مشاور مدیریت

خدمات مشاوره بازاریابی و فروش

خدمات مشاوره ای که توسط ما ارائه می شود بر مبنای تحقیقات بازار و اصول علمی و عملی می باشد که با هدف افزایش فروش و جذب مشتریان بیشتر قابل پیاده سازی در سازمان شما می باشد. یک مشاور بازاریابی، فردی است که به یک کسب و کار شما کمک می کند تا تصمیم بگیرد که چگونه بهترین راه را برای رضایت مشتریان موجود، و جذب مشتریان جدید بگیرید، تعیین اینکه چه کسی دیگر بتواند محصول یا خدمات را امتحان کند و چگونگی گسترش پایگاه مشتری را با نگاه کردن به مدل کسب و کار موجود می باشد. مشاور بازاریابی با در نظر بگیرد پتانسیل بازار و با توسعه یک استراتژی ...

ادامه متن »

مشاوره فروش

مشاوره فروش برای من ، به عنوان یک مشاوربازریابی و مشاور فروش، کاملا روشن است که سازگاری راه حل های تحول فروش و تکنولوژی برای  هر مشتری قابل پذیرش و خوشایند می باشد. ارائه پشتیبانی و خدمات پس از فروش، پیاده سازی برای سیستم های نوین فروش، تشویق و نوآوری برای مخاطبان باید  مسیر پیش روی برای یک سازمان فروش در جهت افزایش مشتری باشد. تمام جنبه های عملکرد فروش، ساختار سازمانی و عملیات می تواند در کنار همکاری با مشتریان ما برای اطمینان از موفقیت در کسب و کار است که این دستاورد را مشخص می کند. تمام مشاغل ...

ادامه متن »

وظایف اصلی مشاور بازاریابی

مشاور بازاریابی یک فرد حرفه ای و بسیار ماهر است که تجزیه و تحلیل بازار را درک می کند، با انگیزه مصرف کنندگان و چگونگی ایجاد استراتژی های بازاریابی برای بهبود کسب و کار کاملا آشناست و متناسب با شرایط بازار و جامعه به اتخاذ تصمیمات مهم و حیاتی برای سازمان ها اقدام می کند. بسیاری افزاد آژانس های تبلیغاتی را با مشاوران بازاریابی و مشاوران فروش را اشتباه می گیرند و تصور می کنند مشاوران بازار همان کار شرکت های تبلیغاتی را انجام می دهند، اما در حقیقت، این دو بسیار متفاوت هستند اگرچه آنها عملکردهای مکمل را انجام ...

ادامه متن »

انتخاب مدرس فروش، انتخاب مدرس بازاریابی و فروش، انتخاب مدرس مذاکره، انتخاب مدرس CRM

علی خویه استاد و مدرس بازاریابی فروش مدیریت برند مذاکره

بهترین مدرس بازاریابی فروش مدیریت و برند در ایران چه کسی است؟ برای انتخاب یک مدرس حرفه ای با تجربه در حوزه بازاریابی فروش برند مذاکره مدیریت چه باید کرد؟ در انتخاب مدرس بازاریابی و فروش خود بسیار دقت کنید در انتخاب مشاور و مدرس بازاریابی و فروش به خصوص در انتخاب مدرس فروش خود حتما سعی کنید تا در مورد این موضوع بررسی های لازم را انجام دهید چند نکته بسیار مهم وجود دارد که باید با دقت در مورد انتخاب مدرس شرکت خود در حوزه بازاریابی فروش مذاکره مشتری مداری و مدیریت توجه کنید. ۱- بررسی کنید که ...

ادامه متن »

برندسازی، بازاریابی و فروش در صنعت مبل و دکوراسیون

برندسازی بازاریابی و فروش در صنعت مبلمان و دکوراسیون توسط استاد علی خویه

    دوره آموزش جامع مدیریت برند در صنعت مبلمان، دکوراسیون و صنایع وابسته استاد خویه: ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸-۰۹۳۷۲۹۹۱۶۰۸ www.khooyeh.com برخی از سرفصل ها روز برخی از سرفصل ها اول مفهوم برند نام و نشان تجاری اهمیت و ضرورت برند در صنعت مبلمان، دکوراسیون و صنایع وابسته کارگاه تحلیل نام و نشان های تجاری brand analyze عوامل فیزیولوژیکی و پزشکی برند دی ان ای(DNA) برند دوم اصول مهندسی برند معماری برند در صنعت مبلمان، دکوراسیون و صنایع وابسته brand engineering استراتژی نام تجاری Brand strategy اصول ساخت برند و نام و نشان تجاری تحقیقات برند ( تحلیل عوامل بازار محصول و مشتریان) ...

ادامه متن »

فیلم های آموزشی و مشاوره ای علی خویه

علی خویه، www.khooyeh.ir، مدرس دانشگاه، مولف ومترجم 12 کتاب تخصصی، www.khooyeh.com، با 19 سال تجربه اجرایی حرفه ای، کانال تلگرام @alikhoobeh و مدرس بازاریابی، مدرس فروش، مشاور فروش، sales consulting، sales teacher، مدرس و مشاور برند و برندسازی، مدرس برند، مدرس CRM، مدرس مذاکره، مدرس مدیریت، مشاور مدیر عامل، مشاور مدیریت، مشاور برند، مشاور و مدرس کسب و کار، مشاور و مدرس مدیریت، مشاور استات اپ، مدرس استارت اپ، start up teacher، مدرس MBA، مدرس DBA، استاد علی خویه، سخنران فروش، سخنران بازاریابی، سخنران برند،

علی خویه. مشاور و مدرس شرکت های معتبر ملی و بین المللی. با ۱۹ سال تجربه اجرایی و تالیف و ترجمه ۱۲ کتاب تخصصی. صفحه اینستاگرام instagram.com/khooyeh.ir و کانال تلگرام @alikhoobeh وب سایت khooyeh.com روش های افزایش فروش، فروش حرفه ای، علی خویه مدرس فروش، علی خویه، www.khooyeh.ir، مدرس دانشگاه، مولف ومترجم ۱۲ کتاب تخصصی، www.khooyeh.com، با ۱۹ سال تجربه اجرایی حرفه ای، کانال تلگرام @alikhoobeh و مدرس بازاریابی، مدرس فروش، مشاور فروش، sales consulting، sales teacher، مدرس و مشاور برند و برندسازی، مدرس برند، مدرس CRM، مدرس مذاکره، مدرس مدیریت، مشاور مدیر عامل، مشاور مدیریت، مشاور برند، https://www.aparat.com/v/KPeHz http://www.namasha.com/myVideos ...

ادامه متن »

آموزش های مشاوره ای به مدیران همراه اول

یاد ایام از آلبوم خاطرات … سخنرانی چند ماه پیش اینجانب در بین مدیران شرکت های ict ارتباطاتی و مخابراتی A post shared by www.khooyeh.com (@khooyeh.ir) on Feb 16, 2017 at 12:21pm PST   آکادمی مذاکره ایران, چند تعریف ساده : مذاکره : مذاکره فرآیندی است که طی آن از طریق گفتگو و تعامل هدفمند به نقاط مشترک، تایید و رضایت برسند. پیش قرارداد : دوره قبل از انعقاد قرارداد نهایی است که طرفین با اعلام درخواست اولیه و قبول شرایط مقدماتی تا حدی به نظرات هم آشنا شده اند و سعی بر این دارند که ضمن حفظ شرایط موجود ...

ادامه متن »

برخی از ضعف های شرکت های مشاوره بازاریابی و تبلیغات

شرکت های مشاوره بازاریابی نیز در ایران دارای شکل های متفاوتی هستند. برخی از نقاط ضعفی که در این شرکت ها وجود دارد، عبارتند از: ۱- نبود تحصیلات مرتبط با حوزه مدیریت بازاریابی دانش بازاریابی، دانشی است که از آزمایشگاه بیرون نیامده و بیشتر تئوری های آن نتیجه مستند سازی دقیق و علمی تجربیات شرکت های بزرگ بوده است و این تئوری ها طی آزمایشاتی که صورت پذیرفته است، به اثبات رسیده یا رد شده اند، لذا تجربه کوتاه یک نفره یا سه نفره بدون در نظر گرفتن دانش موجود در مورد علم بازاریابی، قطعا ریسک زیادی را به دنبال ...

ادامه متن »

فواید مشاور فروش و بازاریابی

فواید مشاور فروش و بازاریابی  مشاوره بازاریابی، فروش و برندینگ مدیران شرکت ها اغلب این سوال را از ما می پرسند که: “چه نیازی به مشاور فروش است ؟” یا “چرا باید به یک مشاور بازاریابی استخدام کنیم ؟” یا “مشاوره بازاریابی موجب چه تحولی در شرکت یا سازمان ما میشود ؟”  و همواره پاسخ ما این است که به نگرش شما بستگی دارد که آیا می خواهید از مشاوران بازاریابی استفاده کنید یا خیر. مشاوران می توانند به جای کارکنان یا در حمایت از یک کارکنان دائمی استخدام شوند. با این حال، منظور مدیران در مورد هزینه های استخدام ...

ادامه متن »

اصول اخلاقی حرفه ای در امر مشاوره بازاریابی

اصول اخلاقی حرفه ای در امر مشاوره موضوع رازداری ( confidentiality ) یکی از ارکان مهم مشاوره است. به منظور اینکه مشاور حداکثر تاثیرگذاری را داشته باشد مراجع باید نسبت به این موضوع اطمینان خاطر پیدا کند که هر آنچه به مشاور میگوید در نهایت رازداری برخورد خواهد کرد. جدا از بحث رازداری مواردی که در ذیل می آیند نیز از اصول حرفه ای مشاوره است: * احترام به مراجع صرف نظر از اینکه مراجع چه کسی ست. در چه صنف و حرفه ای مشغول به کار است. ثروتمند یا فقیر است. تازه کار یا با تجربه است؛ وظیفه ی ...

ادامه متن »