به نام او که همه هستی از اوست ۵۱۴ تکنیک ساده و کاربردی بازاریابی، افزایش فروش، مذاکره، چانه زنی، متقاعد سازی و مدیریت تعارض بخش دوم مدرس مشاور و مربی: دکتر علی خویه drkhooyeh.ir @ مدرس مشاور و مربی بیش از صدها شرکت و برند معتبر ملی و بین المللی ، بیش از ۲۱ سال تجربه اجرایی از کارشناسی ویزیتوری فروشندگی تا مدیرعامل و عضو هیات مدیره ( در نت و گوگل و اپ ها دکتر علی خویه را سرچ کنید) ، مولف و مترجم ۱۶ کتاب تخصصی کاربردی مرجع آکادمی مذاکره ایران – مدرسه مذاکره ایران inegotiate.ir مدرسه فروش ...
ادامه متن »برخی از دست نوشته ها و مطالب صفحات مجازی علی خویه
خنده تلخ اما واقعی. تحقیقات نشان داده ۴۲ درصد نابودی شرکت ها به خاطر مشکلات و مسائل داخلی است. به خاطر تبانی های رفتاری درونی و داخلی کارکنان و مدیران، به خاطر عدم توجه به قوانین و مقررات داخلی، به خاطر تعارض های مختلف درون واحدی. خود زنی ها و نقش بازی کردن های درون واحدی و غیره Khooyeh.ir به همین دلیل همیشه به شرکت ها و سازمان های کشورمان دو پیشنهاد همیشگی و کلی دارم مثل شرکت ها و برندهای بزرگ دنیا؛ 🛎اول آموزش همگانی 🛎دوم آموزش همیشگی و مستمر Khooyeh.com به داشتن همراهانی مثل شما افتخار می کنم. ...
ادامه متن »علی خویه در اجرا
ادعا نمی کنیم بهترین هستیم اما بهترین ها، ما را انتخاب می کنند چرا گروه آموزش و مشاوره دکتر علی خویه را انتخاب می کنید در لینک های ذیل برخی از توضیحات ارایه گردیده است. چرا دکتر علی خویه ۱ چرا دکتر علی خویه ۲ چرا دکتر علی خویه ۳ چرا دکتر علی خویه ۴ چرا دکتر علی خویه ۵ چرا دکتر علی خویه ۶ چرا دکتر علی خویه ۷ چرا دکتر علی خویه ۸ چرا دکتر علی خویه ۹ چرا دکتر علی خویه ۱۰ راه های ارتباط با گروه آموزش و مشاوره دکتر علی خویه دکتر ...
ادامه متن »دکتر علی خویه از دغدغه های برندینگ جشنواره فجر می گوید / جشنوارهای که برند نیست
گزارشات و مطالبی از دکتر علی خویه مشاور و مربی در حوزه مدیریت برند برندسازی دکتر برند مشاور برند مدرس برند کانال تلگرام دکتر برند اصول و تکنیک های برندسازی- دکتر برند انجمن برند https://telegram.me/branddoctor صفحه اینستاگرام انجمن برند دکتر برند https://www.instagram.com/anjoman_brand/ دکتر علی خویه از دغدغه های برندینگ جشنواره فجر می گوید / جشنوارهای که برند نیست برای ما که فضاهای بینالمللی زیادی برای نشان دادن هنر خود در حوزه سینما و تئاتر در اختیار نداریم، جشنواره بینالمللی فجر شاید یکی از همان برگ برندههایی باشد که به واسطه پتانسیلش بتوانیم هنر و فرهنگ ایرانیمان را ...
ادامه متن »مدیریت تحول، مدیریت بحران، مدیریت بهبود سازمانی، مدیریت پیشبرد و توسعه، دکتر علی خویه
مدیریت تحول، مدیریت بحران، مدیریت بهبود سازمانی، مدیریت پیشبرد و توسعه، مدیریت تغییر و بهبود سازمانی – دکتر علی خویه بهبود، تغییر و پیشبرد سازمان اصول . فرایندها . عملکرد بهبود، تغییر و پیشبرد سازمان چیست؟ بهبود، تغییر و پیشبرد سازمان به چه چیزی می پردازد؟ تغییر و پیشبرد سازمان همانند مدیریت تحول است؟ شرایط لازم برای انجام دادن کار بهبود، تغییر و پیشبرد سازمان مدلهای اجرای بهبود، تغییر و پیشبرد سازمان برای بهبود تغییر و پیشبرد سازمان و شرکت بهتر است مشاور داخلی داشته باشیم یا خارجی یک سازمان چرا و چه موقع از بهبود، تغییر و پیشبرد سازمان ...
ادامه متن »مشاور و مشاوره در مدیریت – مدیریت مشاوره – دکتر علی خویه Management consulting
مشاور مدیریت کیست؟ مشاوره مدیریت چیست؟ دکتر علی خویه وقتی که دو کلمه مشاور و مدیریت را می شنوید یا می بینید چه تصوری برای شما ایجاد می شود و چه سوالاتی در ذهن شما ایجاد می شود مشاور مدیریت کیست؟Management consulting مشاوره مدیریت چیست؟ یک مشاور مدیریت چه شرح وظایفی دارد؟ مشاور مدیریت خوب و حرفه ای چه ویژگی هایی دارد؟ مشاور مدیریت و مشاوره مدیریت باید دارای چه مهارت هایی باشد؟ آیا در دانشگاه رشته ای به نام مشاوره مدیریت وجود دارد؟ شرح خدمات مشاور مدیریت را تشریح کنید؟ برای تربیت مشاور مدیریت باید چه دوره هایی را ...
ادامه متن »برندسازی، بازاریابی و فروش در صنعت مبل و دکوراسیون
دوره آموزش جامع مدیریت برند در صنعت مبلمان، دکوراسیون و صنایع وابسته استاد خویه: ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸-۰۹۳۷۲۹۹۱۶۰۸ www.khooyeh.com برخی از سرفصل ها روز برخی از سرفصل ها اول مفهوم برند نام و نشان تجاری اهمیت و ضرورت برند در صنعت مبلمان، دکوراسیون و صنایع وابسته کارگاه تحلیل نام و نشان های تجاری brand analyze عوامل فیزیولوژیکی و پزشکی برند دی ان ای(DNA) برند دوم اصول مهندسی برند معماری برند در صنعت مبلمان، دکوراسیون و صنایع وابسته brand engineering استراتژی نام تجاری Brand strategy اصول ساخت برند و نام و نشان تجاری تحقیقات برند ( تحلیل عوامل بازار محصول و مشتریان) ...
ادامه متن »رضایتمندی مشتریان و مشتریان وفادار
رضایتمندی مشتری : در رابطه با مفهوم رضایتمندی مشتری تعاریف مختلفی از سوی نظر یه پردازان بازاریابی ارائه شده است کاتلر، رضایتمندی مشتری را به عنوان درجه ای که عملکرد واقعی یک شرکت ، انتظارات مشتری را برآورده کند، تعریف می کند. به نظر کاتلر اگر عملکرد شرکت انتظارات مشتری را برآورده کند، مشتری احساس رضایت و در غیر این صورت احساس نارضایتی می کند.. چرا شرکت ها نیازمند دستیابی به رضایت مشتری است و اهمیت رضایتمندی مشتری برای شرکت ها چیست؟ برای پاسخ به این سوالات نیاز به دانستن این مطلب است که اگر مشتریان ناراضی باشند چه اتفاقی می ...
ادامه متن »افزایش رضایت مشتریان
رضایت یک واژه ایهامی است ،یعنی دارای چند وجه تعریفی است ، معنی آن در فرهنگ لغت نامه معادل خوشحال ،رضایت دادن ،راضی شدن و…. است ، اما دقیقا ،نمی دانیم که رضایت از دیدگاه فرد مقابل ،چگونه ادارک می شود و چگونه قابل ارزش یابی است . برای اینکه بتوانیم بگویم سطح رضایت یک مشتری تغییر کرده باید بتوانیم آن را اندازه گیری نماییم ،در علوم تحقیقات بازار مدل های برای این شاخص معرفی شده از قبیل مدل های (کانو- سراکوال- فورنل- شاخص رضایت مدل امریکایی )که ما با توجه به محدودیت بحث اشاره ای جزیی به مدل کانو و مدل شاخص ...
ادامه متن »روش های جذب مشتری و افزایش مشتری
جذب مشتری و شناخت روش های آن یکی از ارکان بازاریابی است.از این رو در این مجال پنجاه روش جذب مشتری بر گرفته از کتاب پاول.ر.تیم ارائه می گردد؛ الف:جذب مشتری ۱- با رفتاری قدرشناسانه و حاکی از سپاسگزاری آغاز کنید ۲- تلاش کنید افراد نالایق را برای کارتان آموزش ندهید ۳- ارزیابی واقع گرایانه و سازمان یافته ای را انجام دهید ۴- قضاوت نکنید ، همه را بهترین فرض کنید ۵- به آینه نگاهی بیندازید(خوشتیپ کنید( ۶- ظاهر محیط خود را ارزیابی کنید ۷- نقش یک پژوهشگر را بازی کنید (سایر حرفه ها و خدمات را نیز بررسی کنید) ...
ادامه متن »