کارگاه آموزشی مدیریت نمایندگی ها و کانال های فروش و بازاریابی Drkhooyeh.ir 🟢تکنیک های و روشهای مدیریت، کنترل، ارزیابی و هدایت نمایندگی ها عاملیت ها و کانال های فروش و بازاریابی 🟡 مدرسان دوره: دکتر علی خویه و همکارن Khooyeh.com 📍شرکت ها، برای فروش و توزیع محصولات خود در سراسر کشور اقدام به ایجاد، گزینش و به کار گرفتن نمایندگی، کانال فروش، خدمات پس از فروش و کانال های بازاریابی می نمایند اما بیشتر این شرکت ها در زمینه ارزیابی، کنترل، هدایت و تجزیه و تحلیل این نمایندگی ها، دچار مشکلاتی هستند و بسیاری از این شرکت ها در زمینه افزایش کیفیت وکمیت ...
ادامه متن »۱۴ تکنیک ساده اما موثر برای افزایش فروش
۱۴ تکنیک ساده اما موثر برای افزایش فروش تهیه و تدوین: دکتر علی خویه مشاور و مدرس اجرایی کاربری عملیاتی و با تجربه فروش و بازاریابی منبع: گروه مشاوره مجله فوربس مشاغل زیادی در سراسر جهان به دنبال رازورمز افزایش میزان فروش هستند. این کار آنقدر پردرآمد است که بسیاری از افراد با ارائه راهکار به شرکتها، جهت بهبود میزان فروش ، برای خود، شغل کاملی ایجاد کرده اند. با وجود همه این کمکها، بسیاری از شرکت ها به ندرت میتوانند میزان فروش خود را افزایش دهند. مشاغل گوناگون، ممکن است چندین بار تعاملات خود را با دقت مرور کنند ...
ادامه متن »چرا آموزش و مشاوره در محل کار شما؟
چرا آموزش و مشاوره در محل کار شما؟ Khooyeh.ir Khooyeh.com چرا در حوزه کسب و کار،کوچ،مدیریت، بازاریابی، برندسازی، فروش و مذاکره اینقدر تاکید می کنند که مشاوره و آموزش در محل کار شما انجام گیرد و تاکید دارند که حتما مشاور ومدرس را به محل کار خود دعوت کنید و مسایل مشکلات و آموزش های خود را در محل کار و محیط کار خود دریافت کنید؟چرا شرکت های بزرگ و معتبر بین المللی تمامی آموزش های خود را ضمن خدمت و در محل کار خود انجام می دهند؟ به چند دلیل خیلی ساده صرفه جویی در وقت و هزینه های ...
ادامه متن »کارگاه آموزشی برنامه ریزی فروش مهندسی فروش، مدیریت و مهندسی فروش افزایش فروش
دوره آموزشی برنامه ریزی فروش Khooyeh.ir 🏅کارگاه آموزشی برنامه ریزی فروش تحلیلی عملیاتی کاربردی Marketingdoctor.ir مدیریت و مهندسی فروش و بازاریابی Doctorsales.ir 🏅 فروش یک عامل کمی و کیفی است و آموزش حرفه ای مدیران و کارشناسان ارشد فروش از مهم ترین وظایف هر بنگاه اقتصادی به شمار می آید، چرا که ارتباط مستقیمی با درآمد و سود خالص آن بنگاه اقتصادی دارد؛ در این دوره آموزشی شما با تکنیک های عملی افزایش فروش و ارتقاء سطح فروش به صورت کاربردی آشنا می شوید. Khooyeh.com 🧑🏻🏫نام استاد : جناب آقای دکتر علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ .مدرس دانشگاه. مولف ومترجم ۱۴ عنوان ...
ادامه متن »کتاب مدیریت پورسانت، چرا پورسانت چگونه پورسانت بیماری های پورسانت تدوین پورسانت
دستورالعمل مدل پورسانت و ارزیابی عملکرد نیروهای فروش، پورسانت بازاریابی، پوسانت فروش عنوان سند: دستورالعمل مدل پورسانت و ارزیابی عملکرد نیروهای فروش تهیه: khooyeh.ir آذرماه ۱۳۹۴ هدف: سیستم پاداشدهی استاندارد و به خوبی تعریف شده، باید بتواند منافع شرکت را تامین کند و رضایتمندی نیروهای فروش را ایجاد کند. این سیستم موجب انگیزش نیروهای فروش برای حرکت در راستای اهداف شرکت است و با در نظر گرفتن شاخص های قابل اندازهگیری عملکرد نیروهای فروش را ارزیابی میکند. بدین منظور مدل پاداشدهی جدیدی با ویژگی های برشمرده تدوین شده است. در ادامه نحوه کارکرد مدل در شش بخش به تفصیل بیان ...
ادامه متن »برخی از مطالب تلگرام و اینستاگرام و واتزاپ دکتر علی خویه
به داشتن همراهانی مانند شما افتخار می کنیم جهت دریافت مطالب آموزشی می توانید عضو کانال های تلگرام یا صفحه اینستاگرام ما باشید. اهمیت و ضرورت آموزش در محل شرکت و محل کسب و کار شما متخصصیان و محققان آموزش معتقدند، اثربخش ترین آموزش ها آموزشی است که ضمن خدمت و در محل کار انجام گیرد آنها معتقدند برای اثربخشی بیشتر آموزش ها باید سعی شود تا در حین کار و ضمن خدمت آموزش ها به پرسنل صورت گیرد البته آموزشی که خود مدرس تجربه اجرایی و عملیاتی داشته باشد. اما چرا آموزش د رمحل؟؟ برخی از ویژگی ها و ...
ادامه متن »بازاریابی و فروش اینستاگرامی
به نام خالق هستی بازاریابی و فروش اینستاگرامی اصول مبانی تکنیک ها و روش های بازاریابی و فروش اینستاگرامی اینترنتی و شبکه های مجازی اصول و فنون متقاعد سازی مشتریان در فضای مجازی اصول و فنون فروش و بازاریابی در فضای مجازی به زبان ساده گردآوری: دکتر علی خویه مدرس دانشگاه، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی کاربردی، با ۱۹ سال تجربه اجرایی و حرفه ای، مشاور و مدرس شرکت های معتبر و برند های مشهور دکتر علی خویه Instageram.com/khooyeh.ir ویرایش اول www.khooyeh.com www.khooyeh.ir ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ بسمه تعالی همراهان گرامی با سلام توانا بود هر که ...
ادامه متن »دکتر علی خویه از دغدغه های برندینگ جشنواره فجر می گوید / جشنوارهای که برند نیست
گزارشات و مطالبی از دکتر علی خویه مشاور و مربی در حوزه مدیریت برند برندسازی دکتر برند مشاور برند مدرس برند کانال تلگرام دکتر برند اصول و تکنیک های برندسازی- دکتر برند انجمن برند https://telegram.me/branddoctor صفحه اینستاگرام انجمن برند دکتر برند https://www.instagram.com/anjoman_brand/ دکتر علی خویه از دغدغه های برندینگ جشنواره فجر می گوید / جشنوارهای که برند نیست برای ما که فضاهای بینالمللی زیادی برای نشان دادن هنر خود در حوزه سینما و تئاتر در اختیار نداریم، جشنواره بینالمللی فجر شاید یکی از همان برگ برندههایی باشد که به واسطه پتانسیلش بتوانیم هنر و فرهنگ ایرانیمان را ...
ادامه متن »چرا مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات؟ چرا مدیریت فروش و برندسازی املاک و مستغلات
چرا مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات؟ چرا مدیریت فروش و برندسازی املاک و مستغلات چند سالی که اینجانب در سمت اجرایی تجربه برندسازی مهندسی فروش و بازاریابی املاک را بر عهده داشتم مجموعه تجربیات اینجانب منجر به تالیف کتابی در این حوزه شده که تاکنون سه بار توسط انتشارات دیدار تجدید چاپ شده به نام مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات در ادامه توضیحاتی درباره این کتاب و دوره های آموزشی که ویژه کارگزاران و مشاوران املاک برگزار شده است ارایه می گردد امید است مورد بهره برداری قرار گیرد. این دوره ها قابل برگزاری برای مشاوران ...
ادامه متن »مدیریت تحول، مدیریت بحران، مدیریت بهبود سازمانی، مدیریت پیشبرد و توسعه، دکتر علی خویه
مدیریت تحول، مدیریت بحران، مدیریت بهبود سازمانی، مدیریت پیشبرد و توسعه، مدیریت تغییر و بهبود سازمانی – دکتر علی خویه بهبود، تغییر و پیشبرد سازمان اصول . فرایندها . عملکرد بهبود، تغییر و پیشبرد سازمان چیست؟ بهبود، تغییر و پیشبرد سازمان به چه چیزی می پردازد؟ تغییر و پیشبرد سازمان همانند مدیریت تحول است؟ شرایط لازم برای انجام دادن کار بهبود، تغییر و پیشبرد سازمان مدلهای اجرای بهبود، تغییر و پیشبرد سازمان برای بهبود تغییر و پیشبرد سازمان و شرکت بهتر است مشاور داخلی داشته باشیم یا خارجی یک سازمان چرا و چه موقع از بهبود، تغییر و پیشبرد سازمان ...
ادامه متن »