دوره آموزشی توانمند سازی مدیران ( ویژه مدیران ارشد)
گروه صنعتی گلرنگ
Khooyeh.ir
ردیف | نام دوره | اساتید | سرفصل ها | دستاوردهای دوره |
۴ | آشنایی با مدل تجاری Business model |
آقای دکتر علی خویه، دکتری مدیریت از دانشگاه تهران با ۱۹ سال تجربه اجرایی حرفه ای khooyeh.ir | تقویت مهارت و توانایی تهیه و تدوین مدل و کسب وکار
آشنایی با الگوی مدل کسب و کار(مدل تفکیک شده ،دنباله داریا متنوع ،چند وجهی، مدل باز) |
تقویت نگرش دانش و بینش طراحی تدوین BM
توانایی طراحی مدل کسب و کار برای فعالیت و یا محصول جدید |
آشنایی با دلایل عدم اجرای مدل کسب و کار
آشنایی با موانع تدوین و اجرای مدل های کسب وکار برای محصولات جدید آشنایی با بوم کسب و کار، درک مشتریان، ارزش پیشنهادی، کانال های توزیع، ارتباط با مشتریان، جریان درآمدی ،منابع کلیدی، فعالیت کلیدی، شرکای کلیدی وساختار هزینه همراه با نمونه های عملیاتی و اجرایی |
||||
۵ | آشنایی با مفهوم مدل برنامه ریزی تجاری Business plan |
آقای دکتر علی خویه، دکتری مدیریت از دانشگاه تهران با ۱۹ سال تجربه اجرایی حرفه ای khooyeh.ir | تقویت مهارت برنامه ریزی به صورت کاربردی و اجرایی
آشنایی با مفهوم دوره ساخت و دوره بهره برداری |
تقویت مهارت پیش بینی برنامه ریزی و تصمیم سازی و تصمیم گیری
توانایی تدوین “طرح تجاری” برای کسب و کار جدید |
تدوین روش های اجرایی برنامه ریزی تجاری درواحد و سازمان حوزه مدیر درارتباط با کل مجموعه
طراحی مدل فنی، ظرفیت کارخانه، تعیین ماشین آلات، تکنولوژی و مکان یابی و آرایش کارگاه، برنامه ریزی مواد |
||||
آشنایی با مدل های برنامه ریز تجاری
آشنایی با سیستم های برنامه ریزی تجاری تقویت مهارت سیستم سازی در برنامه ریزی تجاری bp تقویت مهارت تصمیم سازی و تصمیم گیری در مدیریت برنامه ریزی تجاری آشنایی با نرم افزارهای پیش بینی و برنامه ریزی تجاری |
||||
آشنایی کلی با نرم افزار کامفار | ||||
۶ | آشنایی با مفاهیم بنیادین بازاریابی و IMC | آقای دکتر علی خویه، دکتری مدیریت از دانشگاه تهران با ۱۹ سال تجربه اجرایی حرفه ای khooyeh.ir | تقویت مهارت نگرش و بینش بازاریابی بازارسازی بازارشناسی
تقویت مهارت کلیدی بازاریابی نوین و مدرن مفهوم و سابقه تاریخی تولید مبتنی بر مشتری |
توانایی طراحی یک برنامه بازاریابی مدرن و طرح بازاریابی و IMC planبرای شرکت |
آشنایی با مفهوم بخش بندی بازار ،هدفگذاری بازار قیمت: مفهوم،اهمیت،انواع روش های قیمت گذاری محصول: مفهوم ،اهمیت، برندینگ و بسته بندی توزیع: روش های توزیع و نقاط قوت و ضعف هر یک |
||||
تعاریف و مفاهیم IMC پلن در راستای اجرای برنامه های بازاریابی نوین و مدرن
آشنایی با مهارت تدوین و نگارش IMC پلن تقویت مهارت کمپین نویسی برای محصولات جدید و آشنایی با دلایل عدم اجرای کمپین ها درشرکت های بزرگ تقوت مهارت تدوین و نگرش کتابچه برند در ارتباط با کمپین تبلیغات تبلیغات (ارتقا) انواع روش های تبلیغی و کاربردهر یک |
Khooyeh.ir