برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما
05

مشاوره فروش مویرگی

علی خویه

مدرس دانشگاه سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از ۱۸ سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …….

تماس با ما:

Drkhoooyeh@gmail.com

khooyeh.ir

mooyragi.ir

۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸

مولف و مترجم اولین کتاب حوزه پخش و توزیع و مدیریت استراتژیک توزیع و پخش مویرگی

دوره جامع مدیریت فروش مویرگی

customer-care

دوره جامع مدیریت فروش مویرگی

 

شرح دوره:

در این دوره سعی شده است ضمن آشنا کردن افراد با مفاهیم اساسی مدیریت فروش مویرگی ، نسبت به افزایش مهارتهای فروش مویرگی  حرفه ای آنها اقدام شود. محتوای این دوره طوری طراحی شده است که پوشش کاملی بر وظایف و مسئولیتهای مدیران و کارشناسان فروش مویرگی  دارد.

هدف دوره:

یادگیری عملی مفاهیم و مهارتهای مدیریت فروش مویرگی

مدرس:

علی خویه

محتوای دوره:

مهندسی فروش مویرگی  ومهارتهای فروش مویرگی  حرفه ای (۱۶ ساعت) – مروری بر ضرورت بازاریابی و فروش مویرگی  در شرایط رقابتی؛ مفهوم بازاریابی و فرآیند آن؛ جایگاه فروش مویرگی  در بازاریابی؛ فروش مویرگی  و تصورات نادرست در مورد آن در بازاریابی؛ مهندسی فروش مویرگی  و جایگاه آن در بازاریابی؛ ارتباط فروش مویرگی  و مهندسی؛ ارتباط فروش مویرگی  و تحقیقات بازاریابی و جایگاه مهندسی فروش مویرگی  در این فرایند؛ سوالاتی که در بازاریابی و فروش مویرگی  باید به آن پاسخ داد؛ مروری بر مراحل هفتگانه فروش مویرگی  در فرایند فروش مویرگی  حرفه ای؛ فروش مویرگی  حرفه ای اثربخش و مروری بر خصوصیات- فروش مویرگی ندگان حرفه ای.
ابزارها و تکنیک‌های فروش مویرگی  (۸ساعت) – ابزارهای Promotion- مدل Steiner- نظریهAIDAS- مدل SPIN- ابزارBoomerang- تکنیک FAB
برنامه‌ریزی فروش مویرگی

(۸ ساعت)

–  تکنیک‌های هدف گذاری فروش مویرگی ؛ پیش بینی فروش مویرگی ؛ برنامه ریزی فروش مویرگی  و کنترل و بودجه بندی بندی فروش مویرگی .
مدیریت روابط مشتری (crm)

(۱۶ ساعت)

– مفاهیم و اصول مدیریت ارتباط با مشتری (crm) ؛ ارزش و فرآیند خلق ارزش در ارتباط با مشتری ؛ بازاریابی تک به تک و ضرورت آن در بازار رقابتی؛IT و نقش آن درcrm ؛ سازماندهی و پیاده سازی crm.
سیاستهای تشویقی افزایش فروش مویرگی  و روابط عمومی (۸ ساعت) –  تبلیغات غیرشخصی؛ تعیین بودجه تبلیغات؛ تبلیغات پیشبرد فروش مویرگی ؛ تعیین اهداف تبلیغات پیشبرد فروش مویرگی ؛ انتخاب ابزارهای پیشبرد فروش مویرگی ؛ روابط عمومی؛ ابزارهای اصلی روابط عمومی؛ تصمیمات عمده در روابط عمومی.
مدیریت تیم فروش مویرگی

(۸ ساعت)

– ارزیابی و جذب نیروی فروش مویرگی ؛ سازماندهی، هدایت و رهبری نیروهای فروش مویرگی  و چگونگی ایجاد انگیزه در آنها؛ شناسایی و ارائه آموزشهای لازم برای نیروی فروش مویرگی ؛ نظارت و کنترل نیروهای فروش مویرگی  و اصول گزارش گیری صحیح از آنها؛ ایجاد هماهنگی بین نیروهای فروش مویرگی  در جهت اهداف سازمانی؛ جلسات فروش مویرگی  و چگونگی اداره کردن آنها در جهت اهداف سازمانی.
علی خویه، مدرس دوره های تخصصی مدیریت، بازاریابی، برندینگ، فروش، تبلیغات و مذاکره

علی خویه، مدرس دوره های تخصصی مدیریت، بازاریابی، برندینگ، فروش، تبلیغات و مذاکره

تکنیک ها و شیوه های برخورد با مشتریان ناراضی
روش ها و سیستم های جذب مشتری
تکنیک های برقراری ارتباطات موثر
مهندسی فروش
بازاریابی خلاق
بازاریابی تلفنی
تکنیک های استخدام و تهیه نیروهای انسانی
تجزیه و تحلیل رفتار مصرف کننده در پیشبرد فروش و بازاریابی
اصول رفتارشناسی و رفتارسنجی در فروش
انگیزش و مدیریت انگیزه در فروش و بازاریابی
موانع و محدودیت های تاثیر گذار رفتار خریداران
روش های افزایش خلاقیت در نیروهای انسانی
دوره کاربردی خلاقیت در منابع انسانی
مدیریت تخفیف، تکنیک های تخفیف و روانشناسی تخفیف
تکنیک های قیمت گذاری و قیمت گذاری
تاکتیک های مذاکره  در شرایط مشکل
مدیریت نمایندگی ها و کانالهای توزیع
تجارت الکترونیک و روشهای بهبود تجارت الکترونیک
تبلیغات انسانی مناسب برای بهبود ارتباطات بازاریابی
ارتباطات بازاریابی بین الملل
طراحی و چیدمان مناسب فروشگاه

 

سرفصل دوره آموزشی کاربردی مدل های فروش و توزیع

مدرس: علی خویه

www.khooyeh.com

علی خویه مشاور فروش و بازاریابی- برندینگ

علی خویه مشاور فروش و بازاریابی- برندینگ

حوزه آموزشی  محتوای آموزشی

ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی  –    مفهوم مدل فروش و جایگاه آن در بازاریابی

–    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و …

–    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار فروشنده

–    اصول فروشندگی و مدل های فروش و توزیع

– مفهوم توزیع و روش های مدرن توزیع در کنار فروش

ارتقای بینش  –    مدیریت و سرپرستی  در مدل فروش

–    تفکر خلاق و سیستمی

–    مهندسی توزیع و لجستیک در فروش

– انواع توزیع در کنار فروش

ارتقای مهارت  –    مهارت مهندسی مدل های  فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و…)

–    فرایند مدل فروش و تصمیم گیری برای تکنیک ها توزیع

–    مهارت نظارت کارکنان مدل فروش

–    مهارتهای ویزیتوری مویرگی و توزیع نفر به نفر  و سرپرستی مدل فروش حرفه ای

–    مهارتهای مدیریت انگیزه در سیستم های فروش و توزیع

–    مهارتهای ایجاد هماهنگی در عوامل مدل فروش و توزیع

–    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در مدل های فروش و توزیع

–    مهارت مدیریت زمان در سیستم های توزیع در کنار فروش

–    مهارت ارائه مؤثر مطالب برای فروشندگان توزیع محور

–    مهارت های رفتاری برای فروشندگان توزیع محور

–    زبان بدن برای فروشندگان توزیع محور

–    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

ارتقای فن و تکنیک های کاربردی  –    برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن

–        فرآیند خاتمه مدل فروش و ویزیت در سرپرستی مدل فروش

–        انواع سوالات در مدل فروش وتکنیک های سوال کردن از مشتری

–        مدیریت و سرپرستی  اعتراضات مشتریان در سرپرستی مدل فروش

–        نکات مهم برای جذب مشتری در سرپرستی مدل فروش

–    مدیریت و سرپرستی  ارتباط با مشتری (crm در مدل های فروش و توزیع

–    ۱۰ نقطه کور در مدل فروش و توزیع

–    ۱۰ اشتباه در انواع مدل های  فروش   و توزیع

–    ۱۰ تکنیک خلاق جذب مشتریان در مدل فروش و توزیع

–    دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها

–    تکنیک های مدل فروش تلفنی

–    پیگیری و ارزیابی مدل فروش

–    جلوگیری از حیله گری های مدل فروش و ویزیت در سرپرستی مدل فروش

–    چاشنی های مدل فروش

–    مدل فروش خلاق

کارگاه  –    کارگاه اجرای و کاربردی استراتژی های مدل فروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی

این  دوره در ۲۴ ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد

استاد : علی خویه

www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

cust

مشاور و مجری شرکت های پخش و توزیع معتبر ایران، مدرس دانشگاه، اولین مولف و مترجم کتاب مدیریت استراتژیک توزیع و پخش، با بیش از ۱۸ سال تجربه اجرایی، عضو انجمن های ملی و بین المللی،

مراحل گام وبه گام راه اندازی و استقرار سیستم پخش و فروش مویرگی در تهران و شهرستان ها

فاز یک راه اندازی و استقرار شرکت پخش توزیع  و فروش مویرگی

۱-    بررسی شرایط بازار

۲-    تحقیقات بازاریابی

۳-    تحقیقات بازارسنجی و رفتار مصرف کننده

۴-    بررسی مشتریان

۵-    بررسی رقبا

۶-    بررسی توانمندی ها و نقاط ضعف سازمان

۷-    گزارش تحلیلی بازار

فاز دوم راه اندازی و استقرار پخش و فروش مویرگی

۱-    تعیین منابع مورد نیاز

۲-    تعیین ساختار

۳-    تهیه دفتر محل کار پارتیشن بندی

۴-    دکوراسیون ویترین و تابلوها

۵-    تجهیزات انبارداری

۶-    تجهیزات لجستیک

۷-    مصاحبه انتخاب و انتصاب افراد به سمت های اصلی

فاز سوم راه اندازی شرکت پخش و فروش مویرگی درتهران و شهرستان ها

توسط علی خویه با بیش از ۱۸ سال تجربه اجرایی مدرس دانشگاه مولف و مترجم کتاب مدیریت استراتژیک توزیع و پخش ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸

۱-    پیش فعالیت های ستادی و صفی

۲-    تهیه لیست قیمت و قیمت گذاری

۳-    تدوین آیین نامه های فروش

۴-    اجزای آیین نامه فروش

۵-    آیین نامه های انضباطی و سازمانی

۶-    استخدام نیروهای مورد نیاز

۷-    آیین نامه پورسانت

۸-    آیین نامه هدف گذاری

۹-    مصاحبه نیروهای فروشنده حضوری تلفنی ویزیتور

۱۰-ضمانت نامه ها و شرح وظایف

۱۱-آموزش نیروها

۱۲-مسیر بندی و مهندسی تور ویزیت

۱۳-تهیه فرم های اداری فرم سفارش کالا برگ فاکتور قرارداد

۱۴-تهیه دستگاه های هند هلد و سفارش گیری دیجیتالی

۱۵-تهیه سخت افزارهای پخش توزیع و فروش مویرگی

۱۶-تهیه نرم افزارهای پخش توزیع و فروش مویرگی

۱۷-تهیه کاتالوگ های سفارش همراه با لیست قیمت

۱۸-تهیه ملزومات ویزیتورها

۱۹-تهیه امکانات حسابداری و مالی

۲۰-آماده کردن انبار و امکانات انبار

۲۱-برنامه ریزی تولید توزیع و فروش

۲۲-تهیه حواله های مختلف

فاز پنجم راه اندازی سیستم فروش مویرگی شرکت پخش و فروش مویرگی

10

علی خویه مشاور و مجری  شرکت های پخش و توزیع  www.

۱-    تعیین منطقه و محل مراجعه بازاریابان و فروشندگان حضوری

۲-    بخش بندی بازار و مسیر بندی تور ویزیت

۳-    گردآوری اطلاعا مشتریان

۴-    کنترل اعتبار مشتری

۵-    رسیدگی به مرجوعیان

۶-    شیوه های تسویه حساب

۷-    سیستم رضایت سنجی مشتریان

۸-    شاخص های وفادارسازی مشتریان

۹-    مهندسی فروش در شرکت های پخش

۱۰-ارایه گزارشات فروش

۱۱-تهیه گزارشات فروش

۱۲-گزارشات ارزیابی

۱۳-گزارشات مقایسه ای

۱۴-گزارشات تعیین وضعیت سیستم فروش

۱۵-هزینه های اولیه راه اندازی کانال فروش مویرگی

۱۶-سیستم کدگذاری مشتریان

۱۷-بهینه سازی فروش ویرگی

۱۸-برنامه های انگیزشی در شرکت های پخش و توزیع و فروش مویرگی

۱۹-برنامه های انگیزشی مقایسه ای

۲۰-برنامه های انگیزشی ارتقایی و …

سایر دوره ها

ردیف نام دوره استاد
۱ اصول بازاریابی  علی خویه
۲ اصول و فنون مذاکرات حرفه ای  علی خویه
۳ اصول خرده و عمده فروشی

 

 علی خویه
۴ بازاریابی و فروش تلفنی

 

 علی خویه
۵ اصول گزارش نویسی و جمع آوری اطلاعات بازار

 

 علی خویه
۶ مدیریت منطقه ویزیت

 

 علی خویه
۷ اصول شناسایی و تحلیل رفتار مصرف کننده  علی خویه
۸ پخش و لجستیک  علی خویه
۹ بازاریابی و فروش بین المللی  علی خویه
۱۰ روانشناسی ارتباط با مشتری  
۱۱ مدیریت زمان  علی خویه
۱۲ روانشناسی  تکنیک های تخفیف در فروش  علی خویه
۱۳ روش های طبقه بندی مشتریان و روش های جذب مشتریان از دست رفته

 

  علی خویه
۱۴ هدف گذاری فروش  علی خویه
۱۵ مراحل فروش  علی خویه
۱۶ اصول و مهارت های کار تیمی   علی خویه
۱۷ روش های خلاقیت و نوآوری در فروش

 

 علی خویه
۱۸ تحلیل رفتار فروش رقبا  علی خویه
۱۹ مدیریت هوش هیجانی در کار   علی خویه
۲۰ ویزیت مویرگی  علی خویه
۲۱ تکنیک های بازارگرمی و فضاسازی فروش  علی خویه
۲۲ مهارت های دفاع کلامی در فروش و زبان بدن  علی خویه
۲۳ راه کارهای ویزیت در شرایط سخت و کسادی بازار

علی خویه استاد دانشگاه، مشاور، محقق و مدرس در زمینه های مدیریت،بازاریابی، فروش، برندسازی، تبلیغات، اصول و فنون مذاکره با ۱۸ سال تجربه ی احرایی موفق تالیف و ترجمه ۱۲ عنوان کتاب تخصصی و مرجع

اجرای پروژه های QS ، بازاریابی، مدیریت و مهندسی فروش، برندینگ و تبلیغات، باشگاه مشتریان و CRM، دپارتمان بازاریابی، توزیع و پخش و فروش مویرگی، اجرای جشنواره های فروش، پیاده سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی، استقرار فرآیند های فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش، اجرای ساده ترین و مناسب ترین روش های فروش و بازاریابی در جهت ارتقا فروش و رضایت مشتری، بهبود عملکرد تیم فروش و بازاریابی، ایجاد واحد CRM، استخدام و بکارگیری منابع انسانی مناسب و اثر بخش با متدهای روز دنیا و آموزش و استقرار آنها در سازمان،تحقیقات بازار و بازاریابی، بازارشناسی و بازارسنجی، منابع انسانی، رفتار مصرف کننده، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روانشناسی فروش،مشاوره در حوزه های مدیریت، QS، بازاریابی، فروش، تبلیغات و ارتباطات، راهکارهای افزایش فروش

 
کانال تلگرام بازاریابی و برندسازی کانال تلگرام آکادمی مذاکره کانال آموزش اصول و فنون مذاکره - فن بیان و زبان بدن کانال تلگرام انجمن برند ایران - آموزش برندسازی، روش های برندسازی  

درباره علی خویه

علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….

پاسخی بنویسید

ایمیل شما منتشر نمی شود.

*

x

این مطلب را نیز بخوانید

customer-care

مدیریت فروش مویرگی

مدیریت فروش مویرگی توزیع و فروش مویرگی مدیریت استراتژیک توزیع و پخش ...