برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما
shopping khooyeh (5)

آسیب شناسی برند BRAND (چک لیست معاینه فنی برند ، کلینیک برند)

آسیب شناسی برند BRAND (چک لیست معاینه فنی برند ، کلینیک برند)

به نام خدا

چک لیست معاینه فنی برند BRAND

کلینیک برند

تهیه تالیف و گرآوری: علی خویه (مشاور برند)  –

www.khooyeh.ir

علی خویه  ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ – www.ibma.ir – ریاست انجمن برند ایران.

مدرس دانشگاه، مولف و مترجم کتاب مدیریت و مهندسی برند، عضو انجمن برند اروپا AIM ، ریاست انجمن برند ایران، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی، دارای ۱۶ سال تجربه اجرایی، سخنران برتر ده ها سمینار ملی و بین المللی، عضو انجمن های معتبر بین المللی، مشاور و مدرس بیش از صدها کارخانه و برند معتبر در خاورمیانه، مولف و مترجم چندین کتاب پرفروش کشور، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح کشور، مجری بیش از صدها پروژه برندینگ، مهندسی فروش، بازاریابی، ایزو، تبلیغات و … در سراسر کشور، مدرس برتر چندین دانشگاه و موسسه آموزش عالی در کشور و …..

این برنامه برگرفته از کتاب

  Thomas C.O Guinn, Cris T. Allen , Richard J. semenik, advertising and integrated brand promotion/ THOMSON

و ترجمه و بازگردانی یکی از کارگاه های آقای گواین  در یکی از کلاسهایش می باشد.

یکی از مهمترین مسائل یک نام و نشان تجاری بازشناسی آن و سپس بازآفرینی یا تعمیر برند می باشد در ادامه چک لیست کوچکی ارایه شده است که می توانید با ارزیابی موقعیت کنونی برند خود ابزارهای فنی و اجرایی جهت بهبود و پیشبرد برند خود انجام دهید.

نام برند خود را اینجا بنویسید و لوگوی آن را نیز کنار آن قرار دهید

نام برند

لوگو و آرم

اگر برند شما یکی از ضعف های زیر را دارد برنامه های روبرو را انجام دهید

کارکنان علاقه ای به برندی که در آن کار می کنند ندارند؟

نشانه ها

کارکنان از پوشیدن لباس های سازمانی و زدن آرم به سینه و لباس خود لذت نمی برند

مهمانی کارکنان

جشن کارکنان

کارکنان از کار و مشتری فرار می کنند

تقویت هسته مرکزی

تغییر سیستم استخدام

کارکنان سعی می کنند زود تعطیل کنند

ارزیابی سیستم انگیزه

اشتباهات کارکنان زیاد است

کاهش شایعه ها

ارزیابی

ضعف دیدگاه مدیریتی به برند

ارتقا مدیریتی

مشتریان برند شما را دوست ندارند

نشانه ها

محصول شما بی کیفیت می باشد

کنترل کیفیت

برند شما خریدار ندارد

سمپلینگ

ارتباطی بین برند و محصول وجود ندارد

بسته بندی

محصول شما به فروش نمی رسد

تبلیغات اثربخش

برند برای مشتریان ارزش آفرینی نمی کند

مشارکت مشتریان

مسابقه جوایز

روابط عمومی

رقبای برند شما در بازار زیاد هستند

نشانه ها

شبیه برند شما زیاد است

تمایز نشان ایجاد کنید

شبیه محصول شما زیاد است

خلاقیت در محصول

زیبایی لوگو نشان شما کم می باشد و مشتریان از لوگوی شما نفرت داشته و فرار می کنند

نشانه ها

نشان شما رنگ و لعاب ندارد

استانداردسازی رنگ

نشان شما گرافیک ندارد

طراحی

لوگو شلوغ است

ساده سازی آرم

نامگذاری خوبی ندارد

تعمیر نام

بی ارتباط است

کتابچه نشریه سایت و ….

ناهمگون می باشد

طراحی مجدد

نارسا می باشد

تقویت طرح

…..

علی خویه- www.ibma.ir – ریاست انجمن برند ایران.

مدرس دانشگاه، مولف و مترجم کتاب مدیریت و مهندسی برند، عضو انجمن برند اروپا AIM ، ریاست انجمن برند ایران، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی، دارای ۱۶ سال تجربه اجرایی، سخنران برتر ده ها سمینار ملی و بین المللی، عضو انجمن های معتبر بین المللی، مشاور و مدرس بیش از صدها کارخانه و برند معتبر در خاورمیانه، مولف و مترجم چندین کتاب پرفروش کشور، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح کشور، مجری بیش از صدها پروژه برندینگ، مهندسی فروش، بازاریابی، ایزو، تبلیغات و … در سراسر کشور، مدرس برتر چندین دانشگاه و موسسه آموزش عالی در کشور و …..

علی خویه استاد دانشگاه، مشاور، محقق و مدرس در زمینه های مدیریت،بازاریابی، فروش، برندسازی، تبلیغات، اصول و فنون مذاکره با ۱۸ سال تجربه ی احرایی موفق تالیف و ترجمه ۱۲ عنوان کتاب تخصصی و مرجع

اجرای پروژه های QS ، بازاریابی، مدیریت و مهندسی فروش، برندینگ و تبلیغات، باشگاه مشتریان و CRM، دپارتمان بازاریابی، توزیع و پخش و فروش مویرگی، اجرای جشنواره های فروش، پیاده سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی، استقرار فرآیند های فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش، اجرای ساده ترین و مناسب ترین روش های فروش و بازاریابی در جهت ارتقا فروش و رضایت مشتری، بهبود عملکرد تیم فروش و بازاریابی، ایجاد واحد CRM، استخدام و بکارگیری منابع انسانی مناسب و اثر بخش با متدهای روز دنیا و آموزش و استقرار آنها در سازمان،تحقیقات بازار و بازاریابی، بازارشناسی و بازارسنجی، منابع انسانی، رفتار مصرف کننده، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روانشناسی فروش،مشاوره در حوزه های مدیریت، QS، بازاریابی، فروش، تبلیغات و ارتباطات، راهکارهای افزایش فروش

 
کانال تلگرام بازاریابی و برندسازی کانال تلگرام آکادمی مذاکره کانال آموزش اصول و فنون مذاکره - فن بیان و زبان بدن کانال تلگرام انجمن برند ایران - آموزش برندسازی، روش های برندسازی  

درباره علی خویه

علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….
x

این مطلب را نیز بخوانید

branding khooyeh

ساخت برند قدرتمند و محبوب

چرا برندسازی می‌کنیم؟   متأسفانه مثال‌های گوناگونی داریم که ما در کشور ...