برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما

روانشناسی فروش و بازاریابی

روانشناسی فروش و بازاریابی (۲۴ ساعت)

مدرسان : آقای علی خویه و خانم فهیمه احمدی

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش – بیش از ۱۸سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …….

 سرفصل ها و برخی از مطالب

 تکنیک های شناسایی افراد مشتریان و  مخاطبان فروش و بازاریابی

نماد ها و نشانه ها  ارتباطات در روانشناسی فروش و بازاریابی

زبان بدن در ارتباطات و فروش و بازاریابی

اصول روانشناسی فروش و بازاریابی

عوامل روانی در بهبود فروش و بازاریابی

عوامل روانی در تهیه رسانه های فروش و بازاریابی

عوامل روانی در بهبود پیام های فروش و بازاریابی

کارگاه آموزشی و اجرایی تهیه یک آگهی و سناریوی تیزر فروش و بازاریابی

انتقال پیام ها و انواع پیام ها در فروش و بازاریابی

پارازیت های ارتباطی در فروش و بازاریابی

موانع روانشناسی در فروش و بازاریابی  و ارتباطات

مشخصه های ان . ال. پی در بازاریابی فروش و بازاریابی  و ارتباطات

ساختار مهندسی ذهن و ان ال پی در فروش و بازاریابی

الف)اعصاب‌و شبکه های عصبی

ب)زبان و زبانشناسی

ج)برنامه‌ریزی روانی مخاطبان

نقش اعصاب و روان  در فروش و بازاریابی

ضمیر خود آگاه و ناخود آگاه در فروش بازاریابی فروش و بازاریابی  و ارتباطات

بازاریابی ، ارتباطات و فروش و بازاریابی  با استفاده از ضمیرناخودآگاه

۱- اصل خود هشیاری ,خود بیداری و اشراف و بصیرت لحظه به لحظه به خود

۲- اصل استفاده از قدرت تمرکز

۳- اصل استفاده از قدرت سوال

۴- اصل استفاده از جملات تاکیدی و تصدیقی مثبت

۵ – اصل تصویر سازی ذهنی

بازاریابی هیپنوتیزمی، فروش و بازاریابی  هیپنوتیزمی

اصول مهندسی ذهن و ان ال پی در فروش بازاریابی فروش و بازاریابی  و ارتباطات

اصل مدلسازی

فرایند مدلسازی

۱-  اصل باورها و  ارزش ها

۲-   اصل پیام های هوشمند(SMART) در فروش بازاریابی فروش و بازاریابی  و ارتباطات

۳-  اصل پیش فرض ها

۴-  اصل چارچوب ها ، قواعد ؛ تکنیکها

۵-  اصل خطوط زمانی

۶-  اصل مدل  TOTE در فروش بازاریابی فروش و بازاریابی  و ارتباطات

۷-  اصل مدل  ROLE در فروش بازاریابی فروش و بازاریابی  و ارتباطات

۸-   اصل مدل متا در فروش بازاریابی فروش و بازاریابی  و ارتباطات

۹-   اصل مدل  Score در فروش بازاریابی فروش و بازاریابی  و ارتباطات

اصول پزشکی ان ال پی در فروش بازاریابی فروش و بازاریابی  و ارتباطات

۱۰- اصل زبان بدن در فروش بازاریابی فروش و بازاریابی  و ارتباطات

۱۱- اصل دی ان ای ان ال پی

 الف) پیام ها، رسانه ها و مخاطبان بصری

ب)پیام ها، رسانه ها و مخاطبان سمعی

 ج – پیام ها، رسانه ها و مخاطبان لمسی

د) پیام ها، رسانه ها و مخاطبان حسابگر ( منطقی- استدلالی )

۱۲-  اصل مدل میلتون

اصول شش ماده ای  فروش و بازاریابی  و ارتباطات در ان ال پی

درباره مشاور فروش و بازاریابی

علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….

پاسخی بنویسید

ایمیل شما منتشر نمی شود.

x

این مطلب را نیز بخوانید

دکتر علی خویه مدرس فروش استاد فروش مشاور فروش و بازاریابی کاربردی اجرایی عملیاتی دکتر علی خویه khooyeh.ir

۱۴ تکنیک ساده اما موثر برای افزایش فروش

۱۴ تکنیک ساده اما موثر برای افزایش فروش تهیه و تدوین: دکتر ...