موانع فروش مثبت
وجود قلمرو حکومتی بین افراد به این معنی که هر یک از افراد و گروه ها حیطه کاری خود را به منزله ی قلمرو امپراتوری شخصی خود تلقی نماید و مانع پیگیری و اجرای ایده های نو سایرین گردد.
۱- عدم تشویق و حمایت از پیشتازان و حامیان نوآوری
۲- نپذیرفتن ریسک شکست و اشتباه های کارکنان به عنوان مسئله ی اجتناب ناپذیر در پروسه ی نوآوری
۳- دسترسی نداشتن به منابع امکانات و تجهیزات
۴- نداشتن وقت آزاد برای فکر کردن درباره ایده ی نو
۵- دست به دست گرداندن پیشنهادها و ایده های نو برای اخذ تایید
۶- پاسخ ندادن سریع به ایده ها و پیشنهاد های جدید و فقدان سیستم پیشنهادهاای بی نام
۷- عدم اطمینان از سرقت ایده ها
۸-عدم آگاهی از معیارهای ادذیابی ایده های نو
۹- ناآگاهی کارکنان نسبت به توقع و اانتظار مدیریت از خلاقیت تک تک افراد
۱۰- انزوای مدیریت ارشد
۱۱- دسترسی نداشتن به اطلاعات موثق شفاف مرتبط و به موقع
۱۲- ساختارر مکانیکی
۱۳- افق زمانی کوتاه مدت برای سودآوری
۱۴- فقدان سیستم پاداش و پیشنهاد های اثر بخش و سریع
۱۵-تعارض تنش و نارضایتی کارکنان
۱۶- ارتباط نداشتن و همکاری نکردن واحد تحقیق و توسعه با مشتری و تحقیقات بالاتر
۱۷-دلگرمی زیاد از حد مدیریت
۱۸- اعتقاد به اینکه نوآوری به راحتی بدست می آید
۱۹- مبارزات و سیاست بازی های سازمانی
۲۰- اطلاعات بیش از حد
۲۱- فقدان دورنمای مشترک نسبت به نوآوری
برچسب گذاری شده با :ارتباط با مشتری اشتباهات فروش افزایش مشتری با مشتری چطور رفتار کنیم بازاریابی بازاریابی کالا بازخورد مشتری بازرگانی برند برند سازی برند سازی کالا برندسازی برندینگ تبلیغات تجارت تحقیقات بازاریابی جذب مشتری جذب مشتریان خدمت به مشتری دوره های آموزشی دوره های آموزشی برندینگ دوره های آموزشی جذب مشتری دوره های آموزشی فروش دوره های آموزشی فروشگاهی دوره های بازاریابی راه های افزایش فروش رشد برند روانشناسی ارتباط با مشتریان روانشناسی فروش روش های فروش روغن شستشو سخنران بازاریابی سخنران فروش سوالات مشتری علی خویه فروش فروش مویرگی فروش و بازاریابی مدیریت مدیریت ارتباط با مشتری مدیریت ارتباط با مشتری CRM مدیریت استراتژیک بازار مدیریت برند مدیریت فروش مذاکره مشاور مشاور crm مشاور بازاریابی مشاور برند مشاور برند آموزش مشاور برندینگ مشاور خرده فروش مشاور شرکت پخش مشاور فروش مشاور فروش مویرگی مشاور مدیریت مشاوره و اجرای مهندسی کانال های توزیع مشتری مشتری شناسی مشتری مداری مشتری مداری و مشتری مداری و CRM مشتری مداری و CRM آموزش مشتری مداری و CRM افزایش مشتری مشتریمداری مقالات CRM مقالات CRM آموزش مقالات CRM بازاریابی مقالات بازاریابی مقالات فروش مقالات فروش آموزش کاربردی مذاکره مقالات فروش آموزشگاه مقالات مدیریت افزایش مشتری مقالات و مطالب افزایش مشتریان مقاله مهندسی فروش مویرگی هایپرمارکت و روانشناسی ارتباط با مشتری crm و روانشناسی ارتباط با مشتری افزایش مشتری وفادارسازی مشتریان