دوره آموزشی و کارگاه آموزشی مدیریت بازاریابی محصولات تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی بازاریابی محصولات تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش بازاریابی محصولات تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی راهکارهای علمی و عملی در بازاریابی، فروش و تبلیغات صنعت محصولات تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی مدرس : استاد علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ مدرس دانشگاه، مولف ومترجم کتاب مدیریت بازاریابی محصولات تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی ، عضو انجمن های ملی و بینالمللی تخصصی، دارای بیش از ۱۸ سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، مهمان و کارشناس برنامه های ...
ادامه متن »روش و استراتژی مذاکرهکننده
واقعیت این است که اکثر افراد در زمان مذاکره بهگونهای رفتار میکنند که افکار درونیشان بهراحتی قابل شناسایی است و در نتیجه میتوان واکنشها و تصمیمگیریهای بعدیشان را تا حد زیادی پیشبینی کرد، همانطور که یک شطرنجباز حرفهای، هر چقدر هم تلاش کند تا نیت و هدف اصلی از حرکت دادن مهره را پنهان کند، باز هم این امکان وجود دارد که دست او را خواند و فهمید که او چه استراتژی و هدفی را دنبال میکند. بنابراین شما هم میتوانید بر اساس گفتهها و واکنشهای طرف مقابلتان در مذاکره، به تمایلات و استراتژیهای مورد استفاده او پی برده ...
ادامه متن »مدرس تجربی MBA
دورانی از جوانی که به شدت درگیر کارهای اجرایی بودم شبانه روز درگیر مسائل مختلف مدریریت و تصمیم گیری و تصمیم سازی و پیشبرد اهداف استراتژیک برای شرکت ها و کمپانی های بزرگ. اکنون این تجربیات را در کلاس های آموزشی و مشاوره ای خود دراختیار شرکت ها میگذارم البته هنوز هم درگیر کارهای اجرایی هستم و با افتخار خود را دانشجوی اجرا می دانم https://www.instagram.com/p/BRUzp5HBbVR/?taken-by=khooyeh.ir https://www.instagram.com/p/BRUz7fKhfp9/?taken-by=khooyeh.ir دوره MBA از جمله دوره های آموزشی مدیریتی پررونق سالهای اخیر است. دوره MBA بیش از صد سال قدمت دارد؛ اگر چه شکل و سرفصلهای آن به تدریج تغییر کرده است. رشته MBA ...
ادامه متن »آیا باید به تمام خواستههای اسپانسرها تن داد؟
موردکاوی اول: موسسهHealthy Launches یک شرکت غیرانتفاعی در آمریکا است که به حمایت از دانش آموزان بیبضاعت در مناطق فقیرنشین این کشور میپردازد و تغذیه رایگان و سالم در اختیار آنها قرار میدهد. چندی پیش این شرکت دچار کمبود منابع مالی شد و به ناچار از چند اسپانسر درخواست کمک کرد که در نهایت یکی از آنها بهعنوان اسپانسر مالی با شرکت قرارداد بست. اگرچه حجم سرمایهای که آن اسپانسر به شرکت تزریق میکرد قابل توجه و حتی بیش از نیاز کنونی شرکت بود، اما خواستهای از سوی آن اسپانسر مطرح شده بود که هیاتمدیره شرکت را دچار یک دوراهی ...
ادامه متن »مدیریت ورزشی و بازاریابی موفق
دامنه وظایف مدیریت ورزشی و نمایندگیهای بازاریابی بسیار گسترده است و انجام حیطههای زیر در امر بازاریابی بسیار تاثیرگذار است. مدیریت و نمایندگی از سوی مشتریان، بازاریابی و تایید محصول، برگزاری و توسعه رویدادها، مدیریت و بازاریابی رویدادها، نمایندگی ملک و اقدام جهت گرفتن امتیاز، توسعه و تولید تلویزیونی، پاسخ به درخواست حمایت و مشاوره، خدمات میهماننوازی، اجرای برنامههای اجتماعی و مردمی، تحقیق و ارزیابی و برنامهریزی و مدیریت مالی. مدیریت و نمایندگی مشتریان شامل شرکت در مباحثههای مربوط به عقد قراردادها و تصمیمگیری پیرامون اقدامات بازاریابی، برای اداره درآمدهای حقیقی و حقوقی مشتریان است. بازاریابی برای مشتریان شبیه به ...
ادامه متن »مهارتهای لازم برای بهبود مذاکرات در کسب و کار
مهارتهای لازم برای بهبود مذاکرات در کسب و کار مذاکره یک فن خاص در کسب و کار نیست. هر کسی نمیتواند با آن احساس راحتی داشته باشد. دلایل زیادی در این زمینه وجود دارند: چه بسا ترسناک و نگرانکننده باشد اگر بخواهیم چیزی را به ارباب رجوع یا فروشنده بگوییم که او هیچ تمایلی به شنیدن آن حرف ندارد. شاید مسالهای فرهنگی در این مورد وجود دارد، زیرا برخی از فرهنگها ما را به مذاکره ترغیب میکنند، اما برخی دیگر از فرهنگها به فرآیند مذاکره همچون بحث و جدل نگاه میکنند و از آن طفره میروند. ولی برای اینکه ...
ادامه متن »