iso و کنترل کیفیت

مدیریت تحول، مدیریت بحران، مدیریت بهبود سازمانی، مدیریت پیشبرد و توسعه، دکتر علی خویه

دکتر علی خویه مشاور و مربی تغییر بهبود و تحول سازمان و مدیریت

مدیریت تحول، مدیریت بحران، مدیریت بهبود سازمانی، مدیریت پیشبرد و توسعه، مدیریت تغییر و بهبود سازمانی – دکتر علی خویه بهبود، تغییر و پیشبرد سازمان اصول . فرایندها . عملکرد بهبود، تغییر و پیشبرد سازمان چیست؟ بهبود، تغییر و پیشبرد سازمان به چه چیزی می پردازد؟ تغییر و پیشبرد سازمان همانند مدیریت تحول است؟ شرایط لازم برای انجام دادن کار بهبود، تغییر و پیشبرد سازمان  مدلهای اجرای بهبود، تغییر و پیشبرد سازمان برای بهبود تغییر و پیشبرد سازمان و شرکت بهتر است مشاور داخلی داشته باشیم یا خارجی یک سازمان چرا و چه موقع از بهبود، تغییر و پیشبرد سازمان ...

ادامه متن »

مشاور و مشاوره در مدیریت – مدیریت مشاوره – دکتر علی خویه Management consulting

Management consulting دکتر علی خویه مشاور مدیریت

مشاور مدیریت کیست؟ مشاوره مدیریت چیست؟ دکتر علی خویه وقتی که دو کلمه مشاور و مدیریت را می شنوید یا می بینید چه تصوری برای شما ایجاد می شود و چه سوالاتی در ذهن شما ایجاد می شود مشاور مدیریت کیست؟Management consulting مشاوره مدیریت چیست؟ یک مشاور مدیریت چه شرح وظایفی دارد؟ مشاور مدیریت خوب و حرفه ای چه ویژگی هایی دارد؟ مشاور مدیریت و مشاوره مدیریت باید دارای چه مهارت هایی باشد؟ آیا در دانشگاه رشته ای به نام  مشاوره مدیریت وجود دارد؟ شرح خدمات مشاور مدیریت را تشریح کنید؟ برای تربیت مشاور مدیریت باید چه دوره هایی را ...

ادامه متن »

مهندس علی خویه مشاور و مدرس سیستم سازی مدیریت سیستمی

مهندس علی خویه مشاور و مدرس سیستم های مدیریتی، سیستم سازی ،سیستم های کنترل کیفیت ایزو ،سیستم های ضد خطاسازی ،سیستم سازی کسب و کار ،سیستم سازی مدیران

مهندس علی خویه مشاور و مدرس سیستم های مدیریتی، سیستم سازی ،سیستم های کنترل کیفیت ایزو ،سیستم های ضد خطاسازی ،سیستم سازی کسب و کار ،سیستم سازی مدیران سیستم سازی system management by Ali Khooyeh سیستم سازی system management by Ali Khooyeh علی خویه ۵ ساعت قبل تفکر سیستمی, سیستم سازی کسب و کار, کار سیستمی, مدرس سیستم سازی, مدیریت سیستمی, مشاور سیستمی نوشتن دیدگاه ۶ نمایش علی خویه مشاور و مدرس سیستم سازی مدیریت سیستم سازی مشاور و مدرس ایزو کاربردی کارگاه آموزشی سیستم سازی کسب و کار ، مدیریت سیستمی و سیستم سازی شرکت ها، اجرای تفکر سیستمی ...

ادامه متن »

فرآیند مدیریت سازمانی

  رفتار سازمانی موضوع: فرهنگ در رفتار سازمانی     فهرست: بخش اول: فرهنگ و انواع آن *  نقدی گذرا بر سیر تطور و تحول تاریخی فرهنگ   بخش دوم: فرهنگ سازمانی * تعاریف و ویژگی ها * مدل فرهنگ سازمانی شاین * چگونگی، شکل گیری ، تداوم و تغییر فرهنگ سازمانی * فرآیند مدیریت فرهنگ سازمانی * رابطه فرهنگ سازمانی و ساختار اجتماعی سازمان   بخش سوم: فرهنگ در رفتار سازمانی تفاوت ها و تنوع های فرهنگی در سازمان ها *  سازمان های چند ملیتی و مدیریت سازمان های چندفرهنگی *  مدیران بین المللی *  رفتار فرد در یک ...

ادامه متن »

مدیریت نوین و مدیران موفق

مبانی عمومی مدیریت   شناخت بهتر از سازمان و ابعاد آن   شناخت علمی و دقیق تر از مفهوم مدیریت و اصول و کارکردهای مربوط به آن   ایجاد بسترمناسب جهت برگزاری دوره های تخصصی در رابطه با مفاهیم و فنون مختلف مدیریتی   گفتار اول: مفاهیم پایه سازمان و مدیریت     گفتار دوم: کارکرد های اساسی مدیریت گفتار اول: مفاهیم پایه سازمان و مدیریت ب-مدیریت (management) -اهمیت مدیریت -تعریف مدیریت -سطوح مدیریت -مهارتهای مدیریت -نقشهای مدیریت -وظایف مدیریت –مدیریت: علم یاهنر؟ –مدیریت موفق و مؤثر -کارایی / اثربخشی / بهره وری الف- سازمان (organization) -اهمیت سازمان -تعریف سازمان ...

ادامه متن »

روش افزایش اثربخشی سازمان و شرکت

—فرهنگ سازمان —مقدمه: سه رویکرد بنیادی در تعریف ویژگی‌های فرهنگ سازمانی مورد بررسی قرار می‌گیرند و در پایان چگونگی استفاده از فرهنگ سازمانی جهت افزایش اثربخشی سازمان مورد بحث واقع می‌شود. —ماهیت فرهنگ سازمانی در اول سال‌های ۱۹۸۰ فرهنگ سازمان در محور مطالعات رفتار سازمانی قرار گرفت. صدها محقق در این زمینه شروع به تحقیق و مطالعه کردند. کتاب‌های متعددی منتشر شد. نشریات دانشگاهی مشهور، همه شماره‌های خود را به بحث درباره‌ی فرهنگ اختصاص دادند و تقریباً یک شبه، آن دسته از کتاب‌های رفتار سازمانی که فاقد فصلی درباره فرهنگ سازمانی بودند، بلامصرف ماندند. —فرهنگ سازمان چیست؟ در حقیقت، چنین ...

ادامه متن »

نحوه ی ایجاد تغییر و بهبود سازمان و شرکت

تغییر و بهبود سازمانی عوامل محیطی باعث می شوند که مدیران ، برنامه هایی را در جهت ایجاد تغییرات جامع یا فراگیر در سازمان به اجرا در آورند . عواملی که موجب ایجاد تغییر سازمانی می شوند عبارتند از : ماهیت نیروی کار تکنولوژی ضربه های اقتصادی رقابت روند اجتماعی سیاستهای جهانی   تغییراتی که آگاهانه و از قبل برنامه ریزی شده باشد و نوعی اقدام آگاهانه و هدفدار به حساب می آید ، تغییرات برنامه ریزی شده می باشند . این تغییرات توانایی سازمان را با لا می برند و در پی تغییر دادن رفتار کارکنان هستند . تغییرات ...

ادامه متن »

ساختار سازمانی

ساختار سازمانی   ساختار سازمانی چیست ؟ چینش واحد های مختلف  سازمانی جهت پیشبرد اهداف سازمانی هدف این فصل : تاثیر انواع ساختارهای سازمانی روی رفتار و نگرش کارکنان شش عامل مورد مطالعه در ساختار سازمانی به این شرح می باشند ۱- تقسیم کار  ۲- گروهبندی    ۳- زنجیره فرماندهی     ۴- حوره کنترل    ۵- تمرکز    ۶- رسمیت   ۱-  تقسیم کار : خورد کردن یک واحد کاری به اجزاء متعدد و سپردن هرکدام از آنها به یک نفر که دارای مزایای زیر می باشد:     افزایش مهارت کارکنان در همان کار خاص (افزایش سرعت و بهره وری) استفاده بهینه از ...

ادامه متن »

ایزو و مدیریت کیفیت

آشنایی با ایزو و مدیریت کیفیت ۱- تعاریف International Organization for Standardization (ISO) یک فدراسیون جهانی متشکل از مؤسسات استاندارد ملی ۱۴۸ کشور (هر کشور یک نماینده) با مدیریت مرکزی در ژنو که سیستم را هماهنگ می کند. هدف ایزو ارتقای توسعه استاندارد کردن و فعالیتهای مرتبط در جهان با یک نظر که تبادل کالاها و خدمات را آسان نموده و همکاری در یک دایره فعالیت علمی، تکنولوژیکی اقتصادی و عقلانی توسعه نماید. سازمانی غیر دولتی، برخلاف سیستم سازمان ملل اعضای آن نماینده دولتها نیست. ایزو دارای مقامی بین عموم و بخش خصوصی می باشد. در یونانی ISOS یعنی “equal ...

ادامه متن »