برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما
آموزش و مشاوره به دوستان فرانسوی

مشاوره و آموزش به دوستان فرانسوی

 

 

مدیریت ومهندسی فروشگاه و فروشگاه داری. مدیران و پرسنل فروشگاه ها و مراکز خرید و مجتمع های تجاری, [۰۶.۰۱.۱۸ ۱۰:۲۴] [Forwarded from مدیریت ومهندسی فروشگاه و فروشگاه داری. مدیران و پرسنل فروشگاه ها و مراکز خرید و مجتمع های تجاری] دپارتمان استور چیست؟
Www.drmall.ir
یک دپارتمان استور به طور معمول محصولات متنوعی از جمله پوشاک، لوازم ورزشی، لوازم آرایشی، مبلمان، لوازم‌خانگی، اسباب‌بازی، محصولات بهداشتی و حتی لوازم نقاشی و ابزارآلات به فروش می‌رسد، همچنین علاوه بر موارد ذکرشده مواد خوراکی، کتاب، جواهرات، لوازم‌برقی، لوازم‌التحریر، تجهیزات عکاسی، محصولات کودکان و نیز لوازم نگهداری حیوانات خانگی نیز یافت می‌شود. همچنین دپارتمان استورهای برجسته شامل دپارتمان حراج نیز هستند. دپارتمان استورها به‌طور معمول قسمتی از زنجیره خرده فروشگاه‌هایی هستند که در یک یا چند کشور واقع شده‌اند.

دپارتمان استورها از نیمه دوم قرن نوزدهم پا به عرصه اقتصاد و جامعه گذاشتند. این فروشگاه‌های بزرگ نه تنها کسب و کار را تحت تأثیر قرار دادند، بلکه بسیاری دیگر از کارکردهای جامعه از جمله تکنولوژی و شیوه‌های مدیریت را نیز متحول کردند. شبکه فروشگاهای بزرگ، شبکه‌های توزیع فرادستی و عمده فروشی را تغییر دادند و انقلابی در خرده‌فروشی به پا کردند.
https://telegram.me/drmall
از دیگر مفاهیمی که این فروشگاه‌ها تغییر داده یا به‌وجود می‌آورند می‌توان به مواردی همچون تجربه خرید، دسترسی و دسته‌بندی کالاها، سیاست‌های اعتباری، اطلاع‌رسانی قیمت‌ها، تکنیک‌های گسترش کسب و کار و ایجاد تکنیک‌های مدیریت بر پایه فرآیند کنترل موجودی اشاره کرد.
ادامه مطلب در
Www.hypermarketing.ir
Www.drmall.ir
کانال پرسنل و مدیران فروشگاه ها. دپارتمان استور ها. مال ها. مراکز خرید. مجتمع های چند منظوره.

https://telegram.me/drmall

مدیریت ومهندسی فروشگاه و فروشگاه داری. مدیران و پرسنل فروشگاه ها و مراکز خرید و مجتمع های تجاری, [۰۶.۰۱.۱۸ ۱۰:۲۴] [Forwarded from مدیریت ومهندسی فروشگاه و فروشگاه داری. مدیران و پرسنل فروشگاه ها و مراکز خرید و مجتمع های تجاری] دپارتمان استور چیست ؟ (۲)
Www.khooyeh.ir
Www.drmall.ir
دپارتمان استورها و مال ها به ابزاری برای تولید انبوه تبدیل و از سویی به دنبال اعلام موجودیت آن‌ها بسیاری از آسمان‌خراش‌ها بنا شدند. گزاف نیست اگر بگوییم که شهرهای نیویورک و شیکاگو به‌واسطه این فروشگاه‌ها توسعه یافته و معروف شده‌اند.
https://telegram.me/drmall
مهم‌ترین خصوصیت دپارتمان‌استورها، خرید تمام نیازمندی‌ها زیر یک سقف برابر با صرفه‌جویی در زمان و هزینه است که تسهیلات و جذابیت بیشتری را هم به همراه دارد.

نکته قابل توجه دیگر این است که خرید فرآیندی است که معمولاً توسط افراد خانواده صورت می‌پذیرد. این نکته از آن جهت قابل توجه است که معمولاً افراد مختلف در موارد گوناگون به لحاظ روحی و جسمی دچار خستگی هستند و یا خرید برایشان جذابیت ندارد؛ تقریباً در تمام دپارتمان استورهای دنیا چه آن‌ها که دارای طبقات متعدد هستند و چه آن‌ها که صرفاً در یک طبقه محصور هستند حداقل یک مکان با چند صندلی برای استراحت و صرف موادغذایی و انواع نوشیدنی تعبیه شده است تا حین خرید از خستگی مشتریان بکاهد.
https://telegram.me/drmall
موفقیت یک دپارتمان استور در فراهم‌آوردن تسهیلات و جذابیت بیشتر برای مشتریان است. این تسهیلات در درجه اول با عنایت به مشکلات دسترسی مطرح است؛ لذا یکی از نکات اصلی در مکان‌یابی و طراحی دپارتمان استورها سهولت دسترسی شهری و سهولت دسترسی داخلی فروشگاه‌هاست. در این زمینه توجه به تحولات شهری نیز نکته قابل تاملی است.
Www.branddoctor.ir
Www.marketingdoctor.ir
کانال فروشگاه داران. مدیران و پرسنل فروشگاه های زنجیره ای. مال ها. مراکز خرید. دپارتمان استورها. مجتمع های تجاری چند منظوره
https://telegram.me/drmall

درباره مشاور فروش و بازاریابی

علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….

پاسخی بنویسید

ایمیل شما منتشر نمی شود.

x

این مطلب را نیز بخوانید

همگی خانم و آقای مدیر هستیم!

  مدیریت مفهومی است که بسیاری آن را به اشتباه تنها متعلق ...