به نام او که هستی از اوست
اکشن پلن سازمان مهندسی فروش نیکان سازه
تدوین و اجرا: دکتر علی خویه
۲ مرداد ۱۴۰۲
فهرست:
طرح ها و پلن های بازاریابی پروژه های نیکان سازه: ۲
هدف کیفی:
استقرار سازمان مهندسی فروش املاک نیکان سازه به شکل علمی و اجرایی
هدف کمی:
فروش ماهیانه ۱۰۰۰ متر در فاز اول دو ماهه اول و ۲۰۰۰ متر ماهیانه در فاز دوم دو ماه دوم و ۵۰۰۰ متر ماهیانه در فاز سوم سه ماهه سوم
فرایند و روش کار:
ماه اول : گزینش استخدام به کارگیری پرسنل خود نیکان سازه در سازمان مهندسی فروش آموزش های مورد نیاز جهت اصول و فنون مذاکره زبان بدن و تکنیک های متقاعد سازی تا ۸ نفر آموزش افراد حاضر افزایش فروش با امکانات موجود
ماه دوم: تنظیم ساختار سازمان مناسب پرزنت شرح وظایف چیدمان منابع انسانی همرا به تحیقیقات بازار و طبقه بندی اطلاعات جهت اجرای طرح های بازاریابی
ماه سوم: اجرای طرح های بازاریابی و برنامه های بازاریابی و مهندسی فروش به ترتیب اولویت زیر
طرح ها و پلن های بازاریابی پروژه های نیکان سازه:
بازاریابی برند (Brand marketing)برند سازی پروژه ها
بازاریابی و فروش مرکز تماس (Call center marketing)
بازاریابی و فروش از طریق مشاهیر و چهره های شناخته شده (Celebrity marketing)
بازاریابی و فروش از طریق کانال (Channel marketing)
بازاریابی محدوده ی نزدیک (Close range marketing [CRM])
بازاریابی پیامکی (SMS Marketing)
بازاریابی بالای خط (Above the line [ATL] marketing)
بازاریابی اکتسابی (Acquisition marketing)
بازاریابی همکاری در فروش (Affiliate marketing)
بازاریابی پیوسته (Affinity marketing)
بازاریابی چابک (Agile marketing)
بازاریابی کمینی (Ambush marketing)
بازاریابی رفتاری (Behavioral marketing)
بازاریابی زیر خط (Below the line [BTL] marketing)
بازاریابی از طریق تولید محتوا (Content marketing)
بازاریابی متقابل رسانه ای (Cross media marketing)
بازاریابی فرهنگی (Cultural marketing)
ماه چهارم:
استقرار سیستم نرم افزاری مهندسی فروش و CRM جهت بهبود و ارتقا و افزایش فروش
بودجه مورد نیاز:
با تشکر
دکتر علی خویه
https://realestatemarketing.blog.ir/