برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما

مشاوره فروش مویرگی

علی خویه

مدرس دانشگاه سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از ۱۸ سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …….

تماس با ما:

Drkhoooyeh@gmail.com

khooyeh.ir

mooyragi.ir

۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸

مولف و مترجم اولین کتاب حوزه پخش و توزیع و مدیریت استراتژیک توزیع و پخش مویرگی

دوره جامع مدیریت فروش مویرگی

customer-care

دوره جامع مدیریت فروش مویرگی

 

شرح دوره:

در این دوره سعی شده است ضمن آشنا کردن افراد با مفاهیم اساسی مدیریت فروش مویرگی ، نسبت به افزایش مهارتهای فروش مویرگی  حرفه ای آنها اقدام شود. محتوای این دوره طوری طراحی شده است که پوشش کاملی بر وظایف و مسئولیتهای مدیران و کارشناسان فروش مویرگی  دارد.

هدف دوره:

یادگیری عملی مفاهیم و مهارتهای مدیریت فروش مویرگی

مدرس:

علی خویه

محتوای دوره:

مهندسی فروش مویرگی  ومهارتهای فروش مویرگی  حرفه ای (۱۶ ساعت) – مروری بر ضرورت بازاریابی و فروش مویرگی  در شرایط رقابتی؛ مفهوم بازاریابی و فرآیند آن؛ جایگاه فروش مویرگی  در بازاریابی؛ فروش مویرگی  و تصورات نادرست در مورد آن در بازاریابی؛ مهندسی فروش مویرگی  و جایگاه آن در بازاریابی؛ ارتباط فروش مویرگی  و مهندسی؛ ارتباط فروش مویرگی  و تحقیقات بازاریابی و جایگاه مهندسی فروش مویرگی  در این فرایند؛ سوالاتی که در بازاریابی و فروش مویرگی  باید به آن پاسخ داد؛ مروری بر مراحل هفتگانه فروش مویرگی  در فرایند فروش مویرگی  حرفه ای؛ فروش مویرگی  حرفه ای اثربخش و مروری بر خصوصیات- فروش مویرگی ندگان حرفه ای.
ابزارها و تکنیک‌های فروش مویرگی  (۸ساعت) – ابزارهای Promotion- مدل Steiner- نظریهAIDAS- مدل SPIN- ابزارBoomerang- تکنیک FAB
برنامه‌ریزی فروش مویرگی

(۸ ساعت)

–  تکنیک‌های هدف گذاری فروش مویرگی ؛ پیش بینی فروش مویرگی ؛ برنامه ریزی فروش مویرگی  و کنترل و بودجه بندی بندی فروش مویرگی .
مدیریت روابط مشتری (CRM)

(۱۶ ساعت)

– مفاهیم و اصول مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ؛ ارزش و فرآیند خلق ارزش در ارتباط با مشتری ؛ بازاریابی تک به تک و ضرورت آن در بازار رقابتی؛IT و نقش آن درCRM ؛ سازماندهی و پیاده سازی CRM.
سیاستهای تشویقی افزایش فروش مویرگی  و روابط عمومی (۸ ساعت) –  تبلیغات غیرشخصی؛ تعیین بودجه تبلیغات؛ تبلیغات پیشبرد فروش مویرگی ؛ تعیین اهداف تبلیغات پیشبرد فروش مویرگی ؛ انتخاب ابزارهای پیشبرد فروش مویرگی ؛ روابط عمومی؛ ابزارهای اصلی روابط عمومی؛ تصمیمات عمده در روابط عمومی.
مدیریت تیم فروش مویرگی

(۸ ساعت)

– ارزیابی و جذب نیروی فروش مویرگی ؛ سازماندهی، هدایت و رهبری نیروهای فروش مویرگی  و چگونگی ایجاد انگیزه در آنها؛ شناسایی و ارائه آموزشهای لازم برای نیروی فروش مویرگی ؛ نظارت و کنترل نیروهای فروش مویرگی  و اصول گزارش گیری صحیح از آنها؛ ایجاد هماهنگی بین نیروهای فروش مویرگی  در جهت اهداف سازمانی؛ جلسات فروش مویرگی  و چگونگی اداره کردن آنها در جهت اهداف سازمانی.
علی خویه، مدرس دوره های تخصصی مدیریت، بازاریابی، برندینگ، فروش، تبلیغات و مذاکره

علی خویه، مدرس دوره های تخصصی مدیریت، بازاریابی، برندینگ، فروش، تبلیغات و مذاکره

تکنیک ها و شیوه های برخورد با مشتریان ناراضی
روش ها و سیستم های جذب مشتری
تکنیک های برقراری ارتباطات موثر
مهندسی فروش
بازاریابی خلاق
بازاریابی تلفنی
تکنیک های استخدام و تهیه نیروهای انسانی
تجزیه و تحلیل رفتار مصرف کننده در پیشبرد فروش و بازاریابی
اصول رفتارشناسی و رفتارسنجی در فروش
انگیزش و مدیریت انگیزه در فروش و بازاریابی
موانع و محدودیت های تاثیر گذار رفتار خریداران
روش های افزایش خلاقیت در نیروهای انسانی
دوره کاربردی خلاقیت در منابع انسانی
مدیریت تخفیف، تکنیک های تخفیف و روانشناسی تخفیف
تکنیک های قیمت گذاری و قیمت گذاری
تاکتیک های مذاکره  در شرایط مشکل
مدیریت نمایندگی ها و کانالهای توزیع
تجارت الکترونیک و روشهای بهبود تجارت الکترونیک
تبلیغات انسانی مناسب برای بهبود ارتباطات بازاریابی
ارتباطات بازاریابی بین الملل
طراحی و چیدمان مناسب فروشگاه

 

سرفصل دوره آموزشی کاربردی مدل های فروش و توزیع

مدرس: علی خویه

www.khooyeh.com

علی خویه مشاور فروش و بازاریابی- برندینگ

علی خویه مشاور فروش و بازاریابی– برندینگ

حوزه آموزشی  محتوای آموزشی

ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی  –    مفهوم مدل فروش و جایگاه آن در بازاریابی

–    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و …

–    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار فروشنده

–    اصول فروشندگی و مدل های فروش و توزیع

– مفهوم توزیع و روش های مدرن توزیع در کنار فروش

ارتقای بینش  –    مدیریت و سرپرستی  در مدل فروش

–    تفکر خلاق و سیستمی

–    مهندسی توزیع و لجستیک در فروش

– انواع توزیع در کنار فروش

ارتقای مهارت  –    مهارت مهندسی مدل های  فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و…)

–    فرایند مدل فروش و تصمیم گیری برای تکنیک ها توزیع

–    مهارت نظارت کارکنان مدل فروش

–    مهارتهای ویزیتوری مویرگی و توزیع نفر به نفر  و سرپرستی مدل فروش حرفه ای

–    مهارتهای مدیریت انگیزه در سیستم های فروش و توزیع

–    مهارتهای ایجاد هماهنگی در عوامل مدل فروش و توزیع

–    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در مدل های فروش و توزیع

–    مهارت مدیریت زمان در سیستم های توزیع در کنار فروش

–    مهارت ارائه مؤثر مطالب برای فروشندگان توزیع محور

–    مهارت های رفتاری برای فروشندگان توزیع محور

–    زبان بدن برای فروشندگان توزیع محور

–    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

ارتقای فن و تکنیک های کاربردی  –    برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن

–        فرآیند خاتمه مدل فروش و ویزیت در سرپرستی مدل فروش

–        انواع سوالات در مدل فروش وتکنیک های سوال کردن از مشتری

–        مدیریت و سرپرستی  اعتراضات مشتریان در سرپرستی مدل فروش

–        نکات مهم برای جذب مشتری در سرپرستی مدل فروش

–    مدیریت و سرپرستی  ارتباط با مشتری (CRM در مدل های فروش و توزیع

–    ۱۰ نقطه کور در مدل فروش و توزیع

–    ۱۰ اشتباه در انواع مدل های  فروش   و توزیع

–    ۱۰ تکنیک خلاق جذب مشتریان در مدل فروش و توزیع

–    دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها

–    تکنیک های مدل فروش تلفنی

–    پیگیری و ارزیابی مدل فروش

–    جلوگیری از حیله گری های مدل فروش و ویزیت در سرپرستی مدل فروش

–    چاشنی های مدل فروش

–    مدل فروش خلاق

کارگاه  –    کارگاه اجرای و کاربردی استراتژی های مدل فروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی

این  دوره در ۲۴ ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد

استاد : علی خویه

www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

cust

مشاور و مجری شرکت های پخش و توزیع معتبر ایران، مدرس دانشگاه، اولین مولف و مترجم کتاب مدیریت استراتژیک توزیع و پخش، با بیش از ۱۸ سال تجربه اجرایی، عضو انجمن های ملی و بین المللی،

مراحل گام وبه گام راه اندازی و استقرار سیستم پخش و فروش مویرگی در تهران و شهرستان ها

فاز یک راه اندازی و استقرار شرکت پخش توزیع  و فروش مویرگی

۱-    بررسی شرایط بازار

۲-    تحقیقات بازاریابی

۳-    تحقیقات بازارسنجی و رفتار مصرف کننده

۴-    بررسی مشتریان

۵-    بررسی رقبا

۶-    بررسی توانمندی ها و نقاط ضعف سازمان

۷-    گزارش تحلیلی بازار

فاز دوم راه اندازی و استقرار پخش و فروش مویرگی

۱-    تعیین منابع مورد نیاز

۲-    تعیین ساختار

۳-    تهیه دفتر محل کار پارتیشن بندی

۴-    دکوراسیون ویترین و تابلوها

۵-    تجهیزات انبارداری

۶-    تجهیزات لجستیک

۷-    مصاحبه انتخاب و انتصاب افراد به سمت های اصلی

فاز سوم راه اندازی شرکت پخش و فروش مویرگی درتهران و شهرستان ها

توسط علی خویه با بیش از ۱۸ سال تجربه اجرایی مدرس دانشگاه مولف و مترجم کتاب مدیریت استراتژیک توزیع و پخش ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸

۱-    پیش فعالیت های ستادی و صفی

۲-    تهیه لیست قیمت و قیمت گذاری

۳-    تدوین آیین نامه های فروش

۴-    اجزای آیین نامه فروش

۵-    آیین نامه های انضباطی و سازمانی

۶-    استخدام نیروهای مورد نیاز

۷-    آیین نامه پورسانت

۸-    آیین نامه هدف گذاری

۹-    مصاحبه نیروهای فروشنده حضوری تلفنی ویزیتور

۱۰-ضمانت نامه ها و شرح وظایف

۱۱-آموزش نیروها

۱۲-مسیر بندی و مهندسی تور ویزیت

۱۳-تهیه فرم های اداری فرم سفارش کالا برگ فاکتور قرارداد

۱۴-تهیه دستگاه های هند هلد و سفارش گیری دیجیتالی

۱۵-تهیه سخت افزارهای پخش توزیع و فروش مویرگی

۱۶-تهیه نرم افزارهای پخش توزیع و فروش مویرگی

۱۷-تهیه کاتالوگ های سفارش همراه با لیست قیمت

۱۸-تهیه ملزومات ویزیتورها

۱۹-تهیه امکانات حسابداری و مالی

۲۰-آماده کردن انبار و امکانات انبار

۲۱-برنامه ریزی تولید توزیع و فروش

۲۲-تهیه حواله های مختلف

فاز پنجم راه اندازی سیستم فروش مویرگی شرکت پخش و فروش مویرگی

10

علی خویه مشاور و مجری  شرکت های پخش و توزیع  www.

۱-    تعیین منطقه و محل مراجعه بازاریابان و فروشندگان حضوری

۲-    بخش بندی بازار و مسیر بندی تور ویزیت

۳-    گردآوری اطلاعا مشتریان

۴-    کنترل اعتبار مشتری

۵-    رسیدگی به مرجوعیان

۶-    شیوه های تسویه حساب

۷-    سیستم رضایت سنجی مشتریان

۸-    شاخص های وفادارسازی مشتریان

۹-    مهندسی فروش در شرکت های پخش

۱۰-ارایه گزارشات فروش

۱۱-تهیه گزارشات فروش

۱۲-گزارشات ارزیابی

۱۳-گزارشات مقایسه ای

۱۴-گزارشات تعیین وضعیت سیستم فروش

۱۵-هزینه های اولیه راه اندازی کانال فروش مویرگی

۱۶-سیستم کدگذاری مشتریان

۱۷-بهینه سازی فروش ویرگی

۱۸-برنامه های انگیزشی در شرکت های پخش و توزیع و فروش مویرگی

۱۹-برنامه های انگیزشی مقایسه ای

۲۰-برنامه های انگیزشی ارتقایی و …

سایر دوره ها

ردیف نام دوره استاد
۱ اصول بازاریابی  علی خویه
۲ اصول و فنون مذاکرات حرفه ای  علی خویه
۳ اصول خرده و عمده فروشی

 

 علی خویه
۴ بازاریابی و فروش تلفنی

 

 علی خویه
۵ اصول گزارش نویسی و جمع آوری اطلاعات بازار

 

 علی خویه
۶ مدیریت منطقه ویزیت

 

 علی خویه
۷ اصول شناسایی و تحلیل رفتار مصرف کننده  علی خویه
۸ پخش و لجستیک  علی خویه
۹ بازاریابی و فروش بین المللی  علی خویه
۱۰ روانشناسی ارتباط با مشتری  
۱۱ مدیریت زمان  علی خویه
۱۲ روانشناسی  تکنیک های تخفیف در فروش  علی خویه
۱۳ روش های طبقه بندی مشتریان و روش های جذب مشتریان از دست رفته

 

  علی خویه
۱۴ هدف گذاری فروش  علی خویه
۱۵ مراحل فروش  علی خویه
۱۶ اصول و مهارت های کار تیمی   علی خویه
۱۷ روش های خلاقیت و نوآوری در فروش

 

 علی خویه
۱۸ تحلیل رفتار فروش رقبا  علی خویه
۱۹ مدیریت هوش هیجانی در کار   علی خویه
۲۰ ویزیت مویرگی  علی خویه
۲۱ تکنیک های بازارگرمی و فضاسازی فروش  علی خویه
۲۲ مهارت های دفاع کلامی در فروش و زبان بدن  علی خویه
۲۳ راه کارهای ویزیت در شرایط سخت و کسادی بازار

درباره مشاور فروش و بازاریابی

علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….

پاسخی بنویسید

ایمیل شما منتشر نمی شود.

x

این مطلب را نیز بخوانید

مشاوره بازاریابی، مشاور بازاریابی، مشاوره فروش، مشاوران بازاریابی، مشاور بازاریابی تبلیغات فروش و ارتباطات، مرکز مشاوره بازاریابی، وظایف مشاور فروش، کلینیک مشاور بازاریابی، علی خویه، مشاوره تبلیغات، عارضه یابی در مشاوره بازاریابی، مدرس crm، مشاور ارشد مدیر عامل، مشاوره بازاریابی اثربخش، مشاوره بازاریابی تبلیغات و فروش، مدرس بازاریابی، مدرس فروش، مشاور مدیر عامل، مشاور بازاریابی و تبلیغات، مشاور مدیریت بازاریابی، مشاور مدیریت فروش، مشاور مهندسی فروش، مشاوره روانشناسی فروش، مشاوره روانشناسی ارتباط با مشتری، مشاوره مدیریت بازاریابی، وظایف مشاور بازاریابی و فروش، وظایف مشاور بازاریابی، مشاور بازاریابی خوب، مشاور بازاریابی حرفه ای، مشاوره مدیریت، تحقیقات بازاریابی، مشاور تبلیغات، مهارت های مشاور بازاریابی، ترفند های مشاور بازاریابی، مشاوره crm، مشاوره پیشبرد فروش، مشاوره قیمت گذاری، مشاوره مدیریت محصول، مشاوره تحقیقات بازاریابی، مشاور صادرات، مشاوره تبلیغات بازرگانی، مشاور بازاریابی صادرات، سبک های مشاوره بازاریابی، تکنیک های مشاوره بازاریابی و فروش، علی خوبه، وظایف مشاور بازاریابی و تبلیغات، آکادمی مشاوره بازاریابی، کتاب اصول مشاوره مدیریت، مشاور رفتار مصرف کننده، مشاور تصمیم خرید، مشاور افزایش فروش، وظایف و مسولیت های مشاوران مدیریت، مشاوره بازاریاب، فهرست کتاب مشاور بازاریابی، اصول مشاوره بازاریابی،، مدرس برند، مشاور پورسانت، مشاور و مجری مهندسی فروش، کتاب مدیر، بیماری های بازاریابی و فروش و روش های درمان آن عار، عارضه یابی فروش، عارضه یابی بازاریابی، عارضه یابی سازمان فروش، دوره های تخصصی بازاریابی، فروش ، مدیریت ، برندینگ، راه اندازی سیستم و سازمان پخش و فروش مویرگی به صور، بازاریابی و فروش در شرایط بحران، مصاحبه با آقای علی خویه مدرس و مشاور در زمینه مدیر، مشاور مارکتینگ، مدر س بازاریابی marketing، مشاور بازاریابی marketing، تدریس بازاریابی marketing، مدرس بازاریابی و فروش marketing & sales، مدرس بازاریابی marketing، تدریس مدیریت بازاریابی، مدرس و مشاور مدیریت بازاریابی marketing، • معاینه سیستم مشتریان مشاوره

افزایش کارایی ویزیتور ها و فروشندگان شرکت های پخش

شخصا به بحث نظارت و کنترل به عنوان یکی از وظایف خطیر ...