برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما

موانع فروش

موانع فروش مثبت
وجود قلمرو حکومتی بین افراد به این معنی که هر یک از افراد و گروه ها حیطه کاری خود را به منزله ی قلمرو امپراتوری شخصی خود تلقی نماید و مانع پیگیری و اجرای ایده های نو سایرین گردد.
۱- عدم تشویق و حمایت از پیشتازان و حامیان نوآوری
۲- نپذیرفتن ریسک شکست و اشتباه های کارکنان به عنوان مسئله ی اجتناب ناپذیر در پروسه ی نوآوری
۳- دسترسی نداشتن به منابع امکانات و تجهیزات
۴- نداشتن وقت آزاد برای فکر کردن درباره ایده ی نو
۵- دست به دست گرداندن پیشنهادها و ایده های نو برای اخذ تایید
۶- پاسخ ندادن سریع به ایده ها و پیشنهاد های جدید و فقدان سیستم پیشنهادهاای بی نام
۷- عدم اطمینان از سرقت ایده ها
۸-عدم آگاهی از معیارهای ادذیابی ایده های نو
۹- ناآگاهی کارکنان نسبت به توقع و اانتظار مدیریت از خلاقیت تک تک افراد
۱۰- انزوای مدیریت ارشد
۱۱- دسترسی نداشتن به اطلاعات موثق شفاف مرتبط و به موقع
۱۲- ساختارر مکانیکی
۱۳- افق زمانی کوتاه مدت برای سودآوری
۱۴- فقدان سیستم پاداش و پیشنهاد های اثر بخش و سریع
۱۵-تعارض تنش و نارضایتی کارکنان
۱۶- ارتباط نداشتن و همکاری نکردن واحد تحقیق و توسعه با مشتری و تحقیقات بالاتر
۱۷-دلگرمی زیاد از حد مدیریت
۱۸- اعتقاد به اینکه نوآوری به راحتی بدست می آید
۱۹- مبارزات و سیاست بازی های سازمانی
۲۰- اطلاعات بیش از حد
۲۱- فقدان دورنمای مشترک نسبت به نوآوری

درباره مشاور فروش و بازاریابی

علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….

پاسخی بنویسید

ایمیل شما منتشر نمی شود.

*

code

x

این مطلب را نیز بخوانید

۴ ویژگی موفق ترین فروشندگان دنیا

یک فروشنده اگر چهار ویژگی زیر را داشته باشد شرایط موفقیت گام ...