رفتار سازمانی

انتخاب مدرس فروش، انتخاب مدرس بازاریابی و فروش، انتخاب مدرس مذاکره، انتخاب مدرس CRM

علی خویه استاد و مدرس بازاریابی فروش مدیریت برند مذاکره

بهترین مدرس بازاریابی فروش مدیریت و برند در ایران چه کسی است؟ برای انتخاب یک مدرس حرفه ای با تجربه در حوزه بازاریابی فروش برند مذاکره مدیریت چه باید کرد؟ در انتخاب مدرس بازاریابی و فروش خود بسیار دقت کنید در انتخاب مشاور و مدرس بازاریابی و فروش به خصوص در انتخاب مدرس فروش خود حتما سعی کنید تا در مورد این موضوع بررسی های لازم را انجام دهید چند نکته بسیار مهم وجود دارد که باید با دقت در مورد انتخاب مدرس شرکت خود در حوزه بازاریابی فروش مذاکره مشتری مداری و مدیریت توجه کنید. ۱- بررسی کنید که ...

ادامه متن »

شرح فعالیت های بازاریابی شرکت ها

احتیاجات: اساسی ترین و زیربنایی ترین مفهوم بازاریابی، نیازهای بشر میباشد که ما آن را به شرح زیر تعریف میکنیم : احتیاجات عبارت از بیان احساس کمبود در یک فرد میباشد. وقتی که یک نیاز ارضاء نشود، شخص ناراحت است. یک فرد ناراضی یکی ازاین دو کار را انجام میدهد : یا به دنبال چیزی خواهد گشت که نیاز او را برطرف کند و یا کوشش میکند که نیازهایش را کاهش دهد. مردم در جوامع صنعتی سعی میکنند کالاهایی را پیدا کرده یا توسعه دهند که خواسته های آنها را ارضاء نماید. مردم در جوامع فقیر سعی میکنند که خواسته ...

ادامه متن »

مدیریت بازاریابی Marketing Management

مدیریت بازاریابی قسمتی از فعالیتهای عمده بازاریابی به کارهای پیش تولیدی معطوف میشود ازجمله فعالیتهای بازاریابی پیش تولیدی، شناخت مصرف کنندگان و رفتار آنان در بازار را میتوان نامبرد. فعالیت دیگر شامل بررسی بازار کالا جهت تولید و فروش مقرون به صرفه آنها میباشد باز هم قبل از اینکه واحد تولیدی به ساخت محصول اقدام کند مدیر بازاریابی باید کالا را طوری طرحریزی کند که پس از تولید موردپسند مصرفکنندگان قرار گرفته و نیازها و خواستههای آنها را برآورده سازد. نوآوری محصولات و خرید کالا و قطعات به منظور تولید و فروش نیز از جمله فعالیتهای بازاریابی پیش تولیدی میباشد. ...

ادامه متن »

ارتباط و تعامل میان واحدهای بازاریابی و فروش

ارتباط و تعامل میان واحدهای بازاریابی و فروش ارتباط میان واحدهای بازاریابی و فروش و جنبه های مختلف آن تا کنون مورد توجه بسیاری از پژوهشگران قرار گرفته است. برخی پژوهشگران، پیش نیازها و پیامدهای این ارتباط را مورد بررسی قرار داده اند برخی دیگر بر جنبه های فرهنگی که میتواند بر کیفیت این تعامل تاثیر داشته باشد، تمرکز کرده اند. تعداد کمی از مطالعات هم این واقعیت را تبیین کرده اند که ضعف هماهنگی و عدم همکاری بین این دو واحد در سازمان منجر به بی ثباتی و ناهماهنگی بین استراتژیهای بازاریابی ، فرآیندهای مدیریت فروش و فعالیتهای نیروی ...

ادامه متن »

ارتباط میان واحد بازاریابی و فروش در شرکت ها

واحدهای بازاریابی و فروش گرچه عملکردهای متفاوتی دارند اما برای اینکه سازمان بتواند برای مشتریان خود، ارزش برتر خلق کند و از این طریق به مزیت رقابتی دست یابد، باید بتوانند در تعامل و ارتباطی سازنده ، با هم فعالیت داشته باشند. نتایج تحقیقات علمی و مطالعات تجربی بیانگر این واقعیت است که وجود موانع زیاد، تعارض و نبود هماهنگی کافی، از آفتهای متداول ارتباط میان این دو واحد است. نحوه تعامل میان واحدهای بازاریابی و فروش از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا اگر این ارتباط به نحوی موثر و کارآمد شکل بگیرد، سازمان میتواند بواسطه همافزایی درون سازمانی، به ...

ادامه متن »

نکات مهم در مدیریت

آیا تاکنون به‌عنوان یک مدیر از خود پرسیده‌اید که چرا برخی از کارکنانتان در محل کار حضوری پررنگ و تاثیرگذار دارند و برخی دیگر به هیچ عنوان به چشم نمی‌آیند و از اثرگذاری اندکی برخوردارند؟ پاسخ این سوال در تفاوت کارکنان از حیث برخورداری از مهارت‌های فردی و گروهی نهفته است. اگر به فرهنگ لغات مراجعه کنید در می‌یابید که برای مهارت‌های افراد این تعریف ارائه شده است: «مجموعه‌ای از مهارت‌ها و توانایی‌ها که افراد را قادر می‌سازد با دیگران تعامل داشته باشند، ایده‌هایشان را با هم در میان بگذارند، تعارضات را حل و فصل کنند و در نهایت به ...

ادامه متن »

تکنیک‌های حل مسائل مدیریت

  به‌عنوان مدیر یک سازمان یا شرکت و یا به‌عنوان رهبر یک تیم کاری، هم خود به مهارت‌ها و تکنیک‌های حل مساله نیاز دارید و هم باید آنها را به افراد زیرمجموعه خود آموزش دهید. تکنیک‌های حل مساله در چهار مقوله کلی طبقه بندی می‌شوند: تصویر، تحقیق، تطبیق و تجربه. در هر کدام از این مقولات از فرآیندهای فکری متفاوتی استفاده می‌شود؛ هرچند وجوه اشتراکی نیز در این میان وجود دارد. به‌عنوان مثال، هم تکنیک‌های تصویری و هم تکنیک‏های جست‏وجویی با فرآیندهای شهودی و درونی آغاز می‏شوند و با جمع‌آوری اطلاعات و تحلیل داده‌ها پایان می‌پذیرند. در مقابل، تکنیک‌های اصلاحی ...

ادامه متن »

هوش سازمانی

}هوش سازمانی (هوش چندگانه ،هوش معنوی،هوش هیجانی،هوش فرهنگی ،هوش مصنوعی) } هوش سازمانی }فرآیند OI در سازمان‌ها و شرکت‌ها }فرآیند OI در سازمان‌ها و شرکت‌ها یک فرآیند پویا و تعاملی است. این فرآیند با یک سوال شروع می‌گردد و پاسخ‌های سئوالات در یک حلقه تکرار فراهم می‌شود. این پاسخ‌ها امکان تصمیم‌گیری برای مدیران را فراهم می‌کند. }مرحله برنامه ریزی و هدایت }مرحله اخذ اطلاعات از پایگاه اطلاعاتی }پردازش اطلاعات }آنالیز و تولید اطلاعات }جمع بندی }نتیجه گیری: }در شرایط فعلی در پاسخ به نیاز مدیران شرکت‌ها و سازمان‌ها، ضرورت ایجاد یک پلات‌فرم هوش سازمانی وجود دارد. این سازمان‌ها و شرکت‌ها ...

ادامه متن »

روشهای سود آوری سازمانها

مترجم: سید ساجد متولیان این روزها بیش از گذشته می‌شنویم که سازمان‌ها باید دارای هدفی باشند. «هدف» موضوعی است که به محور مذاکرات در اجلاس جهانی اقتصادی در داووس سوئیس تبدیل می‌شود و توسط چهره‌های مشهوری همچون ریچارد برانسون، مدیرعامل مجموعه ویرجین (Virgin)، مورد بحث قرار می‌گیرد. او در این باره گفته است: «همواره بیش از آنکه به دنبال پول درآوردن باشم به دنبال راه‌اندازی کسب و کارهایی بوده‌ام که هدف مشخصی را دنبال کنند.» دانشگاه آکسفورد و شرکت مشاوره ارنست و یانگ دریافته‌اند که گفت‌وگوهای عمومی راجع به موضوع «هدف» طی سال‌های ۱۹۹۵ تا ۲۰۱۶ پنج برابر افزایش یافته ...

ادامه متن »

سرفصل های کلی دوره های آموزشی

علی خویه، مدرس دوره های تخصصی مدیریت، بازاریابی، برندینگ، فروش، تبلیغات و مذاکره

سرفصل های کلی دوره های آموزشی حسابداری | کسب و کار و محیط زیست | کسب و کار و روابط دولتی | کارآفرینی | مالی | مدیریت عمومی | بهداشت و درمان | مدیریت منابع انسانی | بین المللی کسب و کار | بازاریابی | رفتار سازمانی | فروش | اجتماعی شرکت | استراتژی | مدیریت زنجیره تامین Accounting | Business and Environment | Business and Government Relations |Entrepreneurship | Finance | General Management | Health Care | Human Resource Management| International Business | Marketing | Organizational Behavior | Sales | Social Enterprise |Strategy | Supply Chain Management حسابداری بر ...

ادامه متن »