برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما

نکاتی مهم در مورد شرکت های بزرگ و موفق جهان

نکاتی مهم در مورد برنامه های علمی و آموزشی در شرکت های بزرگ و موفق جهان
⭕️ در شرکت وال مارت، حضور در کنفرانسها، همایشها و فعالیتهای بین المللی و منطقه ای جزء وظایف مدیران است.

⭕️ شرکت موتورولا آموزشهای خود را به گونه ای ارائه میدهد که کارکنان میتوانند آنها را به تلفن همراه خود منتقل و مشاهده کنند.

⭕️ شرکت آمازون جایزه ای را به صورت سالیانه برای تجربیات کارکنان ایجاد کرده است تا تجربیات کارکنان مستندسازی و تسهیم شود.

⭕️ شرکت آی بی ام از روش گردش شغلی برای آموزش استفاده میکند.

⭕️ شرکت بوئینگ ۱۰۰ درصد هزینه های تحصیلی افراد را پرداخت میکند؛ چه با شغل فرد مرتبط باشد چه نباشد.

⭕️ شرکت مک دونالد از سال ۱۹۶۱ دانشگاه همبرگر را ایجاد کرده است که تاکنون ۸۰ هزار مدیر در آنجا آموزش دیده اند.

⭕️ شرکت کونولوفیلیپس بخشی از آموزش خود را در حین برنامه دوچرخه سواری هفتگی خود ارائه میکند.

⭕️ در شرکت اینتل، هر فرد میتواند در سال در شش دوره آموزشی به صورت ۱۰۰ درصد رایگان شرکت کند و همه هزینه های جانبی آموزش را نیز شرکت پرداخت میکند.

از نظر مدیران فرهیخته, مهمترین نکته جهت رشد و پیشرفت فردی و سازمانی چیست؟

درباره مشاور فروش و بازاریابی

علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….

پاسخی بنویسید

ایمیل شما منتشر نمی شود.

x

این مطلب را نیز بخوانید

مشاوره و آموزش به دوستان فرانسوی

    مدیریت ومهندسی فروشگاه و فروشگاه داری. مدیران و پرسنل فروشگاه ...