برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما

مراحل مشاور بازاریابی و فروش،

تشخیص بیمار های مدیریت، تشخیص بیماری های بازاریابی و فروش توسط مشاور

مراحل مشاور بازاریابی و فروش، منبع کتاب اصول مشاوره مدیریت، تالیف و ترجمه علی خویه

۱- آمادگی جلسه و آمادگی مراجع

۲- شناسایی هدف

۳- شناسایی اولین مرحله برای دستیابی به هدف

۴- ملموس نمودن اولین مرحله در دستیابی هدف

۵- تصمیم گیری در مورد اجرای اولی مرحله مشاوره

۶- کسب مهارت هایی برای اجرای مرحله اول

۷- تصمیم گیری برای زمان اجرای مرحله اول مشاوره

۸- تشویق مراجع برای همفکری و مشاوره

 

منبع کتاب اصول مشاوره مدیریت، تالیف و ترجمه علی خویه

درباره مشاور فروش و بازاریابی

علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….

پاسخی بنویسید

ایمیل شما منتشر نمی شود.

*

code

x

این مطلب را نیز بخوانید

دلایل مهم برای همکاری با یک مشاور بازاریابی و فروش با تجربه

۱۰ دلیل برای اینکه باید یک مشاور بازاریابی را برای کسب و ...