ویدئو سمینار فروش حرفه ای، فروش در شرایط بحران،تکنیک های فروش
علی خویه
مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش – بیش از ۱۸سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی
دوره های تخصصی بازاریابی، فروش ، مدیریت ، برندینگ ، تبلیغات و خلاقیت
برای آموزش، بهتر است درست هزینه گردد. همیشه ارگان ها و سازمان ها از اثربخشی آموزش بسیار ناراضی هستند به نظر شما اثربخش ترین آموزش چه نوع آموزشی است که بتواند تغییر در رفتار فردی و گروهی سازمانی داشته باشد و بهره وری یک سازمان را افزایش دهد؟ آقای علی خویه خود یکی از محققین متدهای آموزش می باشد که می توانید مشاوره از ایشان در اجرای اثربخشی مشاوره هاو آموزش های خود از ایشان استفاده نمایید.
علی خویه ، متمایز در شیوه آموزش و اجرا
- آموزش یکی از ارکان اصلی هر سیستم به شمار میرود که کارآیی هر نظام بستگی به آن دارد.
- اما یکی از مشکلات نظام تعلیم و تربیت، مربوط به عدم آشنایی و عدم استفاده از الگوها و روشهای پیشرفته آموزش است.
- آیا تدریس فقط تدریس است؟
- آیا آموزش روشها و الگوهایی دارد؟
- بهترین متد آموزش همراه با اجرا و عملی سازی چیست؟
انواع روش های آموزش رشته های ارتباطات، بازاریابی، فروش و روانشناسی( مراجعه شود به متد های آموزش در بازاریابی فروش ومدیریت علی خویه)
- متد چند وجهی
- الگوی تدریس / الگوی عمومی تدریس
- روش دیداری
- روش نمایشی ( نمایش علمی ) / روش آزمایشی (آزمایشگاهی)
- روش بحث گروهی
- روش ترکیبی
- روش تحلیلی
- روش ترکیبی تحلیلی
- الگوی حل مسأله (problem-solving model)
- الگوی پیش سازمان دهنده (preadvance-organizer model)
- روشهای آموزش انفرادی
- آموزش به وسیله نرم افزار شبیه سازی شده
- شیوه تحقیقی تفسیری
- روش سخنرانی
- رول پلینگ
مراحل اجرای سیستم آموزش در سازمانها، شرکت ها و موسسات:
مشاوره و آسیب شناسی ۲- تهیه متد و متریال تخصصی۳- اجرای آموزش ۴- ارزیابی آموزش
پروژه مهندسی بازاریابی و فروش
استقرار مهندسی فروش
استاد علی خویه ،
مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با ۱۸ سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از ۲۰۰ پروژه در سراسر کشور، مشاور مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازارگانی ایران و….
مشاوره فروش، |
مشاوره راهکارهای افزایش فروش، |
مشاوره مهندسی فروش، |
تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، |
اجرای پروژه های مهندسی فروش، |
راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، |
راه اندازی و استقرار فروشگاه، |
اجرای پروژه های چیدمان فروش، |
تربیت فروشنده و ویزیتور، |
استخدام فروشنده و بازاریاب، |
راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، |
استقرار نرم افزارهای فروش، |
مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، |
فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، |
مشاوره ارتقا فروش، |
مشاوره ترفیع فروش، |
اجرای جشنواره های فروش، |
مشاوره جهت تدوین اهداف فروش و استراتژیهای هدف گذاری در فروش و برنامه های زمانبندی اهداف فروش وبازاریابی |
نظارت بر اجرای برنامهی فروش و بازاریابی، |
تنظیم روش ها و جداول پیش بینی فروش به روشهای حرفه ای و علمی، |
تدوین و ایده پردازی برنامه های افزایش فروش، |
اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی، |
ارائه راهکارهای ارتباطی و تعاملی در جهتسازی سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری وفکر افزاری افزایش فروش، |
استخدام گزینش و مصاحبه با نیروهای فروش، |
به کارگماری نیروهای موثر فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، |
بررسی دلایل کاهش مشتریان و افت فروش ودلایل نارضایتی مشتریان، بررسی دلایل ناکارآمدی نیروهای فروش. |
شناسایی عوامل وفادار نبودن مشتریان و گرایش آنها به رقبا، |
روش های افزایش میزان وفاداری مشتریان وتکنیک های وفادارسازی مشتریان، |
بررسی ویژگی های محیط های مختلف فروش |
تدوین شرح وظایف سطوح مدیریتی و مهندسی فروش، |
پیاده سازی و بهینه سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی در سازمان، |
طراحی تدوین و استقرار فرآیندهای فروش، |
تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش سازمان با هماهنگی مدیران، |
بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روان شناسی فروش، |
تحقیقات رفتار مصرف کنندگان، |
اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی، |
آنالیز دلایل شکست روشهای اجرایی در جذبمشتریان جدید، |
بهبود سطح حفظ مشتری جهت افزایش فروش وایجاد جریان درآمد اضافی، |
ایجاد واحد crm اثربخش و اجرایی در شرکت وسازمان ، |
شناسایی نیازهای مشتریان و جلب اعتماد آنهابرای خرید، |
آموزش تیم فروش در جهت بهبود عملکرد، |
تکنیک های رفتار شناسی و رفتارسنجی مشتریان در فروش، |
طبقه بندی انواع مشتریان و تکنیک های فروش به آنها، |
طراحی و نظارت بر چرخه عملیات فروش،طراحی عملیات ستادی فروش، |
اجرای مناسب ترین وساده ترین روشهای فروش و بازاریابی، |
مشاوره در جهت کاهش هزینه های بازاریابی و فروش |
· مشاوره در زمینه افزایش و بهبود فروش شرکت |
· مشاوره در زمینه بازاریابی بازارسازی بازارسنجی بازارگردی بازارگرمی کلیه محصولات و خدمات شرکت |
· مشاوره در زمینه های مدیریتی به مدیران |
· مشاوره در زمینه منابع انسانی شرکت |
· مشاوره در زمینه پیشرفت و پیشبرد اهداف شرکت |
· مشاوره در زمینه های تبلیغات روابط عمومی برند و پروموشن پلن |
· مشاوره در زمینه مهندسی فروش |
· آسیب شناسی و عارضه یابی شرکت درتمامی زمینه های علمی عملی و تخصصی |
· پیش بینی مسائل آینده شرکت و ارایه مشاورههای لازم جهت آینده شرکت |
· در صورت صلاح دید مدیران مشاوره درزمینه های تخصصی به پرسنل |
· ارایه راهکارهای لازم جهت کنترل و نظارت و پیگیری موارد مختلف به مدیران و پرسنل |
· برنامه ریزی جهت اجرای سیستم های فروش و بازاریابی با کمک مدیران |
· انتقال دانش و تجربیات مختلف به مدیران وپرسنل |
· انتقال مشکلات سازمان به مدیران و ارایه راهکارهایی برای رفع آنها |
· نظارت کامل به کلیه عملیات پروژه های مطرح شده |
· آموزش های لازم به مدیران و پرسنل |
· توانمندسازی مدیران و پرسنل جهت رسیدنبه اهداف شرکت |
· پیگیری و ارایه مشاوره های لازم برای پیشبرد و بهبود شرکت و سازمان |
· اصلاح دیدگاه های اشتباه در سازمان |
· تشکیل یک دپارتمان بازاریابی و فروش حرفهای |
· اصلاح و استقرار نرم افزارها و سختافزارهای لازم برای پیشبرد اهداف شرکت |
· نظارت بر امور استانداردسازی هویتسازمان هویت برند و … |
آسیب شناسی و اصلاح سیستم بازاریابی و فروش |
· بررسی و ارزیابی وضعیت موجود |
· بازبینی و تحلیل فعالیتها و خط مشی بازاریابی |
· بررسی سوابق و مستندات بازاریابی، فروش وتبلیغات |
· تعیین و تحلیل شاخصهای استاندارد بازاریابی و فروش |
· تعیین نقاط قوت و ضعف سیستم بازاریابی |
· شناسایی فرصتها |
· هدف گذاری و برنامه ریزی |
· اجرای برنامه های اصلاحی سیستم بازاریاب |