاره می شود. ۱- برای آنچه که می خواهید در مورد خود ارائه دهید سناریو سازی کنید. ۲- چشم انداز،ماموریت و ارزشهای خود را مانند یک شرکت مشخص کنید . ۳- گذشته و تجربیات موفق خود را مستند کنید و در صورت لزوم ارائه دهید. ۴- کارت ویزیت و سایت یا وبلاگ اینترنتی متناسب با آنچه که انجام می دهید طراحی کنید. ۵- به نامه ها و ایمیلهایتان در کمال ادب و صداقت پاسخ دهید. ۶- به ...

ادامه متن »

برندسازی و برندینگ

Branding q

برندینگ   چکیده *این مقاله بر اساس ۵ مقاله علمی – پژوهشی انجام شده که هدف آن بررسی نیاز به مقوله برندینگ است.یک چهارچوب ذهنی درباره مفهوم برند و فرایند برندینگ و ارزش آن, خواستگاه برند, وفاداری مشتری و برندیگ عاطفی را ارائه می کند. *با مروری بر تحقیقات صورت گرفته, نیاز به برندینگ در بازاریابی امروزی و تاثیرات آن برای رقابت در بازار پر رقابت دنیای امروزی امری اجتناب ناپذیر نمود می کند. *روش تحقیق بر اساس مطالعات میدانی و کتابخانه ای بوده است.   واژگان کلیدی: برند, فرایند برندینگ, وفاداری  مشتری مقدمه *در دنیای رقابتی امروز بقا و ...

ادامه متن »

برندینگ Branding برندسازی

branding- برندسازی- ساخت برند

  برند چیست تاریخچه گونه های مختلف برند نکات مهم در طراحی برند مراحل طراحی برند تصویر برند وظایف برند وجوه برند انواع برند توسعه برند     عناوین نام گذاری محصول و انتخاب برند مراحل برند سازی روش های ارزش گذاری برند جشنواره انتخاب یکصد برند برتر ایران معیارهای ارزیابی برندهای خارجی در ایران ویژگی های نام های تجاری موفق چرا برند در فضای کسب‌وکار ایرانی از اهمیت منطبق یا در مقیاس منطقه‌ای برخوردار نیست؟ برای اهمیت یافتن برند به عنوان یک دارایی معنوی برای بنگاه‌های ایرانی باید چه تدابیری اتخاذ کرد. برند رهبری برند چیست   از دیدگاه ...

ادامه متن »

جنگ برند ها

branding-and-credibility-ss

یکی از خصوصیات بازار های رقابتی الان پر شدن بازارها از برندهای مختلف است که هر کدام برای جا پیدا کردن در سبد خرید مشتری حاضرند دیگری را له کنند. شرایط رقابت سخت و سخت‌تر شده، خواسته ‌های مشتریان ارتقاء پیدا کرده، خریدها هوشمندانه ‌تر شده، تبلیغات کم‌تأثیر شده، نقدینگی در دست شرکت ها کاهش پیدا کرده، ریسک موفقیت تولیدات جدید بالا رفته و رقبای نوظهوری چون چینی‌ها پا به عرصه گذاشته‌اند و … همه این‌ها شرایطی را به وجود آورده که برند‌ها به نمایندگی از شرکت‌ها بر سر کسب سود بیشتر با یکدیگر وارد جنگ شوند. این بدین معنا ...

ادامه متن »

اصول برندسازی مجدد Rebranding

3D Text with arrows. Part of a series of business concepts.

برندسازی مجدد بدون سندی که آن را توضیح دهد، بی نتیجه است. بیایید از چرایی آن آغاز کنیم. همانطور که کسب و کارتان شروع به رشد و توسعه می کنند، برندهایتان دیگر با اهداف و هویت شما سازگار نیست. و برندتان دیگر بدرستی معرف اینکه شما ( کسب و کارتان ) که هستید و به کجا می خواهید بروید نخواهد بود. برند جذاب فعال به نظر نمی رسد؟ این یکی از دلایل عمده ­ای است که شرکت ­ها به خاطر آن دست به برندسازی مجدد می زنند. اما حقیقت دارد و دلیل خوبی برای تغییر است. حالا اینکه برای خود ...

ادامه متن »

برندسازی مجدد ( Rebranding ) در برندسازی

استراتژی بازاریابی، استراتژی فروش، استراتژی برند

برندسازی مجدد ( Rebranding ) در برندسازی بازاریابان وقت زیادی را صرف تفکر در مورد آن می کنند که برندشان چگونه به نظر میاید، بازاریابان معمولاً سوالاتی همانند سوالات زیر را از خود می پرسند :۱ ) برند ما در بازار و از دید رهبران، پیش ­بینی ­ها و مشتریان چگونه به نظر می رسند؟ ۲ ) تفاوت ­های ادراک شده­ ی واقعی بین شرکت ما و رقبا در چیست؟ ۳ ) چگونه می توانیم اثرات مثبت برند خود را تقویت کنیم و اثرات منفی آن را تغییر دهیم؟ اغلب اوقات، اگر بازاریابان با ادراکاتی مواجه شوند که موجب ناخوشنودی ...

ادامه متن »

برندسازی گردشگری و برند شهرها

بازاریابی بین المللی

مقدمه با اینکه شاهد یک تعریف مشترک از هویت برند در ادبیات بازاریابی نبوده و نیستیم اما تقریباً تمامی نویسندگان این حوزه این مفهوم مشترک را پذیرفته اند که  “هویت برند یک مفهوم ذهنی است که از طرف عرضه کننده پیام برند(صاحبان و طراحان برند) خلق و از طریق کانال های ارسال پیام، اقدام به ساخت تصویر آن در ذهن مخاطب هدف می‫گردد”. بنابراین دغدغه مدیران بازاریابی مقاصد از دیرباز این بوده که در ذهن مخاطبان هدف خود چگونه درک می‫شوند. کاپفرر می گوید: “پیش از آنکه بدانیم چگونه درک می شویم، باید بدانیم چه کسی هستیم”. تعریف کاپفرر به ...

ادامه متن »