برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما

وفاداری به برند

وفاداری به برند:

 

یکی از مهم ترین مسایلی که امروزه مدیران سازمان ها با آن مواجه اند،نحوه درک بهتری از رابطه بین مفاهیم برند و وفاداری مشتری است.وفاداری به برند میتواند از راه عملکرد بالاتر از انتظار خریدار به دست آید،به نحوی که خریدار از ارزشی که کسب کرده است،احساس شگفتی کند و آن ارزش را مافوق انتظارات خود تشخیص دهد.وفاداری به برند نقش به سزایی در  ایجاد منافع بلند مدت برای شرکت ایفا میکند،زیرا مشتریان وفادار به برند شرکت نیاز به فعالیت های ترفیعی کم تری نسبت به دیگر مشتریان دارند.

آن ها با کمال میل حاضرند مبلغ بیشتری را برای کسب مزایا و کیفیت برند مورد علاقه خود بپردازند.از طرفی سازمان ها می توانند سهم بیشتری از بازار را با کمک وفاداری به برند به دست آورند،زیرا مشتریان وفادار به سازمان به طور مکرر برند را خریداری میکنند و در برابر عوامل موقعیتی و تلاش های بازاریابی رقبا ایستادگی می کنند. وفاداری به برند دارای مزایای رقابتی برای شرکت هاست،از جمله: کاهش هزینه های تبلیغاتی وفاداری به برند کنونی مانعی برای ورود رقباست وفاداری به برند،اهرم تجاری برند برای اشغال فضای بیشتری از قفسه های مغازه هاست

درباره مشاور فروش و بازاریابی

علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….

پاسخی بنویسید

ایمیل شما منتشر نمی شود.

x

این مطلب را نیز بخوانید

ایجاد برندی موفق

۹ اقدام در راستای ایجاد برندی موفق بدون تردید مهم ترین دارایی ...