ارجاع، مهمترین کلید فروش
ارجاع، مهمترین کلید فروش است. تا حالا شده است که محصولی را خریده باشید و بعد از خرید، بفهمید چه کلاهی سرتان رفته؟ کافی است فقط یک بار این اتفاق برایتان افتاده باشد تا از آن به بعد، همیشه موقع خرید، به فروشنده شک کنید. این اتفاق برای همه مشتریان– دست کم یک بار- افتاده و بنابراین آنها همیشه شکاکند، چه در ایران و چه در هر جای دیگر دنیا.شما باید به مشتری اطمینان بدهید تا این ترس و شک او از بین برود. بنابراین، نحوه صحبت کردن شما و طرز لباس پوشیدنتان اهمیت پیدا می کند. خوش قول بودنتان مهم می شود و همین طور سایر ویژگی هایی که در واقع، ملاک قضاوت مشتری درباره شخصیت و میزان صداقت شماست.
در این سفر به یکی از رستورانهای تهران رفتم و دیدم حسابی شلوغ است. درباره آن رستوران سوال کردم و به من گفتند که اینجا همیشه همین طور است و همه آن را به دوستان و آشنایانشان معرفی می کنند.
این یعنی عملکرد درست. شما اگر برای مشتری اولتان خوب وقت و انرژی بگذارید، برای مشتری بعدی که یک مشتری ارجاعی است، کافی است یک دهم مشتری قبلی، انرژی بگذارید. )تریسی، برگرفته از سمینار تهران
برچسب گذاری شده با :آموزشگاه ارتباط با مشتری اشتباهات فروش اعتماد مشتری افزایش مشتری اهداف شرکت با مشتری چطور رفتار کنیم بازاریابی بازخورد مشتری تجارت توسعه ی فروش جذب مشتری خدمت به مشتری درک مشتری دوره های آموزشی جذب مشتری دوره های آموزشی فروش دوره های بازاریابی روانشناسی ارتباط با مشتریان رونق کسب و کار سوالات مشتری شفافیت علی خویه فرآیند فروش قوی فرهنگ فروش فروش فروش حرفه ای فروش و بازاریابی فروشگاه مدیریت ارتباط با مشتری CRM مدیریت روابط مشاور بازاریابی مشاور برند مشاور فروش مشتری مشتری شناسی مشتری مداری و CRM مقالات CRM مقالات فروش آموزش مهارت های فروش مهارت های مشتری مداری