راه های افزایش فروش در فروشگاه فرش پادری کف پوش و مبلمان
تکنیک های افزایش فروش فرش و مبلمان
مشاوره و آموزش بازاریابی و فروش فرش و مبلمان
مشاور و مدرس شرکت های معتبر فرش و مبلمان در سطح خاورمیانه
۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
وبلاگ بازاریابی فروش و برندسازی در صنعت فرش و مبلمان
http://carpetmarketing.blogfa.com/
https://carpetmarketing.blog.ir/
پرسش ها:
من یک فروشگاه فرش و کف دارم و می خواهم راهی برای جذب مشتری جدید پیدا کنم. باید چکار کنم؟
من در زمینه تولید فرش و قالیچه و پادری فعالیت دارم. چگونه می توانم مشتریان جدیدی برای کسب و کار خود داشته باشم؟
من یک تولید کننده فرش هستم که در زمینه انواع فرش فعالیت می کنم؟
من می خواهم با شروع صادرات تجارت خود را گسترش دهم. لطفا راهنمایی کنید.
مشاوره و آموزش فروش بازاریابی و برندینگ در صنعت فرش مبلمان کفپوش و پادری توسط مشاور بین المللی khooyeh.irیک فروشگاه فرش امروزه یک پروژه تجاری قوی است. یک فروشگاه فرش سنتی فرش و فرش های طراح می فروشد. همچنین ممکن است فرش ها را ترمیم ، نصب و تمیز کند. راه اندازی یک فروشگاه فرش یک سرمایه گذاری مهم را نشان می دهد ، بنابراین اهمیت انجام همه مراحل لازم برای طراحی یک طرح تجاری که زمینه را برای یک عملیات موفق فراهم می کند ، اهمیت دارد.
روش های ساده برای افزایش فروش فرش و مبلمان
ایجاد یک وب سایت عالی و توسعه حضور خوب در رسانه های اجتماعی توصیه خوبی برای جلب توجه بیشتر به کسب و کار شما است. برای مشاهده نتایج قابل توجه زمان و تلاش لازم است. علامت گذاری خوب در ساختمان شما نیز مانند تبلیغات محلی مهم است. صاحبان خانه قصد ندارند ۳۰ مایل رانندگی کنند تا از فروشگاه شما دیدن کنند مگر اینکه دلیل خوبی داشته باشند.
با این حال ، اگر از شخصی که به او اعتماد دارند توصیه شود به آنها ۶۰ مایل می روند تا از فروشگاه شما دیدن کنند. که می شود گفت…اگر می خواهید مشتریان جدیدی ایجاد کنید ، باید مطمئن باشید که از مشتریانی که به آنها خدمات می دهید بسیار مراقبت می کنید. شما نمی خواهید خیلی سریع رشد کنید. وقت بگذارید و مشتریان خود را به تدریج تقویت کنید. تعداد زیاد مشتریان جدید با سرعت زیاد می تواند به راحتی سطح کیفیتی را که برای هر مشتری ارائه می دهید به خطر بیاندازد. این بد خواهد بود. اگر نتوانید از طریق جذب مشتریان جدیدی که جذب می کنید ، ترافیک زیادی از تبلیغات پرهزینه یا سایر ابزارهای بازاریابی مانند وب سایت غنی از محتوا داشته باشید ، به موفقیت شما کمک نمی کند.
بهترین شرط شما ایجاد شهرت دهان به دهان فوق العاده است.
این تنها با اطمینان از مراقبت فوق العاده از تک تک مشتریانی که به آنها خدمات ارائه می دهید امکان پذیر است. به عبارت دیگر … مطمئن شوید که خودتان ، کارکنان یا نصب کنندگان خود را خیلی لاغر نکنید. زمان لازم است تا قابلیت های خدمات خود را تقویت کنید. آهسته و پیوسته رشد کنید! مشتریان راضی شما به دوستان ، خانواده و همکاران خود می گویند که طبقه جدید آنها چقدر عالی است و خدمات شما چقدر عالی بود. این به شما کمک می کند مشتریان جدیدی را که به دنبال آن هستید جذب کنید. به زودی این کلمه به گوش می رسد که کار فوق العاده ای انجام می دهید و مشاغل بیشتری خواهید داشت که می توانید از عهده آنها برآیید. مطمئناً انجام این کار مدتی طول می کشد ، اما من تضمین می کنم اگر از مشتریان خود به خوبی مراقبت نکنید ، کسب و کار شما به سرعت شهرت بدی پیدا می کند و مانند یک کیسه چکش از لوله پایین می رود. می بینم که همیشه اتفاق می افتد.پیشنهاد می کنم یک جستجوی محلی در گوگل انجام دهید و ببینید چه فروشگاه هایی در اطراف “فروشگاه فرش و کفپوش” ظاهر می شوند.
بازاریابی دیجتیالی در فضای مجازی برای فرش و مبلمان
اگر وب سایت شما یک صفحه ۱ Google نیست ، باید بهینه سازی موتورهای جستجو را انجام دهید. پس این به چه معناست؟
۱) کلماتی را پیدا کنید که مردم برای یافتن محصولات و خدمات شما استفاده می کنند
۲) برای وب سایت خود پست ارسال کنید تا به سوالات متداول مشتریان پاسخ دهید (محتوای خوب به Google نشان می دهد که در زمینه خود متخصص هستید
)۳) صفحات سایت خود را با استفاده از تکنیک SEO بهینه کنید
۴) پیشرفت ها را دنبال کنید تا از ترافیک بیشتری اطمینان حاصل کنید
.۵) مطالب خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
۶) فروش مستقیم از طریق یک سایت تجارت الکترونیک را در نظر بگیرید
سپس – یک کمپین ایمیل برای مشتریان فعلی و سابق ایجاد کنید که معاملات منحصر به فرد و محتوای عالی مربوط به بازسازی خانه و ارتقاء کف و فرش را به آنها ارائه می دهد.
داشتن یک بستر ارتباط با مشتریان در صنعت فرش و مبلمان و کف پوش و پادری
مطمئن شوید که از CRM هوشمند و ابزار اتوماسیون بازاریابی مانند آن استفاده می کنیددر ابتدا به عنوان فروشگاه جدید نیاز ، خواسته ، تقاضا در بین مشتریان را تجزیه و تحلیل کرده و برای دستیابی به آنها تمرکز کنیداطمینان حاصل کنید که میزان دسترسی مشتریان به فروشگاه در بین مشتریان هدف زیاد است.منطقه خاصی را هدف قرار دهید و از طریق رسانه ای که حداکثر دسترسی دارد تبلیغ کنید.
استراتژی تبلیغات و تخفیف و جایزه
تدوین یک استراتژی مانند تخفیف بسته نرم افزاری ، تخفیف ویژه روز ، تخفیف بازگشت مشتری ، کوپن ، جایزه رایگانمصرف کنندگان که به دنبال فروشگاه های فرش هستند منتظر هستند تا صاحبان آنها در مورد طرح ها ، بافت ها و مواد مختلف فرش درک کرده و راه حل هایی را ارائه دهند. این فروشگاه فرش با فروش فرش ، فرش های سنتی و سبک لوکس درآمد کسب می کند ، اما آنها می توانند خدمات دیگری از جمله نصب ، نظافت و تعمیر فرش های موجود را نیز ارائه دهند. محصولات یا با هزینه ثابت فروخته می شوند ، یا قیمت آنها بر اساس فوت مربع یا حیاط است.
برنامه بازاریابی در صنعت فرش و مبلمان
در این طرح تجاری ، گزینه ها و فرصت های مختلف برای گسترش بازار ترسیم می شود تا بتوانید مسیرهای مختلفی را که ممکن است برای افزایش سود با فروش ، نصب یا تعمیر فرش های موجود طی کنید درک کنید.
بازارهای هدف این طرح کسب و کار فروشگاه فرش معمولاً هم صاحبان خانه و هم موسسات تجاری هستند.
موقعیت یابی بازار
درک اینکه کدام استراتژی های بازار برای مشاغل فروشگاه فرش بهترین کار را می کند ، برای پروژه شما یک کار مهم است. در طرح تجاری مزایای رقابتی شما از نظر بهبود خانه ، کفپوش ، مدیریت منابع و طراحی مشخص می شود. این به شما امکان می دهد بفهمید چه چیزی شما را از رقبا متمایز می کند. این همچنین شامل برنامه ای برای ایجاد یک تیم خوب از متخصصان نمایشگاه و همراه با یک برنامه آموزشی برای ارائه همه این خدمات به طور م toثر برای کمک به شما در رقابت با مغازه های فرش تاسیس شده در منطقه جغرافیایی شما می شود.
طرح عملیات بازاریابی و فروش فرش و مبلمان
چندین جنبه در این طرح تجاری در نظر گرفته شده است که برای بهبود فروشگاه فرش شما مهم است. اینها شامل شناسایی تأمین کنندگان است که مارک های معروف و با کیفیت بالا را ارائه می دهند. انتخاب محل کسب و کار ، توسعه تیمی از متخصصان در نصب فرش ، حذف ، حفاظت ، تعمیر و مرمت و مدیریت موجودی و سایر موارد. مجموعه ای از استراتژی های بازاریابی با اقدامات مشخص و وظایف از پیش طراحی شده برای اطلاع رسانی به مشتریان بالقوه در مورد محصولات و خدمات فروشگاه فرش ، یکی از ویژگی های موجود در طرح کسب و کار است. و همچنین انتخاب بهترین راه برای ایجاد آگاهی در مورد مکان فروشگاه. از نظر تئوری ، هرچه تعداد ساکنین در محدوده جغرافیایی فروشگاه بیشتر باشد ، فرصتهای تقاضا و رشد قوی تر می شود.
نمایشگاه های تجاری فرش و مبلمان
تقسیم بندی بازار در صنعت فرش و مبلمان تقریباً همه خانه ها و ساختمانهای اداری دارای فرش تمام طبقه هستند که باید مرتباً مدرن شوند تا فضاها جذاب و مدرن بمانند. به همین دلیل صاحبان خانه و مشاغل بیشترین مشتری های یک فروشگاه فرش هستند. طرح کسب و کار توضیح می دهد که کدام استراتژی ها برای رسیدن به هر دو بخش کسب و کار مورد استفاده قرار می گیرد.
توسعه تجاری
استراتژی های تبلیغاتی برای افزایش فروش و بازاریابی فروش و مبلمان بسیاری از استراتژی های مختلف در طرح کسب و کار فروشگاه فرش شما برای کمک به ارتقاء تجارت ارائه شده است. برخی از آنها در حال ایجاد یک وب سایت ، یک وبلاگ و حساب های رسانه های اجتماعی هستند.
برنامه تبلیغات محلی را با استفاده از آگهی ها ، تبلیغات روزنامه های محلی و سیستم ارجاع برای به دست آوردن مشتریان جدید توسعه دهید. این کسب و کار علاوه بر فروش از طریق فروشگاه ، می تواند یک پورتال تجارت الکترونیک آنلاین نیز داشته باشد که از طریق آن می تواند محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارد.
ادعا نمی کنیم بهترین هستیم
اما بهترین ها، ما را انتخاب می کنند
چرا گروه آموزش و مشاوره دکتر علی خویه را انتخاب می کنید در لینک های ذیل برخی از توضیحات ارایه گردیده است.
چرا دکتر علی خویه ۱
چرا دکتر علی خویه ۲
چرا دکتر علی خویه ۳
چرا دکتر علی خویه ۴
چرا دکتر علی خویه ۵
چرا دکتر علی خویه ۶
چرا دکتر علی خویه ۷
چرا دکتر علی خویه ۸
چرا دکتر علی خویه ۹
چرا دکتر علی خویه ۱۰
راه های ارتباط با گروه آموزش و مشاوره دکتر علی خویه
دکتر علی خویه
مشاور و مدرس شرکت های معتبر ملی و بین المللی با ۲۱ سال تجربه اجرایی عملیاتی حرفه ای
برای ارتباط با مدیر عامل گروه می توانید به نشانی های ذیل مراجعه فرمایید.
-
صفحه اینستاگرام دکتر علی خویه
instagram.com/khooyeh.ir -
کانال تلگرام دکتر علی خویه شامل کانال جامع مدیریت بازاریابی و فروش و برند
https://telegram.me/dr_khooyeh
———————————————————— -
کانال تلگرام دکتر برند
اصول و تکنیک های برندسازی- دکتر برند انجمن برند
https://telegram.me/branddoctor -
صفحه اینستاگرام انجمن برند دکتر برند
- https://www.instagram.com/anjoman_brand/
- ———————————————————-
-
کانال تلگرام دکتر مال اولین مرجع مدیریت و مهندسی فروشگاه، کانال فروشگاه داران، مدیریت فروشگاه
-
صفحه اینستاگرام دکتر مال مرجع مدیران و کارکنان فروشگا ها
- https://www.instagram.com/hypermarketing.ir
-
کانال آموزش مذاکره، فن بیان و زبان بدن، آکادمی مذاکره ایران
-
صفحه اینستاگرام آکادمی مذاکره ایران
- https://www.instagram.com/negotiation_academy
- ————————————————
مدرسه ی بازاریابی و فروش ایران
https://telegram.me/sales_technic
—————————————————-کانال پخش و توزیع مویرگی، ویزیتوری
https://telegram.me/moyragi
———————————————-کانال آموزش دکتری فروش و بازاریابی
-
کانال تلگرام crmمدیریت ارتباط با مشتری
https://telegram.me/crmcc
———————————————————- -
شماره تماس با مدیر برنامه استاد خویه
- ۰۹۱۲۳۹۹۸۰۲۷
- ۰۹۰۳۴۹۹۱۱۹۴
- ۰۲۱۲۶۷۱۱۲۷۱
- تهران ، خیابان نیاوران ( باهنر)، بعد از پمپ بنزین، کوچه رفیعی، پلاک ۵
-
شماره تماس مستقیم با دکتر علی خویه:
- ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
- وب سایت های ذیل
- www.drkhooyeh.ir
- مشاور فروش بازاریابی و برند www.khooyeh.com
- دکتر بازاریابی www.marketingdoctor.ir
- دکتر فروش www.doctorsales.ir
- دکتر برند www.branddoctor.ir