برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما
مشاور مدیر عامل مشاور مدیریت مشاور کسب وکار مربی وکوچ کسب و کار دکتر علی خویه مولف مترجم دوازده کتاب تخصصی با نوزده سال تجربه اجرایی وحرفه ای
مشاور مدیر عامل مشاور مدیریت مشاور کسب وکار مربی وکوچ کسب و کار دکتر علی خویه مولف مترجم دوازده کتاب تخصصی با نوزده سال تجربه اجرایی وحرفه ای

تکنیک های فروش و بازاریابی، روش های فروش و بازاریابی

دایره المعارف تکنیک های و روشهای فروش و بازاریابی

انواع فروش و بازاریابی، تکنیک های فروش و بازاریابی، روش های فروش و بازاریابی

 

  1. فروش و بازاریابی اخلاقی Ethical Marketing : فروش و بازاریابی اخلاقی به‌منظور انجام مسئولیت‌های اجتماعی و اخلاقی
  2. فروش و بازاریابی رویدادی Event Marketing : به راه انداختن رویدادی مثل ، کنفرانس‌ها ، سمینارها و فستیوال‌ها
  3. فروش و بازاریابی اعزامی Expeditionary Marketing : رفتن به بازارهای جدید قبل از رقبای دیگر
  4. فروش و بازاریابی تجربی Experiential Marketing : باعث ایجاد تعاملات حسی با برندها می‌شود
  5. فروش و بازاریابی فیس‌-بوک Face-book Marketing : فروش و بازاریابی از طریق فیس‌بوک و بر روی فیس‌بوک
  6. فروش و بازاریابی رشته‌ای Field Marketing : فروش و تبلیغ به صورت فردی در یک محدوده مشخص
  7. فروش و بازاریابی مکان محور GeoMarketing : هدف قرار دادن یک مکان برای تاکتیک‌های فروش و بازاریابی مثل قیمت ، تبلیغات
  8. فروش و بازاریابی فردی Account-Based Marketing : فروش و بازاریابی از طریق فرد کلیدی در یک سازمان
  9. فروش و بازاریابی چابک Agile Marketing : به‌کارگیری متدولوژی توسعه سریع و چابک در بخش فروش و بازاریابی
  10. فروش و بازاریابی الگوریتمی Algorithmic Marketing : استفاده از نرم‌افزاری برای انجام فروش و بازاریابی نیمه‌خودکار (فروش و بازاریابی محاسباتی)
  11. فروش و بازاریابی متقاطع Cross-Marketing : همکاری در فروش و بازاریابی ، بسته‌بندی محصولات ، همکاری در ارائه ترفیعات ، صدور مجوز نمایندگی و غیره
  12. فروش و بازاریابی فرهنگی Cultural Marketing: فروش و بازاریابی فرهنگی – محتوای برند شده، تقاطع فرهنگ و فروش و بازاریابی
  13. فروش و بازاریابی داده (تحت وب) Data (Web) Marketing: استفاده از داده‌ها به عنوان کانال فروش و بازاریابی. مخصوصا داده‌های بامعنای وب
  14. کتاب تاکتیک های و تکنیک های تبلیغات بازاریابی بازرگانی دکتر احمد روستا دکتر علی خویه khooyeh.ir

    کتاب تاکتیک های و تکنیک های تبلیغات بازاریابی بازرگانی دکتر احمد روستا دکتر علی خویه khooyeh.ir

    بازار سازی روش‌ها و فرآیندهای اجرایی مشتری‌سازی، بازارگرمی، مشتری‌یابی و برندسازی عملی دکتر علی خویه

    بازار سازی روش‌ها و فرآیندهای اجرایی مشتری‌سازی، بازارگرمی، مشتری‌یابی و برندسازی عملی دکتر علی خویه

  15. فروش و بازاریابی پایگاه داده Database Marketing : استفاده از پایگاه‌های داده‌ها مثل Crm برای کمک به برنامه‌های فروش و بازاریابی
  16. فروش و بازاریابی دیجیتال Digital Marketing : فروش و بازاریابی از طریق کانال‌های دیجیتال به‌خصوص اینترنت
  17. فروش و بازاریابی مستقیم Direct Marketing : فروش و بازاریابی مستقیم مخاطبان ، اغلب بدون استفاده از تلویزیون ، رادیو و یا تبلیغات چاپی
  18. فروش و بازاریابی پاسخ مستقیم Direct Response Marketing : فروش و بازاریابی مستقیم و صریح طراحی‌شده برای دریافت پاسخ
  19. فروش و بازاریابی مخرب Disruptive Marketing : استفاده از ابداعات در کالا و خدمات برای ایجاد بازارهای جدید و تخریب بازار رقبا
  20. فروش و بازاریابی تنوع Diversity Marketing : فروش و بازاریابی گروه‌های مختلف مخاطب بافرهنگ‌های متفاوت
  21. فروش و بازاریابی دربه‌در Door-To-Door Marketing : فروشنده‌ها به خانه‌ها می‌روند و در خانه‌ها را می‌زنند
  22. فروش و بازاریابی چکه‌ای Drip Marketing : فرستادن پیام‌هایی از پیش برنامه‌ریزی‌شده به مشتری‌ها بر اساس برنامه مشخص
  23. فروش و بازاریابی کارآفرینی Entrepreneurial Marketing : فروش و بازاریابی در شرکت‌های نوپا (استارتاپ) اغلب به شیوه پارتیزانی
  24. فروش و بازاریابی جهانی Global Marketing : فروش و بازاریابی محصولات و شرکت‌ها در سطح جهانی ، استراتژی‌ها و ساختارهای جهانی
  25. فروش و بازاریابی سبز Green Marketing : ترویج محصولاتی که کاملا دوستدار محیط‌زیست هستند
  26. فروش و بازاریابی پارتیزانی Guerilla Marketing : بودجه کم ، فروش و بازاریابی فشرده ، معمولا همراه با فروش و بازاریابی
  27. فروش و بازاریابی افقی Horizontal Marketing : پیام مشابه به گروه‌ها / صنایع متفاوت، در تضاد با فروش و بازاریابی عمودی
  28. فروش و بازاریابی درون‌گرا (فروش و بازاریابی ربایشی) Inbound Marketing : جذب خریدارها با محتوا به‌جای تحمیل تبلیغات و یا تماس‌های سرد
  29. فروش و بازاریابی صنعتی Industrial marketing: فروش و بازاریابی شرکت با شرکت B2B با این تفاوت که مخصوص شرکت‌های عظیم تولیدی است
  30. فروش و بازاریابی نفوذی / نفوذکننده Influence(R) Marketing : تمرکز بر متقاعد نمودن افراد صاحب نفوذ در بازار
  31. فروش و بازاریابی اطلاعاتی Informational Marketing : ارائه مواد آموزشی و مفید به مخاطبان مثل فروش و بازاریابی محتوا
  32. فروش و بازاریابی درون بازی In-Game Marketing : تبلیغات درون بازی، که به اسم تبلیغ بازی و تبلیغ درون بازی شناخته‌شده است.
  33. فروش و بازاریابی درون مغازه‌ای In-Store Marketing : ترویج در مکان خرده‌فروشی‌ها
  34. فروش و بازاریابی یکپارچه Integrated Marketing : هماهنگی و یکپارچه ساختن ابزارهای فروش و بازاریابی چندگانه، کانال‌ها و امکانات
  35. فروش و بازاریابی تعاملی Interactive Marketing : ارتباط بین فروشنده‌ها و مشتری‌ها که اغلب آنلاین اتفاق می‌افتد
  36. فروش و بازاریابی اینترنتی Internet Marketing : مترادف با فروش و بازاریابی آنلاین و فروش و بازاریابی تحت وب
  37. فروش و بازاریابی داخلی Internal Marketing : فروش و بازاریابی در بین کارکنان خود برای استانداردسازی تجربه مشتریان در برخورد با برند سازمان . ایجاد انگیزه در کارکنان برای برخورد استاندارد با مشتری
  38. فروش و بازاریابی بین‌المللی International Marketing : فروش فرامرزی، مثل فروش و بازاریابی جهانی Global Marketing
  39. فروش و بازاریابی کلمات کلیدی Keyword Marketing : مطالعه و بهبود کلمات کلیدی در فروش و بازاریابی موتور جستجو
  40. فروش و بازاریابی سمت چپ مغز Left-Brain Marketing : تقریبا هم‌معنی است با فروش و بازاریابی تحلیلی
  41. فروش و بازاریابی محلی Local Marketing : ترویج و تبلیغات هدفمند برای حمایت از فروشگاه‌هایی که در دنیای واقعی حضور فیزیکی دارند.
  42. فروش و بازاریابی بلندمدت Long Tail Marketing : فروش و بازاریابی در تعداد زیادی از بازارهای نیچه‌ای به‌منظور دستیابی به تعداد بسیار زیادی از مخاطبان
  43. فروش و بازاریابی وفاداری Loyalty Marketing : تمرکز بر رشد و حفظ مشتری‌ها موجود، مثل برنامه‌های تشویقی
  44. فروش و بازاریابی از طریق موبایل Mobile Marketing : فروش و بازاریابی از طریق دستگاه‌های موبایل مثل گوشی‌های هوشمند
  45. فروش و بازاریابی چندکاناله Multichannel Marketing : استفاده از چند کانال برای رسیدن به مشتری
  46. فروش و بازاریابی چند فرهنگی Multicultural Marketing : به دنبال مخاطبان قومی با محصولات ، تبلیغات و تجارب است
  47. کتاب اصول بازاریابی توزیع و فروش مویرگی ویروسی شاهرگی هیبریدی پخش گرم و سرد دکتر علی خویه

    کتاب اصول بازاریابی توزیع و فروش مویرگی ویروسی شاهرگی هیبریدی پخش گرم و سرد دکتر علی خویه

    دکتر علی خویه مشاور مدرس و مربی کسب و کار بین الملل khooyeh.ir

    دکتر علی خویه مشاور مدرس و مربی کسب و کار بین الملل khooyeh.ir

  48. فروش و بازاریابی چند سطحی Multi-Level Marketing : فروش و بازاریابی از طریقبه‌کارگیری دیگران ، یا هرکسی که بیشتر بتواند نیروی انسانی بکار گیرد، مثل طرح هرمی
  49. فروش و بازاریابی عصبی (نورومارکتینگ) NeuroMarketing : تقاطع علم شناخت/ مغز و فروش و بازاریابی
  50. فروش و بازاریابی رسانه نو New Media Marketing : مترادف است با فروش و بازاریابی آنلاین
  51. فروش و بازاریابی روزنامه‌ای Newsletter Marketing : رساندن خبرنامه به دست مخاطب هدف از طریق ایمیل یا برگه چاپ‌شده
  52. فروش و بازاریابی نیش (فروش و بازاریابی گوشه / نیش مارکت / فروش و بازاریابی جاویژه ) Niche Marketing : هدف قرار دادن مخاطب‌های بسیار خاص در بخش‌های خاص از بازار.
  53. ( توضیح : کلمه Niche به تنهایی به صورت “نیچ” تلفظ میگردد، اما زمانی که با کلمه Market می‌آید،  تفلظ آن “نیش مارکت” میگردد)
  54. فروش و بازاریابی غیر سنتی Non-Traditional Marketing : روش‌هایی خارج از حالت عادی برای مثال : فروش و بازاریابی پارتیزانی
  55. فروش و بازاریابی آفلاین Offline Marketing : تمام فروش و بازاریابی‌هایی که آنلاین اتفاق نمی‌افتند یا همان فروش و بازاریابی سنتی
  56. فروش و بازاریابی یک‌به‌یک One-To-One Marketing : فروش و بازاریابی برای یک نفر مصرف‌کننده خاص : شناختن ، تمایز قائل شدن ، تعامل مناسب و سفارشی‌سازی ( ۱:۱ Marketing ) –
  57. شامل دو نوع فروش و بازاریابی است Personalization / Customization
  58. فروش و بازاریابی آنلاین Online Marketing : مترادف با فروش و بازاریابی اینترنتی یا فروش و بازاریابی تحت وب
  59. فروش و بازاریابی دوردست Outbound Marketing : تماس با مشتری از طریق تبلیغات تماس‌های سرد و غیره . برعکس فروش و بازاریابی درون‌گرا
  60. فروش و بازاریابی خارج از منزل Outdoor Marketing : برای مثال : تبلیغات روی ماشین ، بیلبوردها و بادکنک‌ها
  61. فروش و بازاریابی بیرون از خانه Out-Of-Home Marketing : فروش و بازاریابی مردم در مکان‌های عمومی و غیره .
  62. فروش و بازاریابی اجرایی Performance Marketing : فروش و بازاریابی ناشی از معیارهای اجرایی
  63. فروش و بازاریابی اجازه Permission Marketing : اثرگذاری بر مخاطبان برای گوش فرادادن بیشتر به پیام برند شما
  64. فروش و بازاریابی ترغیب Persuasion Marketing : برگرفته از معماری ترغیب برای تأثیر بر فروش و بازاریابی تحت وب
  65. فروش و بازاریابی نقطه فروش Point-Of-Sale Marketing : تبلیغ برای مشتری‌ها در نقطه فروش در مغازه
  66. فروش و بازاریابی کلیک بر روی پست Post-Click Marketing : تجربه مشتری بعد از کلیک بر روی یک تبلیغ یا ایمیل
  67. فروش و بازاریابی PPC Marketing : پرداخت با هر کلیک روی تبلیغات موتورهای جستجو، تبلیغ شبکه‌ها و سایت‌های اجتماعی
  68. فروش و بازاریابی محصولات Product Marketing : فروش و بازاریابی حول یک محصول خاص ، در مقابل فروش و بازاریابی شرکت‌های بزرگ
  69. فروش و بازاریابی ترویجی Promotional Marketing : انتشار گسترده پیام برند برای افزایش آگاهی از برند، تقریبا در هر نوعی از فروش و بازاریابی برای جذب مشتری انجام می‌شود.
  70. فروش و بازاریابی مجاورتی Proximity Marketing : محلی نمودن فروش و بازاریابی، توزیع تبلیغات مرتبط با یک مکان جغرافیایی خاص
  71. فروش و بازاریابی کشش Pull Marketing : هر نوع روش برای ایجاد تقاضا برای محصول. دریافت پیام از سوی مشتری‌ها مخصوصا از شبکه‌های اجتماعی. مترادف با فروش و بازاریابی درون‌گرا
  72. فروش و بازاریابی فشار Push Marketing : مشتری به دنبال دریافت پیام از سوی شماست. مترادف با برونگرا
  73. فروش و بازاریابی بلادرنگ Real-Time Marketing : شتاب‌ده‌ی به فرایند فروش و بازاریابی در عصر سرعت
  74. فروش و بازاریابی مراجعه Referral Marketing : تشویق و انگیزش مشتری‌های موجود برای مراجعه مشتریان جدید
  75. فروش و بازاریابی رابطه / بازایابی ارتباطی Relationship Marketing : تاکید برساخت روابط بلندمدت بین مشتری‌ها
  76. علی خویه مشاور مربی کوچ ومنتور کسب و کار مدیریت فروش بازاریابی برند khooyeh.ir

    علی خویه مشاور مربی کوچ ومنتور کسب و کار مدیریت فروش بازاریابی برند khooyeh.ir

    علی خویه مشاور مربی کوچ ومنتور کسب و کار مدیریت فروش بازاریابی برند khooyeh.ir

    علی خویه مشاور مربی کوچ ومنتور کسب و کار مدیریت فروش بازاریابی برند khooyeh.ir

  77. تکرار فروش و بازاریابی Re-marketing: فروش و بازاریابی مجدد یک مخاطب بر اساس تبلیغات هوشمند و پس از شناخت رفتار وی – در حوزه تبلیغات آنلاین بکار گرفته می‌شود
  78. فروش و بازاریابی پاسخ Reply Marketing : پاسخ دادن به مشتری با پیام‌های شخصی‌سازی‌شده
  79. فروش و بازاریابی علمی Scientific Marketing : به‌کارگیری برنامه‌های آنالیز و تحلیل آماری در فروش و بازاریابی
  80. فروش و بازاریابی موتورهای جستجو Search (Engine) Marketing : تبلیغات طبیعی و تبلیغات خریداری‌شده به‌وسیله موتورهای جستجوهای گوگل ، بینگ و …
  81. فروش و بازاریابی خویشتن Self-Marketing : همان فروش و بازاریابی فردی یا فروش و بازاریابی شخصی Personal Branding است
  82. فروش و بازاریابی خدماتی Services Marketing : فروش و بازاریابی برای فروختن خدمات به‌جای محصولات است
  83. فروش و بازاریابی سایه‌ای Shadow Marketing : فروش و بازاریابی غیرمنتظره و خارج از کنترل بخش فروش و بازاریابی سازمان
  84. فروش و بازاریابی خریدار Shopper Marketing : فهمیدن اینکه خریدار چگونه و از چه کانال و شیوه‌هایی خرید می‌کند
  85. فروش و بازاریابی اجتماعی Social Marketing : تغیر رفتار مردم به سمت بهتر شدن ، این مترادف با فروش و بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی نیست.
  86. فروش و بازاریابی رسانه‌های اجتماعی Social Media Marketing : رابطه برقرار کردن با مشتری‌ها از کانال رسانه‌های اجتماعی
  87. فروش و بازاریابی ورزشی Sports Marketing : استفاده از رخدادهای ورزشی ، تیم‌ها و ورزشکاران برای تبلیغ محصولات
  88. فروش و بازاریابی نهان Stealth Marketing : راه‌های فروش و بازاریابی مخفیانه، فروش و بازاریابی مخفی
  89. فروش و بازاریابی خیابانی Street Marketing : فروش و بازاریابی غیر عرفی در مکان‌های عمومی به‌منظور دستیابی به مشتری آماده
  90. فروش و بازاریابی تکنیکی Technical Marketing : فروش و بازاریابی تکنیکی برای مخاطبان فنی و تخصصی.
  91. فروش و بازاریابی تلفنی Telemarketing : تماس با مردم از طریق تلفن ، تماس به صورت ناخواسته است.
  92. فروش و بازاریابی آزمون محور Test-Driven Marketing : امتحان ایده‌های فروش و بازاریابی به شیوه سیستماتیک و مستمر
  93. فروش و بازاریابی زمان Time Marketing : تحقیق در خصوص زمان انتشار و ترویج محصولات در عرصه بازار
  94. فروش و بازاریابی نمایشگاه تجاری Exhibition Marketing: زیرمجموعه فروش و بازاریابی رخدادی ، تبلیغ در نمایشگاه‌های تجاری
  95. فروش و بازاریابی سنتی Traditional Marketing : متدها و کانال‌های فروش و بازاریابی قبل از فروش و بازاریابی اینترنتی
  96. فروش و بازاریابی تحت پوشش Undercover Marketing : هنگامی‌که مشتری نداند که پنهانی نشان شده است
  97. فروش و بازاریابی User-Generated Marketing : فروش و بازاریابیاز طریق محتوای تولیدشده توسط مشتری UGM
  98. فروش و بازاریابی عمودی Vertical Marketing : به‌کارگیری یک راه‌حل به شیوهای مختلف برای صنایع گوناگون
  99. فروش و بازاریابی ویدئویی Video Marketing : استفاده از قدرت ویدیوها در فروش و بازاریابی اینترنتی، با استفاده از یوتیوب
  100. فروش و بازاریابی ویروسی Viral Marketing : ورود به یک شبکه اجتماعی جدید برای پخش یک ایده فروش و بازاریابی
  101. فروش و بازاریابی اینترنتی Web Marketing : خریدوفروش تحت وب . مترادف است با فروش و بازاریابی آنلاین
  102. فروش و بازاریابی دهان‌به‌دهان WOM) Word-Of-Mouth Marketing) : هنگامی‌که مشتری راضی پیام فروش و بازاریابی شما را پخش کند
علی خویه مشاور مربی کوچ ومنتور کسب و کار مدیریت فروش بازاریابی برند khooyeh.ir

علی خویه مشاور مربی کوچ ومنتور کسب و کار مدیریت فروش بازاریابی برند khooyeh.ir

علی خویه مشاور مربی کوچ ومنتور کسب و کار مدیریت فروش بازاریابی برند khooyeh.ir

علی خویه مشاور مربی کوچ ومنتور کسب و کار مدیریت فروش بازاریابی برند khooyeh.ir

  1. فروش و بازاریابی کمین Ambush Marketing : انجام فروش و بازاریابی در زمان برگزاری کمپین فروش و بازاریابی یک شرکت دیگر بدون پرداخت هزینه حمایتی / اسپانسرشیپ
  2. فروش و بازاریابی تحلیلی Analytical Marketing : متدها و مدل‌های متعدد فروش و بازاریابی
  3. فروش و بازاریابی مقاله‌ای Article Marketing : نوشتن مقالات (آنلاین یا آفلاین) برای تبلیغ بیزینس یک نفر
  4. فروش و بازاریابی شرکت با شرکت B2B Marketing : فروش و بازاریابی یک شرکت در بین سایر شرکت‌ها
  5. فروش و بازاریابی شرکت با خریدار B2C Marketing : فروش و بازاریابی شرکت در بین خریداران/ مصرف‌کنندگان
  6. فروش و بازاریابی شرکت با شخص B2P Marketing : فروش و بازاریابی اشخاص برای یک شرکت در شغل و زندگی خود
  7. فروش و بازاریابی رفتار Behavioral Marketing : تبلیغات هدفمند و پیشنهاد‌هایی بر اساس رفتار مشتری
  8. فروش و بازاریابی تبادل Black Hat Marketing : در وهله اول در (موتور جستجوی بهینه) ، استفاده از برخی ترفندهای غیراخلاقی و تا حدی کلاه‌بردارانه برای در جهت کسب رتبه بالا در رده‌بندی سایت‌ها
  9. فروش و بازاریابی برند Brand Marketing : مرتبط با توسعه برند است که اغلب مربوط به فروش و بازاریابی مستقیم می‌شود
  10. فروش و بازاریابی کلامی Buzz Marketing : مردم را مجبور به حرف زدن در مورد حرفه‌تان بکنید ، مانند انتقال ویروس
  11. فروش و بازاریابی مرکز تماس Call Center Marketing : فروش و بازاریابی تلفنی خارجی و کنترل کردن تماس‌های مشتری‌های داخلی
  12. فروش و بازاریابی محوطه دانشجویان Campus Marketing : فروش و بازاریابی توسط دانشجویان و نمایندگان رسمی در دانشگاه
  13. فروش و بازاریابی کاتالوگ Catalog Marketing : فروش و بازاریابی از طریق کاتالوگ های چاپی و ارسال آن توسط ایمیل
  14. فروش و بازاریابی انگیزشی Cause Marketing : همکاری با شرکت غیرانتفاعی در فروش و بازاریابی برای رسیدن به سود دوجانبه
  15. فروش و بازاریابی اشخاص مشهور Celebrity Marketing: استفاده از اشخاص مشهور به عنوان سخنور برای جلب حمایت عمومی
  16. فروش و بازاریابی کانال Channel Marketing : فروش و بازاریابی ترویجی از طریق عمده‌فروش‌ها، توزیع‌کننده‌ها و نمایندگان فروش
  17. فروش و بازاریابی حلقه بسته Closed Loop Marketing : اندازه‌گیری Roi از طریق محاسبه چرخه اطلاعاتی فروش و بازاریابی به فروش و برعکس
  18. فروش و بازاریابی ابری Cloud Marketing : استفاده از نرم‌افزار (Saas) به عنوان یک نرم‌افزار سرویس‌دهنده برای فروش و بازاریابی
  19. فروش و بازاریابی تعاونی Cooperative Marketing: همکاری شرکت‌های در فروش و بازاریابی به‌منظور توسعه کالا، خدمات یا برند
  20. فروش و بازاریابی همگانی Communal Marketing : جذب افکار عمومی در راستای ترویج کمپین فروش و بازاریابی
  21. فروش و بازاریابی گروه اجتماعی Community Marketing : فروش و بازاریابی از طریق ساخت یک جامعه آنلاین
  22. فروش و بازاریابی محاسباتی Computational Marketing : استفاده از قدرت نرم افزارهای تحلیل‌گر برای کمک به برنامه فروش و بازاریابی استراتژیک
  23. فروش و بازاریابی محتوا Content Marketing : تولید محتوای مفید برای مخاطبتان
  24. فروش و بازاریابی مفهومی Contextual Marketing : ارائه پیام‌ها، پیشنهاد‌های بهینه و مربوط، تولید محتوا + هوشمندی و برنامه ریزی برای ارائه، به‌خصوص از طریق آنلاین
  25. فروش و بازاریابی بحث‌برانگیز Controversial Marketing : تولید توجه از طریق جدال و مناقشه
  26. فروش و بازاریابی مباحثه‌ای Conversational Marketing : برقراری ارتباط فعال و دوطرفه با مصرف‌کنندگان
  27. فروش و بازاریابی تبدیلی Conversion (Rate) Marketing : بهینه‌سازی نرخ تبدیل در فروش و بازاریابی آنلاین و فروش
  28. فروش و بازاریابی تبدیل محتوا Conversion Content Marketing : پیوند میان فروش و بازاریابی محتوا و فروش و بازاریابی تبدیلی
  29. فروش و بازاریابی شرکت‌های بزرگ Corporate Marketing : فروش و بازاریابی هدفمند شرکت بسیار بزرگ برای جذب مصرف‌کننده و تحکیم برند در بازار مصرف به‌خصوص در شرکت‌هایی که محصولات تولید آن تنوع فراوانی دارد.

ماس با مدیر برنامه ها:

۰۹۰۳۴۹۹۱۱۹۴

۰۹۱۲۳۹۹۸۰۲۷

تلفن دفتر ۲۶۷۱۱۲۷۱

شماره همراه استاد علی خویه:

۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸

ادعا نمی کنیم بهترین هستیم

اما بهترین ها، ما را انتخاب می کنند

علی خوبه علی خویه

 

چرا گروه آموزش و مشاوره دکتر علی خویه را انتخاب می کنید در لینک های ذیل برخی از توضیحات ارایه گردیده است.

چرا دکتر علی خویه ۱
چرا دکتر علی خویه ۲
چرا دکتر علی خویه ۳
چرا دکتر علی خویه ۴
چرا دکتر علی خویه ۵
چرا دکتر علی خویه ۶
چرا دکتر علی خویه ۷
چرا دکتر علی خویه ۸
چرا دکتر علی خویه ۹
چرا دکتر علی خویه ۱۰

راه های ارتباط با گروه آموزش و مشاوره دکتر علی خویه

دکتر علی خویه

مشاور و مدرس شرکت های معتبر ملی و بین المللی با ۲۱ سال تجربه اجرایی عملیاتی حرفه ای

برای ارتباط با مدیر عامل گروه می توانید به نشانی های ذیل مراجعه فرمایید.

 

درباره مشاور فروش و بازاریابی

علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….

پاسخی بنویسید

ایمیل شما منتشر نمی شود.

*

code

x

این مطلب را نیز بخوانید

دکتر علی خویه سخنرانی و تدریس در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما

تکنیکها و مهارت های کسب و کار در ایران

چرا در کشور ما کاسب ها دائما در حال ناله کردن هستند؟ ...