برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما

دلایل مهم برای همکاری با یک مشاور بازاریابی و فروش با تجربه

۱۰ دلیل برای اینکه باید یک مشاور بازاریابی را برای کسب و کارمان استخدام کنیم

 

بسیاری از شرکت ها برای رشد اقتصادی و زدن یک رکود اقتصادی تصمیم می گیرند بازاریابی را به عنوان یک اقدام سریع برای صرفه جویی در هزینه ها کاهش دهند. با توجه به این که بیشتر طرح های بازاریابی برای نشان دادن بازگشت قابل ملاحظه ی سرمایه گذاری زمان می گذارند، این واکنش سریع می تواند تا حدودی این موضوع را حل کند. با این حال، این یک دیدگاه کوتاه مدت است و مدیران کسب و کارهای هوشمند می دانند که بازاریابی موثر، کلید موفقیت تجاری است و باید در طول زمان های خوب و بد اقتصادی پایدار باشد.

unnamed1

سرمایه گذاری برای استخدام یک مشاور بازاریابی با تجربه می تواند به سازمان هایی که به منظور ارتقاء محصولات و خدمات خود به طور موثرتر به سود زیادی نیاز دارند کمک کند.

 

۱۰ دلیل برای اینکه باید یک مشاور بازاریابی را برای کسب و کارمان استخدام کنیم

۱-چشم انداز خارجی – هنگامی که شما در کسب و کار خود پایبند هستید با بهره گیری از عمل روزمره آن، می توانید ببینید که چگونه کسب و کار شما توسط بازار خارجی دیده میشود. اما آیا کسانی که خارج از کسب و کار شما هستند، آن را درک می کنند و می دانند که چه چیزی را ارائه می دهید؟ یک مشاور بازاریابی می تواند این چشم انداز خارجی را ارائه دهد و به شما در برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه ای که می خواهید دسترسی پیدا کنید، کمک کند.

 

۲- یک مشاور بازاریابی دیدگاهی خارجی را که در سازمان شما وجود ندارد، به ارمغان می آورد. آنها به وسیله سیاست های داخلی سازمان محدود نمی شوند و به همین ترتیب آنها می توانند به کسب و کار شما برای تعیین اهدافتان و تعریف استراتژی شما کمک کنند و نتیجه کسب و کار شما بهتر و موفقیت امیز خواهد بود.

 

۳- تخصص مقرون به صرفه

یک مشاور بازاریابی می تواند مهارت های خاصی را ارائه دهد که ممکن است برای کسب و کار شما به عنوان یک منبع تمام نشدنی قابل انجام نباشد. کسب و کارهای کوچکتر که ممکن است قادر به خریداری یک بازاریاب سطح بالا نباشند، میتوانند از یک بازاریاب جوان در خانه برای مدیریت کارهای روزمره استفاده کنند و از یک مشاور بازاریابی خارجی برای ارائه تخصص استراتژیک خود به صورت آزادانه استفاده کنند.

 

۴- ازاد کردن زمان

با استفاده از یک مشاور بازاریابی با تجربه برای رسیدگی به نیازهای بازاریابی خود، وقت خود را برای تمرکز بر روی دیگر بخش های کسب و کار آزاد کنید. حرفه ی بازاریابی نیز با این روش کارآمد تر خواهد بود، زیرا این تخصص آنهاست

 

۵- اجتناب از محاکمه و خطا

یک مشاور بازاریابی با تجربه بر روی تعدادی از طرح های مختلف بازاریابی کار می کند و حتما یک درک بسیار خوب برای اینکه چه چیزی برای صنعت شما مفید است و چه چیزی مفید و کارامد نیست، دارد. بهره برداری از این ثروت تجربه باعث می شود تا شما از اتلاف وقت و پول در تمرینات بازاریابی که به نفع کسب و کار شما نیست، جلوگیری شود

 

 

ali khooyeh

 

-۶ یکی از مزایای بزرگ استفاده از یک مشاور بازاریابی خارجی این است که شما هر زمان که احساس نیاز به آن ها کردید از آن ها کمک بگیرید. شما می توانید در زمانی که سرتان شلوغ است از انها کمک بیشتری بگیرید  و زمانیکه نیازهای بازاریابی شما کمی کمتر است از انها کمتر کمک بگیرید. این سطح انعطاف پذیری با یک عضو دائمی از کارکنان بعید است.

 

۷-دوست انتقادی

یک مشاور بازاریابی از شما سوالاتی که دیگران در کسب وکارتان نمیخواهند بپرسند را می پرسد تا تصمیمات بازاریابی وکسب وکار شما را به چالش بکشند. چالش بر وضعیت موجود می تواند منجر به راه های مثبت و کارآمدتر برای انجام کارهایتان شود. مشاور بازاریابی شما همیشه در قلب شما بهترین منافع را برای کسب و کار شما دارد.

 

۸- دسترسی به طیف گسترده ای از اطلاعات کسب و کار مفید

مشاوران بازاریابی با تجربه به علت آنکه با کسب و کارهای گوناگونی کار کرده اند، با شبکه ی وسیعی از صنایع و خدمات آشنایی دارند. آن ها ارتباطات قوی با بسیاری از مدیران صنایع دارند که این به خودی خود می تواند فرصت های جدیدی را برای کسب و کار شما ایجاد کند.

 

 

-۹ یک مربی برای جوانان بازاریاب شما

یک بازاریاب حرفه ای باتجربه می تواند به پشتیبانی و راهنمایی تیم جوانان بازاریاب کمک کند و ممکن است به طور قابل توجهی در افزایش سطح دانش افرادی که تازه کار هستند یا بی تجربه، در بازاریابی کمک کند

 

۱۰- صرفه جویی در هزینه

آیا می توانید مطمئن باشید که هزینه های بازاریابی فعلی شما به شیوه ای مناسب هدایت می شود یا مؤثر است؟ یک متخصص بازاریابی، با تجربه بازاریابی موجود خود بررسی خواهد کرد و ممکن است بتواند فعالیت های جایگزین را پیشنهاد کند که بتواند بازده بیشتری در سرمایه گذاری و  یا کمتر کردن هزینه های آن داشته باشد.

درباره مشاور فروش و بازاریابی

علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….

پاسخی بنویسید

ایمیل شما منتشر نمی شود.

x

این مطلب را نیز بخوانید

دکتر علی خویه مشاور و مدرس مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات

چرا مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات؟ چرا مدیریت فروش و برندسازی املاک و مستغلات

چرا مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات؟ چرا مدیریت فروش و ...