برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما
fj1

دوره های بازاریابی، ارتباطات، فروش، تبلیغات و خلاقیت

دوره هایی آموزشی استاد علی خویه

نام دوره آموزشی دوره های زیرمجموعه کارگاه عملی متد آموزش
ارتباطات فنون ارتباطات موثر
مهندسی ذهن وان ال پی در ارتباطات
ارتباطات بازاریابی یکپارچه( IMC)در کسب وکارها و صنایع تولیدی و خدماتی
روابط عمومی و برنامه های ارتباطی  خلاق با مشتریان
ارتباطات بازاریابی بین الملل
تکنیک های روانشناسانه برای برقراری ارتباطات
 تکنیک های شناسایی افراد در برقراری ارتباطات
موفقیت درارتباطات
سیستم های ترفیع و تشویق در ارتباطات و تجارت بین الملل
مدیریت و برنامه ریزی رسانه – مهندسی رسانه
زبان بدن در ارتباطات بازاریابی و فروش
تکنیک های ارتباطات خلاق
بازاریابی مهندسی بازار
تکنیک ها و شیوه های برخورد با مشتریان ناراضی
روش ها و سیستم های جذب مشتریان از دست رفته
شیوه های تشویق و ترفیع منابع انسانی
انگیزش و مدیریت انگیزه در فروش و بازاریابی
تکنیک های بالا بردن بهره وری نیروهای انسانی
سیستم های کنترل کیفیت و روشهای اجرای آن
بازاریابی املاک و مستغلات
تجارت الکترونیک و روشهای بهبود تجارت الکترونیک
اصول و روش های نامه نگاری و ارتباطات نوشتاری موثر در بازاریابی و فروش
مدیریت تخفیف، تکنیک های تخفیف و روانشناسی تخفیف
تکنیک های قیمت گذاری و روانشناسی قیمت گذاری
مدیریت مشتریان سخت و شیوه های مذاکره با مشتریان سخت
تاکتیک های مذاکره  در شرایط مشکل
مدیریت نمایندگی ها و کانالهای توزیع
مدیریت ارتباط با مشتریان و کار با نرم افزارهای crm
روانشناسی بازاریابی تلفنی
تکنیک های استخدام و تهیه نیروهای انسانی
روشهای انجام تجارت و بازاریابی بین الملل
تکنیک ها و روشهای ویزیتوری
شیوه های مدیریت موانع روانی در نیروهای انسانی سازمانی(زیراب زنی ، خودشیرینی، از زیرکار درفتن و …)
بازاریابی حضوری و روشهای اجرای خلاقانه آنها
بازاریابی اینترنتی
مهندسی ذهن مشتری
فروش مهندسی فروش
تکنیکهای فروش حرفه ای
فروش خلاق
طراحی و چیدمان مناسب فروشگاه و تکنیک های چیدمان اثربخش در فروشگاه
مدیریت فروش بین الملل
تکنیک های پیشبرد فروش و مهندسی فروش در کسب و کارها
تبلیغات تبلیغات خلاق
مهندسی تبلیغات
تکنیکها و تاکتیک های تبلیغات خلاق
سبک ها و مکتب های تبلیغات
مهندسی هوش مصنوعی در تبلیغات و کمپین های هوشمندانه ارتباطی
تبلیغات پست مدرن
مدیریت تبلیغات و شیوه تهیه یک کمپین تبلیغات
تکنیک های تبلیغات خلاق
مدیریت استراتژیک تبلیغات
مدیریت تبلیغات
خلاقیت تکنیک های حل خلاق مسائل
مدیریت خلاقیت و نو آوری
روش های افزایش خلاقیت در نیروهای انسانی
مدیریت محصولات و خدمات خلاقانه
قیمت گذاری خلاق
مشتری‌مداری خلاق
فنون خلاقانه جذب مشتری
بازاریابی تریزی و اصول تریز در بازاریابی
 روش‌های خلاقانه نفوذ به بازارهای فعلی و جدید
کانال های توزیع خلاقانه
دوره کاربردی خلاقیت در منابع انسانی
کارگاه های خلاقیت
خلاقیت در تولید و ارایه محصولات و خدمات
تبلیغات  و بازاریابی تریزی و تکنیک های تریز در تبلیغات خلاق
 

روانشناسی

روانشناسی مشتری
روانشناسی فروش
روانشناسی کالا و خدمات
رفتار مصرف کننده
اصول رفتارشناسی و رفتارسنجی در فروش
بازاریابی و تبلیغات هیپنوتیزمی
اصول و مبانی روانشناسی در بازاریابی و فروش
علی خویه، مدرس دوره های تخصصی مدیریت، بازاریابی، برندینگ، فروش، تبلیغات و مذاکره

علی خویه، مدرس دوره های تخصصی مدیریت، بازاریابی، برندینگ، فروش، تبلیغات و مذاکره

متمایز در شیوه آموزش

  • آموزش یکی از ارکان اصلی هر سیستم به شمار می‌رود که کارآیی هر نظام بستگی به آن دارد.
  • اما یکی از مشکلات نظام تعلیم و تربیت، مربوط به عدم آشنایی و عدم استفاده از الگوها و روش‌های پیشرفته آموزش است.
  • آیا تدریس فقط تدریس است؟
  • آیا آموزش روشها و الگوهایی دارد؟
  • بهترین متد آموزش همراه با اجرا و عملی سازی چیست؟

انواع روش های آموزش رشته های ارتباطات، بازاریابی، فروش و روانشناسی

  • متد چند وجهی
  • الگوی تدریس / الگوی عمومی تدریس
  • روش دیداری
  • روش نمایشی ( نمایش علمی ) / روش آزمایشی (آزمایشگاهی)
  • روش بحث گروهی
  • روش ترکیبی
  • روش تحلیلی
  • روش ترکیبی تحلیلی
  • الگوی حل مسأله (problem-solving model)
  • الگوی پیش سازمان دهنده (preadvance-organizer model)
  • روشهای آموزش انفرادی
  • آموزش به وسیله نرم افزار شبیه سازی شده
  • شیوه تحقیقی تفسیری
  • روش سخنرانی

مراحل اجرای سیستم آموزش خویه فکر آذین در سازمانها، شرکت ها و موسسات:

  • مشاوره و آسیب شناسی ۲- تهیه متد و متریال تخصصی۳- اجرای آموزش ۴- ارزیابی آموزش

 

علی خویه استاد دانشگاه، مشاور، محقق و مدرس در زمینه های مدیریت،بازاریابی، فروش، برندسازی، تبلیغات، اصول و فنون مذاکره با ۱۸ سال تجربه ی احرایی موفق تالیف و ترجمه ۱۲ عنوان کتاب تخصصی و مرجع

اجرای پروژه های QS ، بازاریابی، مدیریت و مهندسی فروش، برندینگ و تبلیغات، باشگاه مشتریان و CRM، دپارتمان بازاریابی، توزیع و پخش و فروش مویرگی، اجرای جشنواره های فروش، پیاده سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی، استقرار فرآیند های فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش، اجرای ساده ترین و مناسب ترین روش های فروش و بازاریابی در جهت ارتقا فروش و رضایت مشتری، بهبود عملکرد تیم فروش و بازاریابی، ایجاد واحد CRM، استخدام و بکارگیری منابع انسانی مناسب و اثر بخش با متدهای روز دنیا و آموزش و استقرار آنها در سازمان،تحقیقات بازار و بازاریابی، بازارشناسی و بازارسنجی، منابع انسانی، رفتار مصرف کننده، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روانشناسی فروش،مشاوره در حوزه های مدیریت، QS، بازاریابی، فروش، تبلیغات و ارتباطات، راهکارهای افزایش فروش

 
کانال تلگرام بازاریابی و برندسازی کانال تلگرام آکادمی مذاکره کانال آموزش اصول و فنون مذاکره - فن بیان و زبان بدن کانال تلگرام انجمن برند ایران - آموزش برندسازی، روش های برندسازی  

درباره علی خویه

علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….

پاسخی بنویسید

ایمیل شما منتشر نمی شود.

*

x

این مطلب را نیز بخوانید

تدریس مدیریت بازاریابی در دانشگاه تهران - دانشجویان ارشد و دکتری

تدریس مدیریت بازاریابی

تدریس مدیریت بازاریابی در دانشگاه تهران  دانشجویان ارشد و دکتری مدرس: علی ...