انتخاب مشاور فروش مشاور برند مشاور بازاریابی
یک مشاورفروش و بازاریابی، شخصی با مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری است که در زمینه های مدیریت، بازرگانی، بازاریابی، فروش تبلیغات و برند تحصیل کرده و دارای تجربه اجرایی است. دقت کنید حتما مشاور فروش هم تحصیلکرده مرتبط باشد هم تجربه اجرایی داشته باشد چون در کار فروش و بازاریابی تا شخصی تجربه اجرایی نداشته باشد نمی تواند یک مشاور خوبی برای شما باشد و ممکن است شما را با یک سری کاغذ و تئوری سرگردان کند حتما سوابق مشاورفروش را بررسی کنید. شما در زمینههای مختلفی میتوانید از کمک های یک مشاور بهره ببرید، برای مثال زمانیکه فروش شما تغییری نمی کند
یا مشکل فروش دارید
وقتی نمی توانید یک سازمان فروش خوب داشته باشید
برای استقرار سازمان فروش
برای بهبود عملکرد پرسنل فروش
برای افزایش فروش و افزایش بهره وری تیم فروش
برای تشکیل یک تیم فروش و بازاریابی
برای رشد سریع شرکت و سازمان خود
یا وقتی که در بازارسازی بازارگرمی بازارسنجی بازارگرمی و بازارداری مشکل دارید.
برای آموزش و توانمندسازی واحد بازاریابی و فروش
برای فروش هدفمند محصولات و خدمات خود
برای رسیدن به بازار هدف و مدیریت مصرف کنندگان
برای دستیابی به مخاطبان خود و برندسازی
برای مدیریت برند و توسعه و ارتقا برند
و ..
..
.. . به یاد داشته باشید که قبل از انتخاب مشاورفروش و بازاریابی خود به چند نکته توجه کنید: مشاورفروش باید گوش شنوای مراجعان خود باشد و آنها را قضاوت نکند، صبور و همدل باشد، مهارت های برقراری ارتباط را بلد باشد، بداند که با مراجعان فرهنگ های مختلف باید چگونه برخورد کند، پذیرای مراجعانش باشد و علم به روزی داشته باشد، یک مشاور خوب باید مراجعان خود را تشویق به تغییر کند و در فرایند مشاور به شرکت و سازمان یک مشاور فروش انعطاف پذیر باشد. اگر مشاور فروش شما این ویژگی ها را دشته باشد به احتمال بسیار زیاد می تواند در حل مشکلتان به شما کمک کند البته به شرطی که شما نیز همکاری لازم را با او داشته باشید. زمانیکه شما با یک مشاور صحبت می کنید، راحت تر می توانید مشکل خود را حل کنید، با چشمان باز تری همه ابعاد آن را بررسی می کنید، می دانید که تنها نیستید و یک متخصص همراه شما است، می توانید ریسک خود را پایین آورده و از تجربه و دانش یک فرد متخصص استفاده کنید و کمتر ضرر و زیان داشته باشید و رشد سریع تری داشته باشید.
برای انتخاب مشاورفروش، مشاور بازاریابی و مشاور برند خود خیلی دقت کنید چرا که در حال حاضر شبکه های مجازی به کمک خیلی از افراد نالایق بی تجربه و کم سواد آمده و به طور غیر واقعی و فقط در شبکه های مجازی این افراد را به غول بزرگی تبدیل کرده و ممکن است آسیب و زیان مهلکی به سازمان شما وارد کند.
گذشته بیشنیه تجربه تالیفات رزومه سوابق دانش و مهارت مشاور فروش و بازاریابی خود را بررسی کنید
موفق باشید
دوستدارتان
دکتر علی خویه
Khooyeh.ir
Khooye.com
این عکس ها برای ۱۹ سال پیش است که درگیر کارهایی اجرایی در زمینه بازاریابی فروش برندینگ مدیریت فروش و مدیریت بازاریابی شرکت های معتبر بودم می باشد