عنوان دوره: Retail Management
امروزه به وجود متخصصان خرده فروشی که توانایی لازم در حوزه های تئوری و عملی را دارا باشند احساس می شود ،بنابراین “انجمن مطالعات خرده فروشی” رشته مدیریت خرده فروشی در مقطع کارشناسی ارشد را برگزار می کند که با تحصیل در این رشته می توان به بالاترین سطح از دانش و مهارت های تحلیلی ، تحقیقی و کاربردی لازم دست یافت.
مدرس: علی خویه
مدرس دانشگاه، مولف و مترجم اولین کتاب حوزه پخش و توزیع و مدیریت استراتژیک توزیع و پخش مویرگی، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی، مشاور و مدرس شرکت های پخش و توزیع خاورمیانه، عضو انجمن های معتبر جهانی، با ۱۸ سال تجربه اجرایی در حوزه برند ، بازاریابی و فروش
برخی عناوین دوره:
مقدمه ی مدیریت Introduction to Management
بازاریابی Marketing
محاسبات مالی Financial Calculus
حسابداری عمومی General Accounting
قانون قرارداد ها و الزامات Law of Contracts and Obligations
مدیریت نیروی فروش Sales Force Management
تجارت الکترونیک E-Commerce
اقتصاد ناحیه ای و محلی Regional and Local Economics
کارآفرینی و نوآوری Entrepreneurship and Innovation
لجستیک و توزیع Logistics and Distribution
لجستیک ومدیریت کانال Logistics and Channel Management
زمینه های چند فرهنگی Multicultural Themes
مهارتهای حرفه ای در بازاریابی Professional Skills in Marketing
استراتژی خرده فروشی Retail Strategy
تکنیکهای تحقیق بازاریابی و کاربردها Marketing Research Techniques and Applications
بازاریابی خرده فروشی Retail Marketing
کاربردهای مدیریت خرده فروشی Retail Management Applications
ارزیابی و طراحی تحقیق Research Evaluation and Research Design
مرچندایزینگ و خرید خرده فروشی Retail Buying and Merchandising