دایره المعارف تکنیک های و روشهای فروش و بازاریابی
انواع فروش و بازاریابی، تکنیک های فروش و بازاریابی، روش های فروش و بازاریابی
- فروش و بازاریابی اخلاقی Ethical Marketing : فروش و بازاریابی اخلاقی بهمنظور انجام مسئولیتهای اجتماعی و اخلاقی
- فروش و بازاریابی رویدادی Event Marketing : به راه انداختن رویدادی مثل ، کنفرانسها ، سمینارها و فستیوالها
- فروش و بازاریابی اعزامی Expeditionary Marketing : رفتن به بازارهای جدید قبل از رقبای دیگر
- فروش و بازاریابی تجربی Experiential Marketing : باعث ایجاد تعاملات حسی با برندها میشود
- فروش و بازاریابی فیس-بوک Face-book Marketing : فروش و بازاریابی از طریق فیسبوک و بر روی فیسبوک
- فروش و بازاریابی رشتهای Field Marketing : فروش و تبلیغ به صورت فردی در یک محدوده مشخص
- فروش و بازاریابی مکان محور GeoMarketing : هدف قرار دادن یک مکان برای تاکتیکهای فروش و بازاریابی مثل قیمت ، تبلیغات
- فروش و بازاریابی فردی Account-Based Marketing : فروش و بازاریابی از طریق فرد کلیدی در یک سازمان
- فروش و بازاریابی چابک Agile Marketing : بهکارگیری متدولوژی توسعه سریع و چابک در بخش فروش و بازاریابی
- فروش و بازاریابی الگوریتمی Algorithmic Marketing : استفاده از نرمافزاری برای انجام فروش و بازاریابی نیمهخودکار (فروش و بازاریابی محاسباتی)
- فروش و بازاریابی متقاطع Cross-Marketing : همکاری در فروش و بازاریابی ، بستهبندی محصولات ، همکاری در ارائه ترفیعات ، صدور مجوز نمایندگی و غیره
- فروش و بازاریابی فرهنگی Cultural Marketing: فروش و بازاریابی فرهنگی – محتوای برند شده، تقاطع فرهنگ و فروش و بازاریابی
- فروش و بازاریابی داده (تحت وب) Data (Web) Marketing: استفاده از دادهها به عنوان کانال فروش و بازاریابی. مخصوصا دادههای بامعنای وب
- فروش و بازاریابی پایگاه داده Database Marketing : استفاده از پایگاههای دادهها مثل Crm برای کمک به برنامههای فروش و بازاریابی
- فروش و بازاریابی دیجیتال Digital Marketing : فروش و بازاریابی از طریق کانالهای دیجیتال بهخصوص اینترنت
- فروش و بازاریابی مستقیم Direct Marketing : فروش و بازاریابی مستقیم مخاطبان ، اغلب بدون استفاده از تلویزیون ، رادیو و یا تبلیغات چاپی
- فروش و بازاریابی پاسخ مستقیم Direct Response Marketing : فروش و بازاریابی مستقیم و صریح طراحیشده برای دریافت پاسخ
- فروش و بازاریابی مخرب Disruptive Marketing : استفاده از ابداعات در کالا و خدمات برای ایجاد بازارهای جدید و تخریب بازار رقبا
- فروش و بازاریابی تنوع Diversity Marketing : فروش و بازاریابی گروههای مختلف مخاطب بافرهنگهای متفاوت
- فروش و بازاریابی دربهدر Door-To-Door Marketing : فروشندهها به خانهها میروند و در خانهها را میزنند
- فروش و بازاریابی چکهای Drip Marketing : فرستادن پیامهایی از پیش برنامهریزیشده به مشتریها بر اساس برنامه مشخص
- فروش و بازاریابی کارآفرینی Entrepreneurial Marketing : فروش و بازاریابی در شرکتهای نوپا (استارتاپ) اغلب به شیوه پارتیزانی
- فروش و بازاریابی جهانی Global Marketing : فروش و بازاریابی محصولات و شرکتها در سطح جهانی ، استراتژیها و ساختارهای جهانی
- فروش و بازاریابی سبز Green Marketing : ترویج محصولاتی که کاملا دوستدار محیطزیست هستند
- فروش و بازاریابی پارتیزانی Guerilla Marketing : بودجه کم ، فروش و بازاریابی فشرده ، معمولا همراه با فروش و بازاریابی
- فروش و بازاریابی افقی Horizontal Marketing : پیام مشابه به گروهها / صنایع متفاوت، در تضاد با فروش و بازاریابی عمودی
- فروش و بازاریابی درونگرا (فروش و بازاریابی ربایشی) Inbound Marketing : جذب خریدارها با محتوا بهجای تحمیل تبلیغات و یا تماسهای سرد
- فروش و بازاریابی صنعتی Industrial marketing: فروش و بازاریابی شرکت با شرکت B2B با این تفاوت که مخصوص شرکتهای عظیم تولیدی است
- فروش و بازاریابی نفوذی / نفوذکننده Influence(R) Marketing : تمرکز بر متقاعد نمودن افراد صاحب نفوذ در بازار
- فروش و بازاریابی اطلاعاتی Informational Marketing : ارائه مواد آموزشی و مفید به مخاطبان مثل فروش و بازاریابی محتوا
- فروش و بازاریابی درون بازی In-Game Marketing : تبلیغات درون بازی، که به اسم تبلیغ بازی و تبلیغ درون بازی شناختهشده است.
- فروش و بازاریابی درون مغازهای In-Store Marketing : ترویج در مکان خردهفروشیها
- فروش و بازاریابی یکپارچه Integrated Marketing : هماهنگی و یکپارچه ساختن ابزارهای فروش و بازاریابی چندگانه، کانالها و امکانات
- فروش و بازاریابی تعاملی Interactive Marketing : ارتباط بین فروشندهها و مشتریها که اغلب آنلاین اتفاق میافتد
- فروش و بازاریابی اینترنتی Internet Marketing : مترادف با فروش و بازاریابی آنلاین و فروش و بازاریابی تحت وب
- فروش و بازاریابی داخلی Internal Marketing : فروش و بازاریابی در بین کارکنان خود برای استانداردسازی تجربه مشتریان در برخورد با برند سازمان . ایجاد انگیزه در کارکنان برای برخورد استاندارد با مشتری
- فروش و بازاریابی بینالمللی International Marketing : فروش فرامرزی، مثل فروش و بازاریابی جهانی Global Marketing
- فروش و بازاریابی کلمات کلیدی Keyword Marketing : مطالعه و بهبود کلمات کلیدی در فروش و بازاریابی موتور جستجو
- فروش و بازاریابی سمت چپ مغز Left-Brain Marketing : تقریبا هممعنی است با فروش و بازاریابی تحلیلی
- فروش و بازاریابی محلی Local Marketing : ترویج و تبلیغات هدفمند برای حمایت از فروشگاههایی که در دنیای واقعی حضور فیزیکی دارند.
- فروش و بازاریابی بلندمدت Long Tail Marketing : فروش و بازاریابی در تعداد زیادی از بازارهای نیچهای بهمنظور دستیابی به تعداد بسیار زیادی از مخاطبان
- فروش و بازاریابی وفاداری Loyalty Marketing : تمرکز بر رشد و حفظ مشتریها موجود، مثل برنامههای تشویقی
- فروش و بازاریابی از طریق موبایل Mobile Marketing : فروش و بازاریابی از طریق دستگاههای موبایل مثل گوشیهای هوشمند
- فروش و بازاریابی چندکاناله Multichannel Marketing : استفاده از چند کانال برای رسیدن به مشتری
- فروش و بازاریابی چند فرهنگی Multicultural Marketing : به دنبال مخاطبان قومی با محصولات ، تبلیغات و تجارب است
- فروش و بازاریابی چند سطحی Multi-Level Marketing : فروش و بازاریابی از طریقبهکارگیری دیگران ، یا هرکسی که بیشتر بتواند نیروی انسانی بکار گیرد، مثل طرح هرمی
- فروش و بازاریابی عصبی (نورومارکتینگ) NeuroMarketing : تقاطع علم شناخت/ مغز و فروش و بازاریابی
- فروش و بازاریابی رسانه نو New Media Marketing : مترادف است با فروش و بازاریابی آنلاین
- فروش و بازاریابی روزنامهای Newsletter Marketing : رساندن خبرنامه به دست مخاطب هدف از طریق ایمیل یا برگه چاپشده
- فروش و بازاریابی نیش (فروش و بازاریابی گوشه / نیش مارکت / فروش و بازاریابی جاویژه ) Niche Marketing : هدف قرار دادن مخاطبهای بسیار خاص در بخشهای خاص از بازار.
- ( توضیح : کلمه Niche به تنهایی به صورت “نیچ” تلفظ میگردد، اما زمانی که با کلمه Market میآید، تفلظ آن “نیش مارکت” میگردد)
- فروش و بازاریابی غیر سنتی Non-Traditional Marketing : روشهایی خارج از حالت عادی برای مثال : فروش و بازاریابی پارتیزانی
- فروش و بازاریابی آفلاین Offline Marketing : تمام فروش و بازاریابیهایی که آنلاین اتفاق نمیافتند یا همان فروش و بازاریابی سنتی
- فروش و بازاریابی یکبهیک One-To-One Marketing : فروش و بازاریابی برای یک نفر مصرفکننده خاص : شناختن ، تمایز قائل شدن ، تعامل مناسب و سفارشیسازی ( ۱:۱ Marketing ) –
- شامل دو نوع فروش و بازاریابی است Personalization / Customization
- فروش و بازاریابی آنلاین Online Marketing : مترادف با فروش و بازاریابی اینترنتی یا فروش و بازاریابی تحت وب
- فروش و بازاریابی دوردست Outbound Marketing : تماس با مشتری از طریق تبلیغات تماسهای سرد و غیره . برعکس فروش و بازاریابی درونگرا
- فروش و بازاریابی خارج از منزل Outdoor Marketing : برای مثال : تبلیغات روی ماشین ، بیلبوردها و بادکنکها
- فروش و بازاریابی بیرون از خانه Out-Of-Home Marketing : فروش و بازاریابی مردم در مکانهای عمومی و غیره .
- فروش و بازاریابی اجرایی Performance Marketing : فروش و بازاریابی ناشی از معیارهای اجرایی
- فروش و بازاریابی اجازه Permission Marketing : اثرگذاری بر مخاطبان برای گوش فرادادن بیشتر به پیام برند شما
- فروش و بازاریابی ترغیب Persuasion Marketing : برگرفته از معماری ترغیب برای تأثیر بر فروش و بازاریابی تحت وب
- فروش و بازاریابی نقطه فروش Point-Of-Sale Marketing : تبلیغ برای مشتریها در نقطه فروش در مغازه
- فروش و بازاریابی کلیک بر روی پست Post-Click Marketing : تجربه مشتری بعد از کلیک بر روی یک تبلیغ یا ایمیل
- فروش و بازاریابی PPC Marketing : پرداخت با هر کلیک روی تبلیغات موتورهای جستجو، تبلیغ شبکهها و سایتهای اجتماعی
- فروش و بازاریابی محصولات Product Marketing : فروش و بازاریابی حول یک محصول خاص ، در مقابل فروش و بازاریابی شرکتهای بزرگ
- فروش و بازاریابی ترویجی Promotional Marketing : انتشار گسترده پیام برند برای افزایش آگاهی از برند، تقریبا در هر نوعی از فروش و بازاریابی برای جذب مشتری انجام میشود.
- فروش و بازاریابی مجاورتی Proximity Marketing : محلی نمودن فروش و بازاریابی، توزیع تبلیغات مرتبط با یک مکان جغرافیایی خاص
- فروش و بازاریابی کشش Pull Marketing : هر نوع روش برای ایجاد تقاضا برای محصول. دریافت پیام از سوی مشتریها مخصوصا از شبکههای اجتماعی. مترادف با فروش و بازاریابی درونگرا
- فروش و بازاریابی فشار Push Marketing : مشتری به دنبال دریافت پیام از سوی شماست. مترادف با برونگرا
- فروش و بازاریابی بلادرنگ Real-Time Marketing : شتابدهی به فرایند فروش و بازاریابی در عصر سرعت
- فروش و بازاریابی مراجعه Referral Marketing : تشویق و انگیزش مشتریهای موجود برای مراجعه مشتریان جدید
- فروش و بازاریابی رابطه / بازایابی ارتباطی Relationship Marketing : تاکید برساخت روابط بلندمدت بین مشتریها
- تکرار فروش و بازاریابی Re-marketing: فروش و بازاریابی مجدد یک مخاطب بر اساس تبلیغات هوشمند و پس از شناخت رفتار وی – در حوزه تبلیغات آنلاین بکار گرفته میشود
- فروش و بازاریابی پاسخ Reply Marketing : پاسخ دادن به مشتری با پیامهای شخصیسازیشده
- فروش و بازاریابی علمی Scientific Marketing : بهکارگیری برنامههای آنالیز و تحلیل آماری در فروش و بازاریابی
- فروش و بازاریابی موتورهای جستجو Search (Engine) Marketing : تبلیغات طبیعی و تبلیغات خریداریشده بهوسیله موتورهای جستجوهای گوگل ، بینگ و …
- فروش و بازاریابی خویشتن Self-Marketing : همان فروش و بازاریابی فردی یا فروش و بازاریابی شخصی Personal Branding است
- فروش و بازاریابی خدماتی Services Marketing : فروش و بازاریابی برای فروختن خدمات بهجای محصولات است
- فروش و بازاریابی سایهای Shadow Marketing : فروش و بازاریابی غیرمنتظره و خارج از کنترل بخش فروش و بازاریابی سازمان
- فروش و بازاریابی خریدار Shopper Marketing : فهمیدن اینکه خریدار چگونه و از چه کانال و شیوههایی خرید میکند
- فروش و بازاریابی اجتماعی Social Marketing : تغیر رفتار مردم به سمت بهتر شدن ، این مترادف با فروش و بازاریابی در رسانههای اجتماعی نیست.
- فروش و بازاریابی رسانههای اجتماعی Social Media Marketing : رابطه برقرار کردن با مشتریها از کانال رسانههای اجتماعی
- فروش و بازاریابی ورزشی Sports Marketing : استفاده از رخدادهای ورزشی ، تیمها و ورزشکاران برای تبلیغ محصولات
- فروش و بازاریابی نهان Stealth Marketing : راههای فروش و بازاریابی مخفیانه، فروش و بازاریابی مخفی
- فروش و بازاریابی خیابانی Street Marketing : فروش و بازاریابی غیر عرفی در مکانهای عمومی بهمنظور دستیابی به مشتری آماده
- فروش و بازاریابی تکنیکی Technical Marketing : فروش و بازاریابی تکنیکی برای مخاطبان فنی و تخصصی.
- فروش و بازاریابی تلفنی Telemarketing : تماس با مردم از طریق تلفن ، تماس به صورت ناخواسته است.
- فروش و بازاریابی آزمون محور Test-Driven Marketing : امتحان ایدههای فروش و بازاریابی به شیوه سیستماتیک و مستمر
- فروش و بازاریابی زمان Time Marketing : تحقیق در خصوص زمان انتشار و ترویج محصولات در عرصه بازار
- فروش و بازاریابی نمایشگاه تجاری Exhibition Marketing: زیرمجموعه فروش و بازاریابی رخدادی ، تبلیغ در نمایشگاههای تجاری
- فروش و بازاریابی سنتی Traditional Marketing : متدها و کانالهای فروش و بازاریابی قبل از فروش و بازاریابی اینترنتی
- فروش و بازاریابی تحت پوشش Undercover Marketing : هنگامیکه مشتری نداند که پنهانی نشان شده است
- فروش و بازاریابی User-Generated Marketing : فروش و بازاریابیاز طریق محتوای تولیدشده توسط مشتری UGM
- فروش و بازاریابی عمودی Vertical Marketing : بهکارگیری یک راهحل به شیوهای مختلف برای صنایع گوناگون
- فروش و بازاریابی ویدئویی Video Marketing : استفاده از قدرت ویدیوها در فروش و بازاریابی اینترنتی، با استفاده از یوتیوب
- فروش و بازاریابی ویروسی Viral Marketing : ورود به یک شبکه اجتماعی جدید برای پخش یک ایده فروش و بازاریابی
- فروش و بازاریابی اینترنتی Web Marketing : خریدوفروش تحت وب . مترادف است با فروش و بازاریابی آنلاین
- فروش و بازاریابی دهانبهدهان WOM) Word-Of-Mouth Marketing) : هنگامیکه مشتری راضی پیام فروش و بازاریابی شما را پخش کند
- فروش و بازاریابی کمین Ambush Marketing : انجام فروش و بازاریابی در زمان برگزاری کمپین فروش و بازاریابی یک شرکت دیگر بدون پرداخت هزینه حمایتی / اسپانسرشیپ
- فروش و بازاریابی تحلیلی Analytical Marketing : متدها و مدلهای متعدد فروش و بازاریابی
- فروش و بازاریابی مقالهای Article Marketing : نوشتن مقالات (آنلاین یا آفلاین) برای تبلیغ بیزینس یک نفر
- فروش و بازاریابی شرکت با شرکت B2B Marketing : فروش و بازاریابی یک شرکت در بین سایر شرکتها
- فروش و بازاریابی شرکت با خریدار B2C Marketing : فروش و بازاریابی شرکت در بین خریداران/ مصرفکنندگان
- فروش و بازاریابی شرکت با شخص B2P Marketing : فروش و بازاریابی اشخاص برای یک شرکت در شغل و زندگی خود
- فروش و بازاریابی رفتار Behavioral Marketing : تبلیغات هدفمند و پیشنهادهایی بر اساس رفتار مشتری
- فروش و بازاریابی تبادل Black Hat Marketing : در وهله اول در (موتور جستجوی بهینه) ، استفاده از برخی ترفندهای غیراخلاقی و تا حدی کلاهبردارانه برای در جهت کسب رتبه بالا در ردهبندی سایتها
- فروش و بازاریابی برند Brand Marketing : مرتبط با توسعه برند است که اغلب مربوط به فروش و بازاریابی مستقیم میشود
- فروش و بازاریابی کلامی Buzz Marketing : مردم را مجبور به حرف زدن در مورد حرفهتان بکنید ، مانند انتقال ویروس
- فروش و بازاریابی مرکز تماس Call Center Marketing : فروش و بازاریابی تلفنی خارجی و کنترل کردن تماسهای مشتریهای داخلی
- فروش و بازاریابی محوطه دانشجویان Campus Marketing : فروش و بازاریابی توسط دانشجویان و نمایندگان رسمی در دانشگاه
- فروش و بازاریابی کاتالوگ Catalog Marketing : فروش و بازاریابی از طریق کاتالوگ های چاپی و ارسال آن توسط ایمیل
- فروش و بازاریابی انگیزشی Cause Marketing : همکاری با شرکت غیرانتفاعی در فروش و بازاریابی برای رسیدن به سود دوجانبه
- فروش و بازاریابی اشخاص مشهور Celebrity Marketing: استفاده از اشخاص مشهور به عنوان سخنور برای جلب حمایت عمومی
- فروش و بازاریابی کانال Channel Marketing : فروش و بازاریابی ترویجی از طریق عمدهفروشها، توزیعکنندهها و نمایندگان فروش
- فروش و بازاریابی حلقه بسته Closed Loop Marketing : اندازهگیری Roi از طریق محاسبه چرخه اطلاعاتی فروش و بازاریابی به فروش و برعکس
- فروش و بازاریابی ابری Cloud Marketing : استفاده از نرمافزار (Saas) به عنوان یک نرمافزار سرویسدهنده برای فروش و بازاریابی
- فروش و بازاریابی تعاونی Cooperative Marketing: همکاری شرکتهای در فروش و بازاریابی بهمنظور توسعه کالا، خدمات یا برند
- فروش و بازاریابی همگانی Communal Marketing : جذب افکار عمومی در راستای ترویج کمپین فروش و بازاریابی
- فروش و بازاریابی گروه اجتماعی Community Marketing : فروش و بازاریابی از طریق ساخت یک جامعه آنلاین
- فروش و بازاریابی محاسباتی Computational Marketing : استفاده از قدرت نرم افزارهای تحلیلگر برای کمک به برنامه فروش و بازاریابی استراتژیک
- فروش و بازاریابی محتوا Content Marketing : تولید محتوای مفید برای مخاطبتان
- فروش و بازاریابی مفهومی Contextual Marketing : ارائه پیامها، پیشنهادهای بهینه و مربوط، تولید محتوا + هوشمندی و برنامه ریزی برای ارائه، بهخصوص از طریق آنلاین
- فروش و بازاریابی بحثبرانگیز Controversial Marketing : تولید توجه از طریق جدال و مناقشه
- فروش و بازاریابی مباحثهای Conversational Marketing : برقراری ارتباط فعال و دوطرفه با مصرفکنندگان
- فروش و بازاریابی تبدیلی Conversion (Rate) Marketing : بهینهسازی نرخ تبدیل در فروش و بازاریابی آنلاین و فروش
- فروش و بازاریابی تبدیل محتوا Conversion Content Marketing : پیوند میان فروش و بازاریابی محتوا و فروش و بازاریابی تبدیلی
- فروش و بازاریابی شرکتهای بزرگ Corporate Marketing : فروش و بازاریابی هدفمند شرکت بسیار بزرگ برای جذب مصرفکننده و تحکیم برند در بازار مصرف بهخصوص در شرکتهایی که محصولات تولید آن تنوع فراوانی دارد.
ماس با مدیر برنامه ها:
۰۹۰۳۴۹۹۱۱۹۴
۰۹۱۲۳۹۹۸۰۲۷
تلفن دفتر ۲۶۷۱۱۲۷۱
شماره همراه استاد علی خویه:
۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
ادعا نمی کنیم بهترین هستیم
اما بهترین ها، ما را انتخاب می کنند
چرا گروه آموزش و مشاوره دکتر علی خویه را انتخاب می کنید در لینک های ذیل برخی از توضیحات ارایه گردیده است.
چرا دکتر علی خویه ۱
چرا دکتر علی خویه ۲
چرا دکتر علی خویه ۳
چرا دکتر علی خویه ۴
چرا دکتر علی خویه ۵
چرا دکتر علی خویه ۶
چرا دکتر علی خویه ۷
چرا دکتر علی خویه ۸
چرا دکتر علی خویه ۹
چرا دکتر علی خویه ۱۰
راه های ارتباط با گروه آموزش و مشاوره دکتر علی خویه
دکتر علی خویه
مشاور و مدرس شرکت های معتبر ملی و بین المللی با ۲۱ سال تجربه اجرایی عملیاتی حرفه ای
برای ارتباط با مدیر عامل گروه می توانید به نشانی های ذیل مراجعه فرمایید.
-
صفحه اینستاگرام دکتر علی خویه
instagram.com/khooyeh.ir -
کانال تلگرام دکتر علی خویه شامل کانال جامع مدیریت بازاریابی و فروش و برند
https://telegram.me/dr_khooyeh
———————————————————— -
کانال تلگرام دکتر برند
اصول و تکنیک های برندسازی- دکتر برند انجمن برند
https://telegram.me/branddoctor -
صفحه اینستاگرام انجمن برند دکتر برند
- https://www.instagram.com/anjoman_brand/
- ———————————————————-
-
کانال تلگرام دکتر مال اولین مرجع مدیریت و مهندسی فروشگاه، کانال فروشگاه داران، مدیریت فروشگاه
-
صفحه اینستاگرام دکتر مال مرجع مدیران و کارکنان فروشگا ها
- https://www.instagram.com/hypermarketing.ir
-
کانال آموزش مذاکره، فن بیان و زبان بدن، آکادمی مذاکره ایران
-
صفحه اینستاگرام آکادمی مذاکره ایران
- https://www.instagram.com/negotiation_academy
- ————————————————
مدرسه ی بازاریابی و فروش ایران
https://telegram.me/sales_technic
—————————————————-کانال پخش و توزیع مویرگی، ویزیتوری
https://telegram.me/moyragi
———————————————-کانال آموزش دکتری فروش و بازاریابی
-
کانال تلگرام crmمدیریت ارتباط با مشتری
https://telegram.me/crmcc
———————————————————- -
شماره تماس با مدیر برنامه استاد خویه
- ۰۹۱۲۳۹۹۸۰۲۷
- ۰۹۰۳۴۹۹۱۱۹۴
- ۰۲۱۲۶۷۱۱۲۷۱
- تهران ، خیابان نیاوران ( باهنر)، بعد از پمپ بنزین، کوچه رفیعی، پلاک ۵
-
شماره تماس مستقیم با دکتر علی خویه:
- ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
- وب سایت های ذیل
- www.drkhooyeh.ir
- مشاور فروش بازاریابی و برند www.khooyeh.com
- دکتر بازاریابی www.marketingdoctor.ir
- دکتر فروش www.doctorsales.ir