;”,.
سرجیو زیمن در کتاب ” تبلیغاتی که میشناسید به آخر خط رسیده است” رازهای ناگفته ای از تبلیغات بازگو میکند. او معتقد است بسیاری از روش های تبلیغاتی امروز دیگر موثر نیست. در دنیای پیشرفته ی امروزی با فن اوری های نوین، تبلیغاتی مطلوب خواهد بود که خلاق، متمایر، ارزشمند و سازگار با مخطبان خود باشد.
آیا تبلیغات فقط نشان دادن نام و نشان و شعار در رسانه ها با صرف بودجه های کلان است؟
آیا تکرار پیام یک محصول یا شرکت در رسانه ها ضامن موفقیت است؟
در آنسوی مرزهای دنیای بازاریابی ثابت شده است که ما به چیزهایی بیش از تبلیغات کنونی نیاز داریم.
در کتاب “تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات” به تالیف علی خویه و دکتر احمد روستا سعی شده است اطلاعاتی ارایه گردد تا شما بتوانید تبلیغات برتر و موثر داشته باشید.
در این کتاب شما با مزیت های رقابتی تبلیغات، مفاهیم و مبانی تبلیغات، تکنیک ها ی نوین تبلیغاتی شامل رایانه ای و اینترنتی، تاکتیک ی خلاق در تبلیغات، تاکتیک های مبتنی بر ورزش؛ هنرهای تجسمی ، سینما و ادبیات و ….. آشنا میشوید.
مطالعه این کتاب را به همه دوستان پیشنهاد میکنیم.
۱٫ SERGIO ZEMAN.