تجارت

مشاوران فروش باید پاسخ دهند

سوالاتی که باید از مشاور فروش پرسید وقتی بخواهید یک مشاور فروش دیجیتال برای شرکت خود استخدام کنید چه سوالاتی را باید از او بپرسید. سوالات مشاور فروش مرور کلی کاری است که از او انتظار داریم. تعداد افراد فعال در اینترنت بیشتر از ۳٫۵ میلیارد نفر به صورت روزانه است. واضح است که شرکتی که می خواهد یک سهم بازار مناسبی داشته باشد باید دارای کمپین بازرایابی دیجیتال قوی ای باشد. کارآفرینان استارت آپی معمولا خیلی خوب با بازاریابی دیجیتال کار می کنند. دلیل آن هم این است که به خاطر ماهیت استارت آپی خود بودجه  کمی دارند. به ...

ادامه متن »

دلایل مهم برای همکاری با یک مشاور بازاریابی و فروش با تجربه

۱۰ دلیل برای اینکه باید یک مشاور بازاریابی را برای کسب و کارمان استخدام کنیم   بسیاری از شرکت ها برای رشد اقتصادی و زدن یک رکود اقتصادی تصمیم می گیرند بازاریابی را به عنوان یک اقدام سریع برای صرفه جویی در هزینه ها کاهش دهند. با توجه به این که بیشتر طرح های بازاریابی برای نشان دادن بازگشت قابل ملاحظه ی سرمایه گذاری زمان می گذارند، این واکنش سریع می تواند تا حدودی این موضوع را حل کند. با این حال، این یک دیدگاه کوتاه مدت است و مدیران کسب و کارهای هوشمند می دانند که بازاریابی موثر، کلید ...

ادامه متن »

برخی از ضعف های شرکت های مشاوره بازاریابی و تبلیغات

شرکت های مشاوره بازاریابی نیز در ایران دارای شکل های متفاوتی هستند. برخی از نقاط ضعفی که در این شرکت ها وجود دارد، عبارتند از: ۱- نبود تحصیلات مرتبط با حوزه مدیریت بازاریابی دانش بازاریابی، دانشی است که از آزمایشگاه بیرون نیامده و بیشتر تئوری های آن نتیجه مستند سازی دقیق و علمی تجربیات شرکت های بزرگ بوده است و این تئوری ها طی آزمایشاتی که صورت پذیرفته است، به اثبات رسیده یا رد شده اند، لذا تجربه کوتاه یک نفره یا سه نفره بدون در نظر گرفتن دانش موجود در مورد علم بازاریابی، قطعا ریسک زیادی را به دنبال ...

ادامه متن »

فواید مشاور فروش و بازاریابی

فواید مشاور فروش و بازاریابی  مشاوره بازاریابی، فروش و برندینگ مدیران شرکت ها اغلب این سوال را از ما می پرسند که: “چه نیازی به مشاور فروش است ؟” یا “چرا باید به یک مشاور بازاریابی استخدام کنیم ؟” یا “مشاوره بازاریابی موجب چه تحولی در شرکت یا سازمان ما میشود ؟”  و همواره پاسخ ما این است که به نگرش شما بستگی دارد که آیا می خواهید از مشاوران بازاریابی استفاده کنید یا خیر. مشاوران می توانند به جای کارکنان یا در حمایت از یک کارکنان دائمی استخدام شوند. با این حال، منظور مدیران در مورد هزینه های استخدام ...

ادامه متن »

نکاتی در مورد مشاوره

نکاتی در مورد مشاوره برای بسیاری افراد قرار گذاشتن با یک مشاور چندان آسان نیست. بسیاری از افراد فکر می کنند اگر برای رفع مشکلات خود به مشاور مراجعه کنند، همکاران آنها فکر میکنند که آنها افرادی نالایق هستند و توانایی انجام دادن کار را ندارند. در نتیجه بسیاری از افراد نسبت به فرآیند مشاوره بی میل هستند مگر آنکه در چنان موقعیت آشفته ای قرار بگیرند که توانایی آنها برای انجام دادن وظایفشان صدمه دیده باشد. اغلب اوقات مراجع با انتظارات غیرواقعی نسبت به آنچه در جلسه مشاوره روی میدهد مراجعه میکند. در نتیجه در پایان جلسه انتظار دارد ...

ادامه متن »

اصول اخلاقی حرفه ای در امر مشاوره بازاریابی

اصول اخلاقی حرفه ای در امر مشاوره موضوع رازداری ( confidentiality ) یکی از ارکان مهم مشاوره است. به منظور اینکه مشاور حداکثر تاثیرگذاری را داشته باشد مراجع باید نسبت به این موضوع اطمینان خاطر پیدا کند که هر آنچه به مشاور میگوید در نهایت رازداری برخورد خواهد کرد. جدا از بحث رازداری مواردی که در ذیل می آیند نیز از اصول حرفه ای مشاوره است: * احترام به مراجع صرف نظر از اینکه مراجع چه کسی ست. در چه صنف و حرفه ای مشغول به کار است. ثروتمند یا فقیر است. تازه کار یا با تجربه است؛ وظیفه ی ...

ادامه متن »

نکات مهم در شرکت در نمایشگاه بین المللی

کارگاه اموزشی اصول و مهارت های غرفه داری و مدیریت غرفه و نمایشگاه مدرس: علی خویه khooyeh.ir

برای معرفی کالا های صادراتی به خریداران بالقوه  ابزارهای متعددی وجود داردکه نمایشگاه در بین آنها از اهمیت بیشتری برخوردار است برسی های انجام شده توسط موسسات آماری در اروپا یعنی در قاره ای که تاریخچه برگذاری نمایشگاههای بازرگانی در آن به بیست قرن پیش برمی گردد،نشان داده است که هیچ یک از ابزارهای بازار یابی (تلویزیون ،روزنامه ومجله ،ارسال کاتالوگ ،اعزام هیئت های بازار یابی ،نصب تابلودر میادین وسالن های عمومی بدنه اتوبوسها ،مکاتبه مستقم با مشتریان احتمالی و…) تاثیر نمایشگاه را برای بیننده ندارد . موفقیت در یک نمایشگاه بدونه برنامه ریزی وتدارک وآمادگی  امکان پذیر نمی باشد ...

ادامه متن »

مشاوره و آموزش در سازمان و شرکت

فواید مشاوره و آموزش در محل کسب و کار این روزها بازار مشاوره دادن و مشاوره گرفتن در حوزه ی مسایل متنوع شغلی و ارتقای سطح کیفیت و در امد فعالیتهای تجاری بسیتر داغ است. اصولا در دنیای امروز به طور ویژه، در خواست مشاوره در هر زمینه ای چه شغلی، چه تربیتی و چه مسایل میان فردی و غیره از نشانه های عقلانیت و دغدغه مندی درست و پسندیده است. ما انسانها این روز ها با مسایل و شرایط پیچیده ای در زندگی فردی و اقتصادی خود رو به رو هستیم اما نکته ی حائز اهمیت اینجاست که از ...

ادامه متن »

پیش از مشاوره بازاریابی

برای درخواست مشاوره در حوزه ی مسایل شغلی، کسب و کار و فروش اولین گام چیدمان صحیحی از مشکلات پیش رو و یا سوالات موجود در حوزه ی کسب و کار ماست. چالش ها. مشکلات. نقاط قوت و به طور کلی چشم اندازی از آینده ی شغل خود را در نظر بگیرید. آنگاه خواهید دانست که قطعا استفاده از دانش، آگاهی و یا تجارب دیگران در کاهش خطرات و تنش های شغلی شما کارساز است. مشاورین حوزه ی کسب و کار میتوانند راهنمای شما باشند . آنها اغلب به طرق مختلفی این کار را انجام میدهند. یکی از این روشها ...

ادامه متن »

مشاور بازاریابی و فروش

ادامه متن »