برندسازی گردشگری و توریسم

دکتر علی خویه از دغدغه‌ های برندینگ جشنواره فجر می‌ گوید / جشنواره‌ای که برند نیست

دکتر علی خویه مشاور و مدرس برندسازی مدیریت برند دکتر برند

گزارشات و مطالبی از دکتر علی خویه مشاور و مربی در حوزه مدیریت برند برندسازی دکتر برند    مشاور برند     مدرس برند کانال تلگرام دکتر برند اصول و تکنیک های برندسازی- دکتر برند انجمن برند https://telegram.me/branddoctor صفحه اینستاگرام انجمن برند دکتر برند https://www.instagram.com/anjoman_brand/ دکتر علی خویه از دغدغه‌ های برندینگ جشنواره فجر می‌ گوید / جشنواره‌ای که برند نیست برای ما که فضاهای بین‌المللی زیادی برای نشان دادن هنر خود در حوزه سینما و تئاتر در اختیار نداریم، جشنواره بین‌المللی فجر شاید یکی از همان برگ برنده‌هایی باشد که به واسطه پتانسیلش بتوانیم هنر و فرهنگ ایرانی‌مان را ...

ادامه متن »

مهندسی مجدد مدرس فروش مشاور فروش دکتر فروش – دکتر علی خویه

دکتر علی خویه مشاور و مدرس مدیریت بازاریابی مدیریت فروش مدرس برند مهندسی فروش

باز تعریف و مهندسی مجدد مدرس فروش مشاور فروش دکتر فروش – دکتر علی خویه خصوصیات یک مشاور فروش خوب و حرفه ای چیست؟ ویژگی های یک مدرس فروش و بازاریابی خوب و حرفه ای چیست؟ شاید این سوال را خیلی از شما پرسیده باشید یک مدرس و مشاور فروش حرفه ای باید چه خصوصیتی داشته باشد؟ ویژگی های مدرس و مشاور فروش حرفه ای از چهار منظر قابل بررسی است. اول شخصیت مشاور ومدرس فروش، دوم  نگرش و بینش یک مشاور و مدرس فروش، سوم مهارت یک مشاور و مدرس فروش و چهارم دانش یک مشاور و مدرس فروش ...

ادامه متن »

چرایی و چگونگی ثبت برند مدیریت برند انجمن برند دکتر برند

  چرایی و چگونگی ثبت برند و طبقه بندی علائم تجاری انجمن برند ایران. مدیریت و مهندسی برند. کلینیک برند و برندسازی. توسعه و ارتقا برند. Anjomanbrand.ir branddoctor.ir brandengineering.ir  برندسازی علمی و عملی حرفه ای صفحه اینستاگرام دکتر علی خویه      instagram.com/khooyeh.ir کانال های تلگرام دکتر علی خویه شامل کانال جامع مدیریت بازاریابی و فروش https://telegram.me/dr_khooyeh ———————————————————————————————————————- اصول و تکنیک های برندسازی- دکتر برند انجمن برند https://telegram.me/branddoctor صفحه اینستاگرام انجمن برند دکتر برند https://www.instagram.com/anjoman_brand/ برای اینکه علامت شما دارای حمایت قانونی و حقوقی باشد شما باید آن را ثبت کنید و به این ترتیب آن علامت خاص را به خود ...

ادامه متن »

دوره های آموزشی استاد علی خویه برای آموزشگاه ها و موسسات آموزشی

استاد علی خویه مدرس و مشاور در حوزه بازاریابی فروش و برندسازی در آموزشگاه ها و موسسات آموزشی فرهنگی با 19 سال تجربه اجرایی

بازاریابی موسسات آموزشی بازاریابی آموزشی برندسازی آموزشگاه ها دوره های آموزشی استاد علی خویه برای آموزشگاه ها دوره های آموزشی بازاریابی فروش و برندسازی در آموزشگاه ها و موسسات آموزشی چرا کارگاه ها و کلاس های خصوصی و سازمانی در محل شرکت شما www.khooyeh.ir ۱- صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و هزینه های جانبی ۲- اثربخشی بالای کلاس ها و کارگاه های در محل به علت درگیری آموزش با کار و آموزش ضمن خدمت ۳- هماهنگی بیشتر و مورد کاوی سازمانی و بررسی مورد های مطالعاتی سازمانی ۴- رضایت بیشتر مخاطبان و کارکنان، تمرکز مخاطبان و کارکنان ...

ادامه متن »

تدوین استراتژی برندسازی شهری

رویکردهای تدوین استراتژی برندسازی شهری اصولا متخصصان و پژوهشگران برند شهری، دو رویکرد کلی را در تدوین استراتژی برندسازی شهری ارائه می دهند: ۱- برند ارگانیک شهر: به طور تاریخی شهرها همواره نوعی برند، نشانه، نماد شهری یا هر عنصری که به نوعی بتواند تصویر یا روایتی خاص از آن شهر ارائه دهد، داشته  یا خلق کرده اند. این روایت ها بیان ساده ویژگی های ملموس و آشکار نبوده و در گذر تاریخ پدید آمده اند. در واقع، این برندها نتیجه حشر و نشر، تعامل طولانی و عمیق انسان های گوناگون با پدیده مورد نظر هستند. ۲- برند راهبردی یا ...

ادامه متن »

مشکلات اصلی در برندسازی شهری

مشکلات اصلی در برندسازی شهری همچنین یکی از مشکلات اصلی در برندسازی شهری، مواجهه با گروه بسیار زیادی از مخاطبان و ذی نفعان است که می توان ذی نفعان را به سه دسته تقسیم کرد: ۱- گروهی از ذی نفعان در این فرآیند با وضع قوانین و الزامات، ورودی ها را تامین یا قوانین بالادستی را تعیین می کنند (مانند دولت یا نهادهای بین المللی) ۲- گروه دیگر، مسئول اداره و اجرای فرآیند برندسازی هستند (مانند شورای شهر، شهرداری ها، نهادهای اداره کننده شهر، رسانه، نهادهای آموزشی، ستادهای مردمی) ۳- گروه سوم، ذی نفعانی هستند که از منافع کوتاه مدت ...

ادامه متن »

تکنیک های برندسازی

برندسازی و ساخت برند- برندینگ

بخش هایی از کتاب مدیریت برند _ نویسنده: علی خویه   با توجه به این معانی می­توان تاکتیک برندسازی را مجموعه فنون و شیوه­های جنگ و رزم در میدان برندسازی بین شرکت‌ها و مؤسسه­ها برای پیشبرد هدف‌های خویش دانست. اما تاکتیک برندسازی فقط منحصر به شیوه­های جنگ برندسازی نمی‌شود، بلکه هر راهکار خلاقانه برندسازی که بتوان شیوه­های موفقیت و پیروزی در برندسازی را تضمین کرد و راهکاری یافت تا اهداف مؤسسه یا فرد یا شرکت پیش رود، را نیز می­توان به‌عنوان تاکتیک‌های برندسازی محسوب کرد. درواقع جنگ برندسازی را می‌توان همان رقابت نام و نشان در بازاریابی دانست که هر ...

ادامه متن »

آمیخته بازاریابی شهری

هسته اصلی این مطلب ارائه یک چارچوب نظری برای درک برندسازی شهری و مدیریت آن، از طریق بررسی بازاریابی شهری و برندسازی شرکت ها میباشد و همچنین برندسازی شهری به عنوان راهی مناسب برای توصیف و پیاده سازی بازاریابی شهری مطرح شده است. همانگونه که برخورد و رویارویی با شهر، از طریق ادراک تصاویر اتفاق میافتد, کاربرد بازاریابی شهری هم تا حد زیادی وابسته به زیرساخت، ارتباطات و مدیریت تصویر شهری است. بنابراین هدف بازاریابی شهری، که به نوبه خود نقطه شروعی برای توسعه برندسازی شهری است، تصویر شهری میباشد. مناسب ترین مفهوم برای درک کاربرد بازاریابی در شهرها، مفهوم ...

ادامه متن »

برندسازی مکان | برندسازی شهری

برندسازی شهری رشتهای نسبتاً جدید است که شهرها و کشورها برای ماندگاری در جهان رقابتی امروز و پایداری مزیت رقابتی خود، نیازمند بهره گیری از این فرآیند میباشند. در این میان، استفاده از تجارب شهرهای موفق در این زمینه و آگاهی از فرآیند طی شده توسط آنها، امری اجتناب ناپذیر به نظر میرسد. فرآیند برندسازی در سه شهر موفق بارسلون )اسپانیا(، ادینبرو )اسکاتلند( و شیکاگو )ایالات متحده امریکا( مورد بررسی قرار گرفته و عوامل موفقیت آنها بر اساس سه عامل کلیدی موفقیت این پژوهش )جهت گیری استراتژیک، هویت و تصویر برند و مشارکت ذینفعان( که پارامترهای تطبیقی پژوهش را نیز ...

ادامه متن »

مفهوم برندسازی شهری

مفهوم برندسازی شهری یک برند یک خدمت یا محصول است که شخصیت آن بوسیله رابطه مکانی اش با بازار رقابت مشخص می شود و شامل یک ترکیب  منحصر به فرد از ویژگی های عملکردی و سمبلیک است )۱۹۹۳,al et,Hankinson(. کلید موفقیت یک برند برقراری یک رابطه میان برند و مشتری است به نحوی که یک ارتباط نزدیک میان خواسته های مادی و معنوی مشتری و ویژگی های عملکردی و ارزشهای سمبلیک حاصل شود. این تعریف از برند و برندینگ رابطه برندینگ با اهداف مارکتینگ شهر و مدیریت تصویر شهر را بیان می کند. همانند برندها، شهرها خواسته های عملکردی، سمبلیک ...

ادامه متن »