سمینار تخصصی، کاربردی و کارگروهی
مشتری شناسی، مشتری سازی
در صنعت پخش و توزیع فروش مویرگی تولید کنند گان و وارد کنندگان پخش و توزیع
سبک ها و شیوه های برخورد با مشتریان در صنعت پخش و توزیع و فروش مویرگی
همراه با تکنیک هایی از مهندسی ذهن وان ال پی
با متدهای جدید آموزشی و اساتید مجرب گروهی
هدف از دوره:آشنایی مخاطبان با موثرترین و خلاق ترین تکنیک های ارتباطی با دیگران، ذهن خوانی مشتریان، مشتری شناسی، مشتری سازی، مشتری مداری، روشهایی برای ارتباطات و مهندسی عوامل ارتباطی برای هر چه بهتر شدن ارتباطات فردی، سازمانی و شرکتی
اساتید دوره: علی خویه
مدت زمان سمینار:
برخی از سرفصل های دوره:
- تیپ شناسی مشتریان در صنعت پخش و توزیع و فروش مویرگی
- روانشناسی مشتریان در صنعت پخش و توزیع و فروش مویرگی
- شیوه شناسایی افراد در هنگام ارتباط در صنعت پخش و توزیع و فروش مویرگی
- روش های ارتباط بهتر با افراد در صنعت پخش و توزیع و فروش مویرگی
- انواع مشتریان و روشهای برخورد با آنها
- مشتریان بد اخلاق و شیوه برخورد با آنها
- مشتریان و افراد مغرور و روش برخورد با آنها
- مشتریان و انسان های احساسی و شیوه برخورد با آنها
- مشتریان سردرگم و شیوه برخورد با آنها
- مشتریان با هوش و شیوه برخورد با آنها
- مشتریان یک دنده و شیوه معامله با آنها
- مشتریان پرحرف و روشهای برقراری ارتباط با آنها